Bugs...

26-10-2017 11:37 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens een Lees ook rubriek aan de rechterkant staan die de helft van mijn scherm in beslag neemt en die ik niet weg kan klikken.
Niet fijn.
zilverlach schreef:
26-10-2017 12:23
Loepje doet het ook hier ook weer! :cheer2:

De vaart in het oplossen van bugs zit er deze keer wel in.
Wow, wow, niet te enthousiast worden, anders komt straks de klad erin!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Dat 'lees ook'ding moet echt zo snel mogelijk weg hoor. Het is groot, er staat niets in en ik erger me er rot aan. Ik kan het op mijn PC niet wegklikken.
ModeratorViva schreef:
26-10-2017 11:49
Beste KyloRen,

De up-date is nog niet helemaal klaar, daarom werkt deze nog niet optimaal.
De problemen zijn bekend bij ons en wij zijn hier momenteel mee bezig.

Mocht je toch vragen/opmerkingen hebben kun je deze het beste mailen naar: forum@viva.nl in plaats van openen van een topic.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Normaliter reageer ik nooit op jullie, omdat ik respect op wil brengen voor het werk wat jullie doen. Maar nu moet ik toch echt even een ei leggen.

Wat arrogant om te suggereren dat men hierover vooral geen topic moet openen.

De meesten die hier langer zitten begrijpen inmiddels best dat updates altijd vol haken en ogen zitten en het wat langer duurt voor de boel weer naar behoren werkt. Betekent dat dat het ongewenst is dat we problemen blijven melden? Wat is hier in vredesnaam op tegen?

U vermeld vervolgens dat de problemen bekend zijn bij u. Nou, volgens mij niet, want u begrijpt kennelijk niet dat mensen blijven klagen of zelfs een apart topic hierover openen. Een van de problemen is namelijk dat bij veel forummers hele topics wegvallen. Dat houdt in dat men niet alles kán lezen, inclusief uw opmerkingen.

Laat ze lekker een topic openen, laat ze lekker even stoom afblazen. Bovendien is de OP in dit topic m.i. gewoon netjes geformuleerd. Wat raar om dat de kop in te willen drukken. We leven niet in China hoor.
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 26-10-2017 12:46
3.05% gewijzigd
Cateautje schreef:
26-10-2017 12:29
Dat 'lees ook'ding moet echt zo snel mogelijk weg hoor. Het is groot, er staat niets in en ik erger me er rot aan. Ik kan het op mijn PC niet wegklikken.
Zoom even uit (niet in), dan heb jij de knop ook. (duurde bij mij ook even...)
Courage-- schreef:
26-10-2017 12:45
Zoom even uit (niet in), dan heb jij de knop ook. (duurde bij mij ook even...)
:high5: Yes!!! Dankjewel!!! :proud:
Ik juich te vroeg. Als ik uitzoom komt dat ding onder de reacties te staan en over het reageervak, dus dan kan ik niets meer doen.
Wat een gedoe weer.

Ben ook al al mijn persoonlijke berichten kwijt en kan ook geen PB's meer ontvangen.

Ik heb altijd alle geduld gehad en heb zo min mogelijk geklaagd, maar nu begint het zelfs mij zwaar tegen te staan. Er werd gesteld dat we niet in China zitten, maar dit forum is zo goedkoop en kwakkelig, dat het me niet zou verbazen als dit forum wel in China is gekocht.
Bijzonder hoor. Nieuwe functies toevoegen terwijl het halve forum nog stuk loopt van de oude problemen.
De logica ontgaat me volledig.
Ik heb het forum lang niet gebruikt, en heb sinds kort weer een nieuwe nick aangemaakt.

Maar dit is inderdaad wel bizar slecht geworden zeg.

het lijkt ook alsof er veel minder topics en reacties bijkomen. Dus inderdaad kun je eigenlijk niet anders dan concluderen dat ze inderdaad het forum willen laten afsterven door de gebruikers heel hard weg te jagen...
Zouden die Viva Forum ontwikkelaars OOIT zelf op het forum gekeken hebben?? Kan het me niet echt voorstellen :-) !
Denigrerend is inderdaad het juiste woord.
KyloRen schreef:
26-10-2017 13:06
Loepen konden we al een aantal weken :proud:
Vanmorgen weer even niet.
Niet zo zuuur!!!
Het gekke is: viva-forum wordt steeds slechter, terwijl andere fora, zoals deze: https://www.sayswho.nl/ steeds beter en mooier worden.
Of je hier reclame mag maken voor andere fora betwijfel ik, zou je best een ban op kunnen leveren :-) ...

Maar ze maken er simpelweg een puinhop van. Waarschijnlijk is het een ondergeschoven kindje wat ze op het bord van de toiletjuffrouw hebben gedeponeerd.

Iemand met een klein beetje technisch inzicht had dit forum al lang op de schop gegooid...
Zouden die Viva Forum ontwikkelaars OOIT zelf op het forum gekeken hebben?? Kan het me niet echt voorstellen :-) !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven