Luiers

30-10-2017 20:26 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Welke luiers gebruiken jullie? Wij vinden die van pampers niet fijn, worden klam aan de buitenkant.

Ik ben dus nog steeds op zoek naar goede luiers. Iemand tips?

Groetjes Linda
Ik vind pampers ook niet fijn, mijn neefje nu ook weer van die klamme, dikke luiers. Ik vond zelf Kruidvat veel fijner.
Ik geef de voorkeur aan Pampers baby dry.
Die van de Lidl vind ik ook prima; ik herken de doorlek-problemen niet!
Die van kruidvat vind ik niks: daar hadden wij 's morgens natte pyama's bij en voelen snel klam...
Kruidvat
Ik gebruik ook de luiers van kruidvat en ben hier tevreden over.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Pampers active fit zijn wij erg gelukkig mee. De andere pampers vonden we niks, kruidvat en etos ook niet. Verder niks geprobeerd.
Tsja er is dus geen zinnig advies te geven. Voor oudste gebruikten we altijd Kruidvat luiers. Ideaal nooit problemen.

Jongste heeft ong 2 maanden lang echt veel geplast. Toen geprobeerd: Pampers baby dry, Pampers active fit, Pampers premium protection, Etos, Kruidvat, jumbo en toujours (lidl). Alles een week geprobeerd behalve toujours (was een drama, lekte 5 keer per dag door met 8 verschoningen op een dag). Behalve twee lekte de rest allemaal elke dag door tijdens middagslaapje (2 uur, daarvoor schone luier) en nacht (met schone luier om 19u voor het slapen en 22u voor wij gaan slapen).

Alleen Pampers premium protection en jumbo lekten toen bijna nooit door bij haar. Nu dus blijven hangen bij jumbo.
Wij gebruiken Pampers Premium Protection. Iedereen heeft zn eigen ervaringen met luiers, dus ik raad je aan om gewoon veel verschillende te proberen.. wat voor mijn baby goed werkt, hoeft voor de jouwe natuurlijk niet zo te zijn :) succes!
Ik gebruik zelf wasbare luiers, al ruim 3,5 jaar nu. Als je toch opnieuw gaat beslissen, zou ik je vizier helemaal open gooien en echt verder kijken.
Hier ook heel tevreden met wasbaar! En nee, het is niet verschrikkelijk vies (nouja, heel soms wel, maar dat heb je met wegwerp ook) en je wasmachine doet het meeste werk voor je. 2 extra wasjes per week versus om de haverklap met luiers sjouwen/een smak geld uitgeven.
Ik zweer bij kruidvatluiers. Zowel bij oudste als nubij jongste. En als ze eens doorlekt weet ik dat het tijd is voor een grotere maat luier
Zeker weten wasbare luiers. Wel eens wegwerp geprobeerd maar het stinkt, lekt door, voelt niet fris en een lekker zachte ademende luier lijkt mij voor kindjes fijner zitten 😊
Naty of Bambo, minder slecht voor het milieu.
Hier ook erg tevreden geweest over wasbaar! Nooit geen lekken ( op een hand te tellen....), vroeg zindelijk, nooit hoeven kopen en mee slepen. En nu nummer 2 op komst is zijn alle luiers al in huis!

Geen afval! Geen chemicalien! Geen luieruitslag (nooit gehad!!)

Je kunt op meerdere plekken een proefpakket testen. Succes met de keuze!
Pampers Baby Dry voor 's nachts in elk geval. We hebben verder al veel geprobeerd maar hij wordt overal nat. Voor overdag vind ik Kruidvat of, liever nog, Jumbo huismerk prima.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven