De balk

26-10-2017 19:24 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
SORRY LV ALS JIJ DE BALK AL HAD GEOPEND, KON HEM NIET VINDEN! ZIE MIJN UITLEG OP NP. EINDE BERICHT (EN ZICHT)
Star² schreef:
26-10-2017 19:48
Het forum:

Afbeelding
:rofl:

Vind het meer dit:

Afbeelding
Afbeelding
Even een beetje pielen met je AdBlock en je hebt er geen last meer van.
Hugh-Jazz schreef:
26-10-2017 20:32
Even een beetje pielen met je AdBlock en je hebt er geen last meer van.
#hoedan
Enn schreef:
26-10-2017 19:42
GHostery zojuist op de iPad gezet..... drie keer raden? Klein kustscherm, kutbalk en enorme advertentie bovenin. Wat doe ik verkeerd?

Op mijn Windows laptop werkt het prima. :confused:

Afbeelding
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Supersas09 schreef:
26-10-2017 20:33
#hoedan
Rechtermuisklik op de offensieve reclame. Ga dan naar de optie 'AdBlock'. Klik op 'Blokkeer deze advertentie'. Voorwaarde is wel dat je AdBlock geïnstalleerd hebt.
de balk is heerlijk. zit je baas tenminste weer in 1 oogopslag dat jij je bezig houdt met vagina's, orgasmes en vreemdgaan
hoe kan je de balk elimineren op ipad en telefoon?
Ik heb echt nergens last van. forum mobiel met Adblock. geen balk te zien. het enige wat veranderd is 'toon meer' en ik zie metro's.
Ik boycot de balk gewoon. Sanoma heeft al lang geleden laten zien dat ze schijt hebben aan de forummers, dus er iets van zeggen zal toch geen indruk maken. Op elke pagina meteen weg drukken, niks lezen, nergens naar kijken, doen alsof het niet bestaat.

update: Ik heb inmiddels alles geblockd met de adblocker. Dus ik hou een witte balk over, als ik dat ook nog blok kan ik de balk niet weg klikken en hou ik een smal forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven