Luiers
maandag 30 oktober 2017 om 20:35
Kruidvat! Neemt Neem t goed Neem t goed op. Lekt nauwelijks door, maar ALS dan ben ik het eigenlijk zelf schuld. Prima prijs
Lidl is ook klam aan de buitenkant en lekt zeer snel door. Een willekeurige nacht = lekkage bij ons.
Albert heijn schijnt ook goed te zijn.
Lidl is ook klam aan de buitenkant en lekt zeer snel door. Een willekeurige nacht = lekkage bij ons.
Albert heijn schijnt ook goed te zijn.
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
maandag 30 oktober 2017 om 20:50
Ik heb pampers baby dry, Mijn zoon heeft altijd grote plasluiers maar lekt met baby dry nooit door.
Ik heb een keer een pak van Albert Heijn gehaald, maar dat vind ik persoonlijk slechte luiers. Ik heb het idee dat daar de urine niet goed intrekt, omdat er een plasje op blijft liggen.
Bij kruidvat luiers lekt die van mij juist wel weer door.
Ik heb een keer een pak van Albert Heijn gehaald, maar dat vind ik persoonlijk slechte luiers. Ik heb het idee dat daar de urine niet goed intrekt, omdat er een plasje op blijft liggen.
Bij kruidvat luiers lekt die van mij juist wel weer door.
dinsdag 31 oktober 2017 om 15:21
Pampers baby dry en pampers broekjes (afhankelijk van hoe haar eigenwijze dreumespet staat). Kruidvat en AH geprobeerd maar bevielen niet, Aldi geprobeerd maar daar kreeg ze rode billen van...
Ik koop ze nooit voor de volle pond, altijd in grootverpakkingen (maandboxen bij wehkamp of bol ofzo), max. €0,26. Kan goedkoper, dat weet ik, maar daar ben ik niet tevreden over. We zitten nu op 4 luiers per dag dus dat is te overzien...
Ik koop ze nooit voor de volle pond, altijd in grootverpakkingen (maandboxen bij wehkamp of bol ofzo), max. €0,26. Kan goedkoper, dat weet ik, maar daar ben ik niet tevreden over. We zitten nu op 4 luiers per dag dus dat is te overzien...