Bar Too Much *211*
donderdag 26 oktober 2017 om 12:53
donderdag 26 oktober 2017 om 14:48
Vroegâh was echt alles beter!! Wat een teringzooi is dit forum de laatste jaren toch geworden. Echt hoogst irritant.
Ik ga binnenkort maar eens ff langs de mediamarkt zodat die mijn huwelijksbootje kunnen plannen
En dan ook ff al die andere dingen die mij hiernaast worden wijsgemaakt. Sjongejonge, zeg.
En strijken doe ik alleen het hoogst nodige en dat is niet zo heel veel.
Theetje doen dan maar??
Ik ga binnenkort maar eens ff langs de mediamarkt zodat die mijn huwelijksbootje kunnen plannen
En strijken doe ik alleen het hoogst nodige en dat is niet zo heel veel.
Theetje doen dan maar??
donderdag 26 oktober 2017 om 16:30
Strijken.......
Ik had onlangs een tuniekachtig geval gekocht en bedacht bij thuiskomst dat het mss wel gestreken moest worden. Domdomdom.
Toen heb ik eerst maar eens gekeken of ik überhaupt nog een strijkbout had. Dat was het geval.
Waarna ik het betreffende kledingstuk gewassen heb en kon constateren dat het niet gestreken hoefde te worden.
En toen deed ik een plas
En alles bleef zoals het was.
Einde.
Ik had onlangs een tuniekachtig geval gekocht en bedacht bij thuiskomst dat het mss wel gestreken moest worden. Domdomdom.
Toen heb ik eerst maar eens gekeken of ik überhaupt nog een strijkbout had. Dat was het geval.
Waarna ik het betreffende kledingstuk gewassen heb en kon constateren dat het niet gestreken hoefde te worden.
En toen deed ik een plas
En alles bleef zoals het was.
Einde.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 26 oktober 2017 om 17:13
doornroosje9 schreef: ↑26-10-2017 16:31En zo hoort het, Solo. Zo hoort het. Alles blijf zoals het was. Ik hou ervan.
donderdag 26 oktober 2017 om 17:23
Wat een kalotezooi, zeg. Ik had ingesteld dat bij het openen van een topic ik meteen bij de laatste reactie kom. Dat is dus nu ineens anders. Heb ik pc opnieuw opgestart, lukt het 1 keer en nu helemaal niet meer.
Mijn oude moedertje viert zondag haar tigste verjaardag dus daar heb en ben ik druk mee. Morgen boodschappen doen met haar en dan nog genoeg te regelen.
Kan ik allemaal makkelijk hebben natuurlijk
maar ja.......
Het is net zoiets als werken, dat moet ook
Mijn oude moedertje viert zondag haar tigste verjaardag dus daar heb en ben ik druk mee. Morgen boodschappen doen met haar en dan nog genoeg te regelen.
Kan ik allemaal makkelijk hebben natuurlijk
Het is net zoiets als werken, dat moet ook
vrijdag 27 oktober 2017 om 12:50
Ze zal de rollator toch wel mee nemen?