Luiers

30-10-2017 20:26 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Welke luiers gebruiken jullie? Wij vinden die van pampers niet fijn, worden klam aan de buitenkant.

Ik ben dus nog steeds op zoek naar goede luiers. Iemand tips?

Groetjes Linda
Jumbo luiers! Zijn prima.
Kruidvat, nog steeds erg tevreden, nu 24 maanden. Valt goed, zit qua pasvorm goed, lekt erg weinig door.
Kruidvat
Jumbo of kruidvat luiers, alleen vind ik die van de kruidvat wel snel naar urine stinken.
Hier ook Jumbo of Kruidvat.

Aanvulling: dit is trouwens voor de tweede. De eerste bleef alleen droog bij Pampers Baby Dry.
anoniem_240865 wijzigde dit bericht op 30-10-2017 21:15
64.00% gewijzigd
Ik zweer bij pampers baby dry.

Kruitvat luiers en trekpleister luiers wel geprobeerd, maar die vind ik niet fijn.

Ben nu wel benieuwd naar de Zwitsal luiers, hoe die zijn.
hoe oud is de spruit?
voor de hele kleintjes vond ik een plasmeter aan de buitenkant wel heel handig.
verder koop ik het in de winkel waar ik toevallig ben, huismerk altijd.
Pampers babydry

Ivm de prijs overgestapt naar Etos eigen merk. Ik vond kruidvat niks, stinkt en luiers werden natterig zoiets, niet te vreden daarover igg.
Kruidvat! Neemt Neem t goed Neem t goed op. Lekt nauwelijks door, maar ALS dan ben ik het eigenlijk zelf schuld. Prima prijs

Lidl is ook klam aan de buitenkant en lekt zeer snel door. Een willekeurige nacht = lekkage bij ons.

Albert heijn schijnt ook goed te zijn.
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Ik had altijd Aldi luiers. Goedkoop en volledig van papier en dus afbreekbaar en ademend. Fijne luiers.
Etos voor overdag.
Pampers voor de nacht. De groene variant.
Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Bevalt prima
Kruidvat en zodra ze na een nacht doorlekt (dus vochtige pyama aan de rand van de luier) is het tijd voor een maatje groter :)
If you can dream it, you can do it.
Aldi.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jumbo!
Nooit natte rompers en prettig geprijsd.
Bumblies oa te koop bij de Emte.
De enige luier waarin onze jongste droog de nacht mee doorkomt.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Pampers, Kruidvat, Etos, Lidl, dat wat in de aanbieding is.

Pampers actieve fit vind ik wel de fijnste:)
Ik heb pampers baby dry, Mijn zoon heeft altijd grote plasluiers maar lekt met baby dry nooit door.

Ik heb een keer een pak van Albert Heijn gehaald, maar dat vind ik persoonlijk slechte luiers. Ik heb het idee dat daar de urine niet goed intrekt, omdat er een plasje op blijft liggen.

Bij kruidvat luiers lekt die van mij juist wel weer door.
Hier ook kruidvat, maar verschilt wel per kind wat fijn is als ik de verhalen uit omgeving ook hoor. Eerste maanden pampers gebruikt maar roken erg chemisch en na tijdje veel last van doorlekken toen hij op zijn buik ging slapen zelf.
Etos of Albert Heijn. Die zijn praktisch gelijk aan elkaar, alleen een ander printje erop. Dat er een plasje op blijft liggen herken ik totaal niet.
Pampers luierbroekjes
De rest hebben we geprobreerd, maar deze zijn kan niet zo fijn als pampers
Ik ben heel tevreden met mijn wasbare luiers. Inderdaad worden pampers klam, uit het kdv heb ik daar last van.
Ik gebruikte altijd Kruidvat luiers. Ook wel eens pampers geprobeerd, maar die vond snel vol en stinken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Pampers baby dry en pampers broekjes (afhankelijk van hoe haar eigenwijze dreumespet staat). Kruidvat en AH geprobeerd maar bevielen niet, Aldi geprobeerd maar daar kreeg ze rode billen van...

Ik koop ze nooit voor de volle pond, altijd in grootverpakkingen (maandboxen bij wehkamp of bol ofzo), max. €0,26. Kan goedkoper, dat weet ik, maar daar ben ik niet tevreden over. We zitten nu op 4 luiers per dag dus dat is te overzien...
Wasbare luiers, een verzameling met van alles wat. Totsbots, little lamb, Easymother, popolini, Bambio Mio, Bababoe, etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven