Sinterklaas verlanglijstje
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:12
woensdag 25 oktober 2017 om 10:31
woensdag 25 oktober 2017 om 10:43
Ik heb alleen leuke/nuttige dingen op mijn verlanglijstje staan die ik echt graag wil, maar degenen kennende met wie we lootjes trekken zal ik wel alleen meuk krijgen waar ik niks mee kan
Ik heb dure dingen zoals een airfryer staan, maar ook PS4 spellen, bluerays, een zoutlamp en een specifieke waterfles. Misschien dat er nog kantoorspullen opkomen, zoals notitieboekjes en fineliners en dergelijke.
Ik heb dure dingen zoals een airfryer staan, maar ook PS4 spellen, bluerays, een zoutlamp en een specifieke waterfles. Misschien dat er nog kantoorspullen opkomen, zoals notitieboekjes en fineliners en dergelijke.
Live with what you cannot change.
woensdag 25 oktober 2017 om 15:32
woensdag 25 oktober 2017 om 16:35
Om het topic verder niet te vervuilen, heb ik je een pb gestuurd_Aphia_ schreef: ↑24-10-2017 20:58En nog handig om te weten; ik ben categorie gewone gast. Aanhang, want mijn man en de bruidegom kennen elkaar van studie. We zijn niet megaclose maar we zien elkaar paar keer per jaar, altijd in groepje, heel gezellig.
(dus zoek iets wat wél feestelijk is, maar niet té want geen familie en niet superduur want ik heb verder geen feesten meer in vooruitzicht![]()
woensdag 25 oktober 2017 om 21:27
Tof, maar wat is dat ding duur
- koffiemokken van Riviera Maison, deze: https://rivieramaison.nl/nl/catalog/pro ... ey-347830/
- reep van Tony Chocolonely
- ronde stenen taartvorm
- mini-rasp (om snel citroen- of sinaasappelschil mee te raspen)
Ik vraag meestal sowieso wat nieuwe bakspulletjes en ook chocola is een terugkerend item!
woensdag 25 oktober 2017 om 21:45
Mijn verlanglijstje nu:
- een gieter voor planten op mijn werk
- die planten zijn er nog niet, ik weet niet of ik planten van thuis meeneem of ook op mijn verlanglijstje zet
- ik heb het boek David Copperfield van Charles Dickens (bijna) uit, lekker dik boek. Maar nu wil ik de serie zien van de BBC uit 1999.
- een gieter voor planten op mijn werk
- die planten zijn er nog niet, ik weet niet of ik planten van thuis meeneem of ook op mijn verlanglijstje zet
- ik heb het boek David Copperfield van Charles Dickens (bijna) uit, lekker dik boek. Maar nu wil ik de serie zien van de BBC uit 1999.
woensdag 25 oktober 2017 om 22:12
donderdag 26 oktober 2017 om 14:09
Leuk topic! Verkapte tvp, want ik kan nog wel wat inspiratie opdoen.
Op mijn lijstjes (2x sint) komt sowieso:
- thee
- koekenpan
- tijdschrift Linda of Psychologie Magazine
- puzzels (Was gij of Van Haasteren)
- chocoladereep Tony's Chocolonely
- boek
- pantoffels
- pyjama
- waxinelichtjes
- kleurboek (nog niet zeker welke)
- nieuwe snelbinders voor mijn fiets
- losse fietslampjes
Op mijn lijstjes (2x sint) komt sowieso:
- thee
- koekenpan
- tijdschrift Linda of Psychologie Magazine
- puzzels (Was gij of Van Haasteren)
- chocoladereep Tony's Chocolonely
- boek
- pantoffels
- pyjama
- waxinelichtjes
- kleurboek (nog niet zeker welke)
- nieuwe snelbinders voor mijn fiets
- losse fietslampjes
donderdag 2 november 2017 om 14:33
Leuk topic! Ik volg voor inspiratie. Mijn kerst verlanglijstje:
Boek Everyone loves Paris - Teneues
LP / Vinyl van Lils Mackintosh - A tribute to Billy Holiday
Nekkussen voor in bad
Kolenstarter voor de barbecue
Kaartjes voor het nationaal ballet (te duur voor het budget maar een mens mag wensen hebben toch
)
Kleurboek voor volwassenen
Tijdschrift Linda
Theelichtjes
Boek Everyone loves Paris - Teneues
LP / Vinyl van Lils Mackintosh - A tribute to Billy Holiday
Nekkussen voor in bad
Kolenstarter voor de barbecue
Kaartjes voor het nationaal ballet (te duur voor het budget maar een mens mag wensen hebben toch
Kleurboek voor volwassenen
Tijdschrift Linda
Theelichtjes
donderdag 2 november 2017 om 16:23
donderdag 2 november 2017 om 19:57
donderdag 2 november 2017 om 20:05
Dank voor het idee van de bloemensnijder! Ik wist niet dat dat bestond, ik sta altijd te kloten met een aardappelschilmesje. Die gaat er zeker op! Snoeischaar zag ik ook langskomen, die hapert bij mij dus dat gaat er ook op.
Verder staan er bij mij al keukenhanddoeken op, een waterdicht hoesje voor mijn telefoon, het boek Voedingsmythes van Martijn Katan en verder cadeaubonnen of uitstapjes. Ik ben afgelopen jaar lekker bezig geweest met minimaliseren en consuminderen, dus wil vooral geen frutsels en hebbedingetjes, maar nuttige dingen die ik echt graag wil hebben of niet-tastbare dingen zoals een dinerbon.
Verder staan er bij mij al keukenhanddoeken op, een waterdicht hoesje voor mijn telefoon, het boek Voedingsmythes van Martijn Katan en verder cadeaubonnen of uitstapjes. Ik ben afgelopen jaar lekker bezig geweest met minimaliseren en consuminderen, dus wil vooral geen frutsels en hebbedingetjes, maar nuttige dingen die ik echt graag wil hebben of niet-tastbare dingen zoals een dinerbon.
donderdag 2 november 2017 om 22:43
Dit is eigenlijk een tvp tegen de tijd dat ik serieus aan de slag ga met mijn lijstje voor kerst, want bij sinterklaas kopen wij alleen dingen voor de kinderen. Volwassenen krijgen een chocoladeletter en dat is het dan meestal wel.
Maaaar: ik hou altijd het hele jaar door een digitale verlanglijst bij per persoon van het gezin en ook per kamer, dus met de kerst hoef ik alleen wat items te verplaatsen (en nog eens goed nadenken).
Er staan nu hele goedkope (notitieboekjes van HEMA) en hele dure (een nieuwe tas) cadeautjes op. Ik vraag vooral relatief nuttige cadeaus zoals een pyjama, dekbedovertrek en een nieuwe koekenpan. Maar ons kerstbudget is denk ik wat ruimer dan het gemiddelde sintbudget.
Maaaar: ik hou altijd het hele jaar door een digitale verlanglijst bij per persoon van het gezin en ook per kamer, dus met de kerst hoef ik alleen wat items te verplaatsen (en nog eens goed nadenken).
Er staan nu hele goedkope (notitieboekjes van HEMA) en hele dure (een nieuwe tas) cadeautjes op. Ik vraag vooral relatief nuttige cadeaus zoals een pyjama, dekbedovertrek en een nieuwe koekenpan. Maar ons kerstbudget is denk ik wat ruimer dan het gemiddelde sintbudget.