Bugs...

26-10-2017 11:37 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens een Lees ook rubriek aan de rechterkant staan die de helft van mijn scherm in beslag neemt en die ik niet weg kan klikken.
Niet fijn.
Heb ook al geprobeerd dit te melden in het bugtopic. Maar kan er op mijn telefoon niet eens typen :(
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
inderdaad niet fijn, compleet k*t zelfs. Dit forum is technisch echt een drama
Hier ook... Ik kan niet eens meer reageren in mijn eigen topic. Nemen mensen de moeite om het te lezen en te reageren kan ik hun reactie niet zien.
KyloRen schreef:
26-10-2017 11:34
Haai mods, ik open even een topic omdat de laatste update NIET WERKT via telefoon!
Heel fijn hoor, die ‘toon meer’ knop, maar mag ie gelijk weg? Hij werkt namelijk niet.
Hij laat één seconde de berichten eronder zien, en schiet dat meteen terug. Constant. Het wordt erg moeilijk reageren op topics zo!

Kan dit dus niet op het bugtopic plaatsen.
Ik kan blijkbaar alleen reageren door te quoten..
Ellende dit.
Leuk dat je die lees ook knop kan wegklikken maar dat moet je dan bij elk topic doen wat je aanklikt, 1 keer is wel genoeg zeg.
Niemand is onmisbaar
Oh en ik krijg ook steeds weer een foutmelding.
Niemand is onmisbaar
Lees meer, allemaal van het zelfde niveau als de kutplista's.

Geef mijn portie maar aan fikkie, ben er weg van.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Beste KyloRen,

De up-date is nog niet helemaal klaar, daarom werkt deze nog niet optimaal.
De problemen zijn bekend bij ons en wij zijn hier momenteel mee bezig.

Mocht je toch vragen/opmerkingen hebben kun je deze het beste mailen naar: forum@viva.nl in plaats van openen van een topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waarom wordt een update geplaatst die nog niet volledig af is?
En kan er worden gefikst dat wanneer ik eenmalig op de 'ga weg' knop het geduwd, hij niet gewoon weer terug komt op een volgende pagina?
ModeratorViva schreef:
26-10-2017 11:49
Beste KyloRen,

Mocht je toch vragen/opmerkingen hebben kun je deze het beste mailen naar: forum@viva.nl in plaats van openen van een topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Doe zo'n update dan 's nachts!
En meld het van tevoren.

Maarja, wij zijn geen 'klanten' hè, dus dan hoeft dat allemaal niet. (6)
Dat "lees ook" aan de rechterkant moet echt weg. Het zorgt voor een veel te drukke bladspiegel, leidt af, is lelijk en maakt dat ik een account aan wil maken op fok.
ModeratorViva schreef:
Beste KyloRen,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Ah, net als de rest van de ellenlange lijst met bugs zeker :idee:
Jullie dachten, er kunnen er vast nog wel een paar nieuwe bij, de forummers zijn er ondertussen wel aan gewend.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lekker handig dit. Had het even van tevoren gemeld en voer een update pas uit als alles klopt. Op deze manier valt er niks te lezen. Typen lukt als ik geluk heb, zoals nu.
lollypopje schreef:
26-10-2017 11:39
Heb ook al geprobeerd dit te melden in het bugtopic. Maar kan er op mijn telefoon niet eens typen :(
Kan niet eens normaal reageren in het bug topic. Dus ja dan is het fijn als een ander een topic opent zodat jullie weten Dat Dit Niet Werkt!

Echt baal van dat onderkoelde denigrerende toontje mods. Normaal ben ik nooit zo fel; ik reageer de laatste maanden al minder dan vóór de laatste update omdat het écht gebruiksonvriendelijker is geworden maar dit is klantvijandig! Bah.
bojoti schreef:
26-10-2017 11:45
Leuk dat je die lees ook knop kan wegklikken maar dat moet je dan bij elk topic doen wat je aanklikt, 1 keer is wel genoeg zeg.
En elke keer als je even naar een pagina verder gaat...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Uchh ja, echt vreselijk irritant. Kan gewoon niet via mijn telefoon meer op het forum. Die kutreclame die over alles gaat, mogen ze daar ook wel eens fixen
ModeratorViva schreef:
Beste KyloRen,

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Zou lekker zijn als grote voedselproducenten dit deden.... ja we brengen het vast op de markt en zodra er mensen ziek van worden zeggen we gewoon dat het nog niet helemaal klaar is....
Neem eens een paar goede ICT-ers in dienst!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
1x is wel genoeg.... klote update :swear:
anoniem_348263 wijzigde dit bericht op 26-10-2017 14:30
95.05% gewijzigd
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
lollypopje schreef:
26-10-2017 11:39
Ik quote je maar even omdat reageren anders onmogelijk is.
WAT IS DIT NU WEER VOOR UPDATE?
1 Die lees meer knop werkt niet ik spring naar beneden en weer omhoog maar meer lezen kan ik niet
2 Reageren kan niet zonder quoten
3 Die witte vlakken zijn er nog steeds
Kortom het forum werkt ipv beter nog slechter. Zo hou je toch geen forummers over? Opdoeken dan maar? Wat een lachertje dat nieuwe Vivaforum
Ik kan wel reageren zonder quoten. (Gewoon PC)
Niet zo zuuur!!!
Loepje doet het ook hier ook weer! :cheer2:

De vaart in het oplossen van bugs zit er deze keer wel in.
Niet zo zuuur!!!
zilverlach schreef:
26-10-2017 12:21
Ik kan wel reageren zonder quoten. (Gewoon PC)
Dit probleem doet zich op mobiele telefoon voor.
Net geprobeerd; ik begrijp precies waar men tegen aan loopt. Verschrikkelijk.
Het forummen begint steeds meer op een computerspelletje te lijken,---- ben jij snel, of juist geduldig genoeg om de reclame weg te klikken ?---- <<<<<< +
zazamaenade wijzigde dit bericht op 26-10-2017 12:32
9.38% gewijzigd
nounou
zilverlach schreef:
26-10-2017 12:23
Loepje doet het ook hier ook weer! :cheer2:

De vaart in het oplossen van bugs zit er deze keer wel in.
Don't hold your breath. De fout met het niet kunnen loepen was een makkelijk om op te lossen.
Van de rest weet ik het niet zo zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven