De vriend van mijn ex DEEL 2

01-11-2017 23:39 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn vorige topic vond ik het moeilijk dat de nieuwe vriend van mijn ex al vrij snel op mijn zoon paste en verschoont en in bad deed.

Afgelopen week ging ik naar mijn zoon toe bij haar thuis en heb ik haar het een en ander gevraagd wat mij dwars zat ivm met mijn kind en haar vriend.

Ik vertelde haar dat ik het best moeilijk vind dat hij alleen is met mijn zoon vooral omdat ze niet zo lang samen zijn en mijn twijfels over zijn ervaring met kinderen.

Nou blijkt het dat hij al in een relatie heeft gezeten van 1.5 jaar met een vrouw die een baby had van net een maand oud en dat hij dus ook 1.5 jaar voor dat kind heeft gezorgd.

Die relatie was op een rare manier beeindigd maar zie wist niet precies waarom maar het rare daarvan is
Toen hij die vrouw leerde kennen woonde hij bij zijn ouders thuis en bij haar introk.

Toen die relatie dus stuk liep ging hij weer terug naar zijn ouders een half jaar later leert hij mijn ex kennen ook met een kindje en nu heeft ze mij dus laten weten dat ze gaan samenwonen zodra hij een baan bij haar in de buurt heeft gevonden.

Toch als ik deze verhalen hoor van haar vind ik het maar n rare vent sowieso al ziek dat hij op 31 jarige leeftijd nog bij zn ouders woont en heel toevallig dat hij weer een relatie aangaat met n vrouw die een kind heeft.

Ik heb op een of andere manier geen goed gevoel bij die vent maarja het is haar keus en kan daar weinig over zeggen toch.

Wat vinden jullie hier van
Niet iedere man die tot zijn 30 thuis woont en relaties krijgt met vrouwen meteen kind is een pedo.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als mannen of vrouwen na een scheiding/einde relatie kortdurend (max een jaar ofzo) bij hun ouders wonen, vind ik daar weinig raars aan. Wel mannen die nooit op zichzelf hebben gewoond of die al jarenlang ingetrokken zijn bij pa en ma.... Soms loopt het zo, soms hebben kinderen een plek in een stacaravan op het erf van ouders ofzo... kan allemaal. Geen echte aanwinst, maar ook niet wereldschokkend raar.
nlies schreef:
02-11-2017 01:49
Niet iedere man die tot zijn 30 thuis woont en relaties krijgt met vrouwen meteen kind is een pedo.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:31
Reden: ivm dubbelnicken
52.39% gewijzigd
Foodb schreef:
02-11-2017 01:58
Als mannen of vrouwen na een scheiding/einde relatie kortdurend (max een jaar ofzo) bij hun ouders wonen, vind ik daar weinig raars aan. Wel mannen die nooit op zichzelf hebben gewoond of die al jarenlang ingetrokken zijn bij pa en ma.... Soms loopt het zo, soms hebben kinderen een plek in een stacaravan op het erf van ouders ofzo... kan allemaal. Geen echte aanwinst, maar ook niet wereldschokkend raar.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:31
40.29% gewijzigd
djjc2010 schreef:
02-11-2017 01:12
Maar hoe vaak zal n vrouw een relatie aan gaan met een man die al vanaf zn 26e nog bij zijn ouders inwoont.

En ik ken genoeg vrouwen tussen de 27 en 32 die geen kinderen hebben
En die gaan echt niet zo snel een relatie aan met een man die kinderen heeft of nog thuis woont
Sinds ik hier een topic las over een man die zich afvroeg of hij wel wilde samenwonen met zijn vriendin met kind vanwege de werk-woonafstand ben je ook lekker op dreef over een soortgelijk verhaal maar dan van de andere kant. Deel 2.. toe maar!

De nadruk lag steevast op het feit dat de nieuwe vriend van je ex 31 jaar was en sinds zijn 26e weer bij zijn ouders inwoonde. In die tijd een korte relatie met een andere vrouw had gehad.
Waar bemoei jij je mee, de exen van de nieuwe vriend van je ex?????????

Dat hij op de plek van de ex in het door hun uitgezochte bed sliep en zich daar niet prettig bij voelde. Advies: koop een ander matras. Vond ik een goed advies.

Het valt me op dat jij wel heel erg de nadruk op legt dat de vriend van je ex 31 is, bij zijn ouders inwoont sinds zijn 26e :blabla:
Denk liever aan je kind dan aan de nieuwe liefde van je vrouw en zijn exen, zo onaantrekkelijk en niet jouw pakkie aan O_o :pukey:

Overigens is het in mijn vriendenkring wel vaker voorgekomen dat iemand weer even bij ouders of vrienden met een groot huis gingen wonen omdat ze nergens anders terecht konden. En ja sommigen blijven langer hangen dan strikt noodzakelijk om te sparen voor een huis of nieuwe spullen. Woonruimte is schaars, waar woon jij sinds jullie uit elkaar zijn?

Sommigen geven zelfs hun hele inboedel aan hun ex, zeker als het is om evt. kleine kinderen rust te gunnen. Gek genoeg hoor je ze daar nooit over en zien dat niet als iets waarvoor ze beloond moeten worden. Eens gegeven blijft gegeven ken je dat gezegde?

Alsof ik nu tig jaar na de scheiding bij nader inzien iets terug wil hebben van mijn ex omdat hij hertrouwt is en met een andere vrouw gelukkig is en het niet ok vind dat ze naar wat ooit MIJN tv is geweest zit te kijken. Als hij het nog doet: prima, ik kom niks tekort.
Mijn zoon is gelukkig, ik ben gelukkig en hij ook.
Daar zou je aan moeten werken, mopperen op de nieuwe liefde van je ex is zo zinloos en daar knappen vrouwen meer op af dan op mannen die thuis wonen door omstandigheden.
[...]

Weet je wat raar is? Een account aanmaken midden in de nacht alleen om hierop te reageren.

Vertel, wat grijpt je zo aan dat je dat gedaan hebt. Je schrijft hetzelfde als TO, denkt er hetzelfde over.. ben je een vriend van hem, familie? :mrgreen:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:32
59.25% gewijzigd
Sirius schreef:
02-11-2017 02:30
Weet je wat raar is? Een account aanmaken midden in de nacht alleen om hierop te reageren.

Vertel, wat grijpt je zo aan dat je dat gedaan hebt. Je schrijft hetzelfde als TO, denkt er hetzelfde over.. ben je een vriend van hem, familie? :mrgreen:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:33
20.94% gewijzigd
[...]

Je bedoelt dat je zelf nog bij je ouders woont toch? Dat schrijf je net, paar minuten geleden????????? pff lamaar ook.
Ik ben in de war. :@@:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:33
45.01% gewijzigd
Sirius schreef:
02-11-2017 02:30

Ik denk niet dat dit een VRIEND is van TO, Sirius. Het viel mij ook al meteen op. :biggrin:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:50
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd
Sorry mensen ik zit al vanaf 2010 op dit forum en als er dan iemand op mijn topic reageert kan ik niks aan doen toch maar volgens mij is hij verbannen
Regel een goed gesprek met de ex van die nieuwe vriend van jouw ex. Ze had een baby die hij verzorgde, en de relatie stopte op vage redenen vertel je. Spreek dan gewoon uit, je vermoed dat hij kinderen misbruikt, en dat hij je zoon misbruikt. Dat hij aast op vrouwen met jonge kinderen, die snel happen op zijn aandacht en hem in huis halen, zonder hem goed te kennen.

Dus ja, als je dit ernstig delict vermoed, onderzoek het goed!
ik snap je angst heel erg goed. het is niet niks als je ex met wie je een kind heb, ineens aan komt zetten met een andere partner. En dat die dan leuk vadertje gaat zitten spelen terwijl jij wellicht moeite moet doen voor een omgangsregeling. Ik zou echt woedend zijn als mijn vriend mij zou verlaten voor een andere vrouw en dat die vrouw dan mag bepalen over onze dochter, echt NO WAY!
Ik vind het zeer zeker niet normaal als hij al deel uitmaakt van het leven van je zoon. Een normale vrouw zou oplettend zijn naar haar kind en goed bedenken wie er alleen met het kind mag zijn. er kan zoveel raars gebeuren. Mischien ben ik wel té voorzichtig, maar liever té voorzichtig dan een fout maken die invloed heeft p het leven van mijn kind.
Nee, as het mij zou overkomen dan zou ik zeker eerst een halfjaar willen daten voordat hij mijn kind mag ontmoeten. En dan zou hij geen enkele stem of rol hebben in de opvoeding en verzorging tot mijn kind goed kan praten!
Ik vind het vreemd als de nieuwe vriend van iemand al zo'n grote rol in de verzorging van een jong kind op zich neemt. Ik heb zelf de ervaring dat je deze typische jonge kinderen zorg als moeder zelf blijft doen en dat de nieuwe partner dat eigenlijk niet doet. Zeker niet al in zo'n vroeg stadium van de relatie. Dus als ik het zo lees krijg ik er ook een beetje een raar gevoel bij. Maarja wie ben ik. Als het een vrouw was geweest zou het misschien anders zijn. Helaas heb je wat betreft relatiekeuze van een ex weinig te wensen.
Vana77 schreef:
05-11-2017 13:55
Ik vind het vreemd als de nieuwe vriend van iemand al zo'n grote rol in de verzorging van een jong kind op zich neemt. Ik heb zelf de ervaring dat je deze typische jonge kinderen zorg als moeder zelf blijft doen en dat de nieuwe partner dat eigenlijk niet doet. Zeker niet al in zo'n vroeg stadium van de relatie. Dus als ik het zo lees krijg ik er ook een beetje een raar gevoel bij. Maarja wie ben ik. Als het een vrouw was geweest zou het misschien anders zijn. Helaas heb je wat betreft relatiekeuze van een ex weinig te wensen.
Op dit moment heb ik het gevoel dat ze liegt over bepaalde dingen.

Ze heeft mij verteld als hij doordeweeks bij haar verblijft dat hij dan tussen half 4 en 4 uur moet opstaan om op tijd te zijn op zijn werk om zijn werkbus op te halen.
Hij moet om 06.00 aanwezig zijn???

Ook vertelde ze mij waar dat bedrijf zit dus toen dacht ik waarom moet hij in vredesnaam zo vroeg opstaan voor n ritje van max 45 min.
Ik ben zelf in het verleden daar n paar keer geweest dus vandaar.

Dat is al 1 ding waar ze over liegt
En afgelopen week kwam ze met onze zoon naar de stad hebben ergens wat gedronken.
En ik heb al een paar keer in de gaten dat als ze met mij alleen is dat ze dan heel praatzaam is en vrolijk gewoon hoe ik haar ook ken.

Maar de keren dat ik bij haar thuis was waar hij vriend bij is dan is zo 200% anders en dan bedoel ik kortaf zijn heel zakelijk praten en moet ze nergens om lachen als ik gek doe met onze zoon terwijl ze dat continu doet als wij alleen zijn.

En wat ik nu ga vertellen is misschien een beetje awkward maar ik kan dus inloggen op haar telefoon gegevens dus ik zie alles met wie ze heeft gebeld.

En heb dus gezien dan ze gemiddeld 1 a 2 keer pw met haar vriend belt
Toen wij een relatie met elkaar kregen waren wij elke dag samen en belde bijna elke dag met elkaar vooral in het begin want ja je bent verliefd en je wil elkaars stem toch even horen.

En het feit dat ze alleen in het weekend samen zijn dan bel je toch met doordeweeks met elkaar zei belt hem alleen op vrijdag want die dag komt hij naar haar.

Ik ken haar door en door en zie gewoon dat ze niet verliefd is en niet gelukkig is al die signalen die ik zie ik ben niet gek en ik weet wij komen toch nooit meer bij elkaar.

Als haar ouders niet op haar in hadden gepraat dan waren wij een jaar geleden niet uit elkaar gegaan maar haar ouders hebben gezegd als jij met hem doorga dan ben je bij ons niet meer welkom.

En nu heeft ze dus een relatie met een man van 31 die nog thuis woont
En denken er nu na bijna 5 Maanden al aan om te gaan samenwonen en het ergste vind ik als ze moet werken hem al de avond of nacht alleen met hem laat.

Het komt er dus op neer dat ik het merk dat ze zich op dr gemak voelt als we samen zijn en dat ze niet de persoon is die ik ken.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik nog steeds om haar geef maar dat haar ouders haar in bedwang hebben want ik durf nu al te zeggen als haar ouders er niet waren of niet meer zijn wil ze mij.terug
Hopelijk voor haar is haar nieuwe vriend een leuke, normale vent die het beste voorheeft met haar en het kind.

Je zult toch twee van die mafklappers op rij treffen zeg!

---> Het gaat je GEEN REET aan hoe laat hij opstaat, hoe vaak ze elkaar bellen en hoe zij hun relatie invullen. Het is je EX. Laat haar los en ga niet onder het mom van situatie voor je kind willen controleren, dit soort idiote jaloerse dingen controleren, daar conclusies aan verbinden, laat staan daar actie op ondernemen.
fluttershy schreef:
12-11-2017 06:59
Hopelijk voor haar is haar nieuwe vriend een leuke, normale vent die het beste voorheeft met haar en het kind.

Je zult toch twee van die mafklappers op rij treffen zeg!

---> Het gaat je GEEN REET aan hoe laat hij opstaat, hoe vaak ze elkaar bellen en hoe zij hun relatie invullen. Het is je EX. Laat haar los en ga niet onder het mom van situatie voor je kind willen controleren, dit soort idiote jaloerse dingen controleren, daar conclusies aan verbinden, laat staan daar actie op ondernemen.
Ze vertelt mij toch dingen en daar trek en daar trek ik mijn conclusie uit.

Je heb zeker geen kinderen of uberhaubt ooit in zo'n situatie gezeten.
Als dat zo is tutup mulut dat betekent mondje dicht
djjc2010 schreef:
12-11-2017 07:38
Ze vertelt mij toch dingen en daar trek en daar trek ik mijn conclusie uit.

Je heb zeker geen kinderen of uberhaubt ooit in zo'n situatie gezeten.
Als dat zo is tutup mulut dat betekent mondje dicht
Gescheiden vrouw met kinderen, een vriend en ex heeft ook een nieuwe dame in zijn leven :hello: .

En guess what? Wij wensen elkaar het beste in de nieuwe relatie en gaan er vanuit dat de nieuwe partners ook het beste voorhebben met de kinderen, net als wijzelf.

Het verschil is dat ex en ik elkaar lang geleden al los gelaten hebben en elkaar absoluut niet meer terug willen. We kunnen oprecht blij zijn als het de ander goed gaat. Voor de kinderen wel zo fijn, want die worden uiteindelijk de dupe van verzuurd en jaloers gedrag naar de ex of diens partner.
TO
Zorg jij zelf wel voor je kinderen? Ik lees nu alleen dat je je zoon ziet in gezelschap van je ex. Daar zou ik eerst maar eens werk van maken dat je een goede omgangsregeling krijgt
Maar waar ben je bang voor? Waar heb je geen goed gevoel over? Ik lees het namelijk alsof je bang bent dat hij jouw zoontje wil misbruiken en daarom bewust vrouwen uitzoekt met kinderen? Dat hij daarom zo snel alleen wil zijn en de luier wil verschonen? Begrijp ik dat goed? Serieuze vraag. Zo niet; waar ben je dan precies bang voor?
Dubbel!
anoniem_281085 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 08:52
Reden: Dubbel
98.24% gewijzigd
Ik wil even duidelijk maken dat ik hem niet verdenk dat hij mijn zoon zou misbruiken.

Dat mijn ex een relatie heeft dat boeit me niet maar.
Ik denk dat ze wil gaan samenwonen ten eerste omdat hij dan financieel deelt in de kosten wat ook normaal is maar niet als je elkaar pas 5 maanden kent

En in al die maanden zagen ze elkaar alleen in het weekend dus wat voor band bouw je dan op met elkaar en hoe goed ken je de persoon dat ze hem alleen laat met onze zoon.
En dat vind ik gewoon te snel gaan dat ze hem al volledig vertrouwt

En zoals ik haar ken is hij niet eens haar type man gewoon met alles.
maar ik snap haar keuze niet.
Hij is een aparte gozer

En ik zorg zeker voor mijn kinderen en zie hun ook als ex er niet bij is.
Voor mijn gevoel is ze in opwelling een relatie met hem begonnen en heeft ze spijt van ik zie gewoon dat ze niet gelukkig is.
Bemoei je even niet met het leven van je ex en laat haar haar eigen keuzes maken! Ik begrijp dan ook niet wat je kind hier mee te maken heeft
En waarom zou hij dan bewust vrouwen uitkiezen met kinderen? Want dat denk je, toch?
Nee, daar heb je helemaal niets over te zeggen.

Ik snap niet waar je nou zo bang voor bent. Ik lees een hoop geblaat, maar je bent nergens concreet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven