Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

woensdag 18 februari 2009 om 19:34
Ik vint het een keimoie sgaal met moie kleyre. Ken je der ok van ete of moete der siepsapsappels op? Da vloekd wel een beedje mesgien beterder blouwe druyve.
Anelies as jy ned zo doorgetasd bend as Baps kom jy ook in aanbemerking ma dan moet hed paart ovedag wel buyte bij de gragd geparkirdt. Hep je een parkirsgeif voorem?
Anelies as jy ned zo doorgetasd bend as Baps kom jy ook in aanbemerking ma dan moet hed paart ovedag wel buyte bij de gragd geparkirdt. Hep je een parkirsgeif voorem?

donderdag 19 februari 2009 om 10:00
Goh de morge lievijes!
Chossie, ik sie dat ur ammel vront wikelingen sijn!?? Ik moed nodeg bijbel lesen! Mar ik heb so veel te karjeren vandaag, hoe moed dat nouw??
Sowas juli sien ben ik klaar voor te dooh-lah'en. Met grootte danck voor Jannigje :dikekuz: Ik vermouth dat beepp darop hong te wagten. Dus brij je ma drop voor tot de geboring Li!
Ovreghes most ik erg lagge om me moeder christenen. Me roepding maakdte een grapige opmerking seg me moeder: wat een kind heb jij geboort! Mij ma is een egte havette ookal heb se dan de Mu low.
Dag sgadjes, tot later, knuvs voor wie se keggen bruike!
:knuvals:
Kaj Da Dooh Lah Van Paturain
Chossie, ik sie dat ur ammel vront wikelingen sijn!?? Ik moed nodeg bijbel lesen! Mar ik heb so veel te karjeren vandaag, hoe moed dat nouw??
Sowas juli sien ben ik klaar voor te dooh-lah'en. Met grootte danck voor Jannigje :dikekuz: Ik vermouth dat beepp darop hong te wagten. Dus brij je ma drop voor tot de geboring Li!
Ovreghes most ik erg lagge om me moeder christenen. Me roepding maakdte een grapige opmerking seg me moeder: wat een kind heb jij geboort! Mij ma is een egte havette ookal heb se dan de Mu low.
Dag sgadjes, tot later, knuvs voor wie se keggen bruike!
:knuvals:
Kaj Da Dooh Lah Van Paturain
Ga in therapie!

donderdag 19 februari 2009 om 15:21
Korruh saamgevat van mein dach tot nu toe:
Ootoo lekkuh bant.
Rolvaartuig voor nie so vaalieden: lekke bant.
Fadur (gaat nu tog nie so snel nie doot, dus die hep teid ovur) komp mei redden en brengt mein tuis. Zonder schootbappe helaas.
Thuis aangekoomuh belt ik mein ouwers om ze te bedankuh voor de red-aksie. Ouwers in paniek: ooverstroomink. Ik fiets uit garaasje bevreit. Ik kan nie fietse nie, maar doen het tog.
Fiets naar ouwers en val maar 1 (2) keer onder de weg. Bei ouwers staat van alles blank. Staasjer van de verwarremingsmonteur hep knop waterlijdink opuh gezet, nie digt nie. Heul veul waatur.
Allus is nu onder de kont rolle, dus truch naar huis fietse. Beina gevalle, maar nie helemaal nie.
Nu uurtje rust, daleik komp roepding weer thuis. Vanavond ootoo gaan redduh en reepareeruh.
Mogge is Menhir Harrie jaarug en ik moes dus ijgleik schootbappe doen en kokuh. We haaluh wel friet ofzo...
Wie biet meer?
Ootoo lekkuh bant.
Rolvaartuig voor nie so vaalieden: lekke bant.
Fadur (gaat nu tog nie so snel nie doot, dus die hep teid ovur) komp mei redden en brengt mein tuis. Zonder schootbappe helaas.
Thuis aangekoomuh belt ik mein ouwers om ze te bedankuh voor de red-aksie. Ouwers in paniek: ooverstroomink. Ik fiets uit garaasje bevreit. Ik kan nie fietse nie, maar doen het tog.
Fiets naar ouwers en val maar 1 (2) keer onder de weg. Bei ouwers staat van alles blank. Staasjer van de verwarremingsmonteur hep knop waterlijdink opuh gezet, nie digt nie. Heul veul waatur.
Allus is nu onder de kont rolle, dus truch naar huis fietse. Beina gevalle, maar nie helemaal nie.
Nu uurtje rust, daleik komp roepding weer thuis. Vanavond ootoo gaan redduh en reepareeruh.
Mogge is Menhir Harrie jaarug en ik moes dus ijgleik schootbappe doen en kokuh. We haaluh wel friet ofzo...
Wie biet meer?