Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Moosey schreef op 18 februari 2009 @ 22:41:

[...]

Hm, ik ben vrij bekend met café's waar regelmatig opgetreden wordt, dat dan weer wel. Meerrr informatie Age! Hoezo nieuwsgierig???
Het lijkt me niet meer dan logisch dat jij je veto uitspreek Age!
Jullie zijn niet echt nachtmensen allemaal hé? Zo ik heb wel hard getraind vandaag! Voor het eerst op een roeiapparaat gezeten, dat is ook wel een bijzonder moderne variant op middeleeuwse martelwerktuigen zeg!

Even uit het hoofd:

Erwtje leuk lekker Brussel

Flora, gezellig dat je er weer bij bent

Allen; ik zorg wel redelijk voor mijn plantjes al dienen ze zich wel aan mijn regime aan te kunnen passen. Sommige planten zijn dan ook zo weer verdwenen... Heb er nu 8 staan en een bos bloemen.

13 jarigen vinden vaak laat opblijven, stadten en uit lunchen in een vreemde stad en films kijken waar ze te jong voor zijn meestal al erg leuk. Of als het een vrij volwassen 13 jarige is; meezuipen met je vrienden. (zoals het zusje van een vriendinnetje van mij, god wat hebben we die dronken gevoerd)
Aag, had jou ook al gemaild

Drift, 't valt heel erg mee wat deze kostte, gek genoeg, ding is in wereldstaat (130.000 op de teller, gastank ingebouwd, altijd binnen gestaan dus snoeihard, geimporteerd uit Zwiterland waar het een stuk minder regent dan hier -> bodemplaat ook hard) was 7.500 euro! OK, ik heb het ook niet in m'n achterzak zitten, maar dat moet ooit best te doen zijn, volgens mij. Leuk trouwens dat je een 206je hebt, ik heb een 106.

Goed lijstje Age!

En hoi Flora! Wij kennen elkaar nog niet geloof ik, maar dat komt vanzelf
Vult aan; en ik heb een hekel aan carnaval maar de leuke man van Age klinkt goed.
quote:Drift schreef op 18 februari 2009 @ 22:47:

[...]

Hoezo nieuwsgierig???

Ik!? Neuh....

MdK, ik wel hoor, maar als ik elke ochtend om 7 uur of vroeger mijn bedje uit zou moeten, zou ik nu ook echt wel in bed liggen. Er is weinig wat ik zo slecht trek als structureel te weinig slaap..
quote:Mevrouwdekees schreef op 18 februari 2009 @ 22:50:

13 jarigen vinden vaak laat opblijven, stadten en uit lunchen in een vreemde stad en films kijken waar ze te jong voor zijn meestal al erg leuk. Of als het een vrij volwassen 13 jarige is; meezuipen met je vrienden. (zoals het zusje van een vriendinnetje van mij, god wat hebben we die dronken gevoerd)Ja precies, dat zuipen met mijn vrienden ga ik r maar niet aan doen, ze wordt erg beschermd opgevoed, (chchcristelijk ook) dus ik denk dat een kijkje in mijn stamkroeg, theater en misschien een iets te volwassen film al genoeg impact hebben Dus zoiets zal het wel worden. Maar Amsterdam meepakken lijkt me wel leuk, volgens mij is ze daar nog nooit geweest. Zit alleen nog te twijfelen om ook een ander nichtje uit te nodigen, zelfde leeftijd, ook erg leuk (sommige van mijn nichtjes vind ik ook echt beduidend minder leuk, hoort vast niet maar is wel zo) maar wel ADHD/autistje, weet niet zeker of ik dat trek, maar aan de andere kant, aan alles komt een einde, dus ook aan anderhalve dag ADHD/autistje.
Grappig trouwens... jouw irl naam is mijn doopnaam Moosey. Raar om iemand zo aan te spreken

Mail is in de maak...

Trusten Drift, en succes morgen!!
MdK, ik ben op zich wel een nachtmens maar net als bij Moos trek ik het niet zo goed dat vol te houden als ik 's ochtends om 7 uur mijn bed uit moet.

Dat is niet zo goed voor de kwaliteit van mijn werk zeg maar...

Ik heb er erg aan moeten wennen op tijd te gaan slapen want toen ik nog studeerde deed ik dat nooit.
Ik ben wel redelijk nachtmens Mdk maar nu even niet...

Ben gewoon moe en kan het niet maken om morgen wéér een half uur later dan m'n assistenten/stagiaires aan te komen (ok, vanmorgen lag het aan een ladder in panty vlak voor ik de deur uit moest: dus trein later)

Ben ook al een poosje verkouden en dat moet maar afgelopen zijn vind ik...

Morgen ben ik er weer langer!

Welterusten!!
Nee Ggggggristelijk nichtje maar niet heul dronken voeren, dat kon wel eens verkeerd vallen. Over nichtje twee; misschien nichtje 1 even vragen? Toen ik er standaard om half 7 uit moest lag ik inderdaad ook vroeger in bed zo twaalf uur, kwart over - meestal Ik kan het niet helpen, tegen de tijd dat ochtendmensen hun inzinking beginnen te krijgen begin ik net weer bij te trekken.
Overigens wist ik het tot half 11 te beperken toen ik er om half 5 uit moest voor een zomerbaantje, maar daar ga je dus volkomen van naar de klote. Dat zou voor mij een reden zijn om een baan te weigeren.
Nichtje 1 vind het leuk als nichtje 2 komt, maar niet persé leuker of minder leuk dan alleen met Stoere Tante op stap Ik ga wel even met m'n moeder overleggen, die heeft er meer zicht op denk ik. En dan is het nog maar afwachten of de vader van nichtje 2 haar wel mee durft te geven aan mij, al mijn broers vinden mij best lief, maar ook wel een tikje gevaarlijk, geloof ik

Ik ken Ages leuke jongen van gezicht, hebben wij geconcludeerd. Maar ja, daar heeft verder niemand iets aan natuurlijk.

Ik duik er zo ook in, morgen om half negen de deur uit, en ja, voor mijn doen is dat vroeg ja
Hoeveel broers heb je eigenlijk Moos, gezien je dozijn nichtjes?
3, in de categorie 9 tot 12 jaar ouder dan Moos, en nog een zus in de categorie 6 jaar ouder. Als dat allemaal een beetje aanfokt, gaat dat dus hard
Ja dan schiet het op! Truste allen!
Zag ineens dat ik allerlei nuttige info op de mail had staan, nog maar even een schemaatje gemaakt voor een ingewikkeld concert volgende week, is dat ook weer klaar. Nu echt naar bed!
Goeimorgen, wilde jullie even verblijden met de mededeling dat mijn lijf pijn (!!!) doet. Het middeleeuwse martelwerktuig heeft zijn taak volbracht hoor. Ik verwacht er any day now uit te gaan zien als de avatar van Meds.

Volstrekt off-topic; weet iemand de vaste hangout van Ann-Liv? Heb het wel eens met haar over verven met zo'n 'compressiespuiter' (bleh woord kwijt) gehad maar ik weet niet meer welk merk zij hadden (en blij mee waren).
Godsamme wat rustig hier

Niet dat ik zelf veel te vertellen heb...

Weet ook niet waar Ann-Liv uithangt dus kan Mdk niet helpen.

Moet maar weer eens aan het werk maar heb niet zoveel zin vandaag
Gesprek ging heel goed!

Dus ik ben heel blij. Het was de officiele afronding van mijn eerste opleidingsjaar. Op onderwijsgebied was dat al gebeurd maar nu is duidelijk dat alles en iedereen tevreden is over mijn functioneren dus dat is leuk om te horen!

Het was best pittig want er werd behoorlijk doorgevraagd maar ik wist blijkbaar de juiste antwoorden te geven!!

Ben ook al thuis want gesprek was in Utrecht dus ik ga nu thuis nog even werken maar voor mijn gevoel is mijn weekend gewoon begonnen. Ik stuiter een beetje van het positieve gevoel dat ik heb!

Zo'n dag zonder echt veel zin om te werken hebben we allemaal wel eens denk ik Age, dan lijkt er ook maar geen einde aan te komen.

MdK, mooi dat de martelwerktuigen hun werk gedaan hebben! Op naar het bodybuilder lichaam
He wat goed, Drift, gefeliciteerd!!!!

Nou, hier heb ik weekend... lekker...

Vandaag nog vergadering met lunch. We krijgen dan altijd lekkere broodjes, soep en een broodje kroket...

Maar ik heb me weten te beperken tot een kopje soep, een broodje kaas en een broodje rookvlees. Was wel lastig, maar het is gelukt!

Nu straks maar aan mijn kliekje van gisteren!

Lijstje tot nu toe:

- Yoghurt met wat muesli

- ontbijtkoek

- 2 bolletjes, 1 met kaas, 1 met rookvlees

- kopje soep

- appel

- kliekje van gisteren als avondeten.

Nou, ik zag dat ik van de week nog boven de 79 zat (wat ik woog na de griep), maar hoop dat ik daar volgende week onder duik!!
Thanks Vinyl! Ik ben nog steeds helemaal blij! Het voelt echt als bevestiging en beloning voor al mijn harde werken van het afgelopen jaar. Nu nog een jaartje doorbikkelen en ik heb mijn felbegeerde registratie op zak. Inclusief het post-doc papiertje dat gewoon heel belangrijk is voor mijn verdere werkleven.

Wat goed dat je de lekkere lunch goed bent doorgekomen! Je mag trots op jezelf zijn dat je het broodje kroket heb laten staan!

Ik ga straks met een vriendinnetje wat eten in de stad. Altijd gezellig met haar, op de een of andere manier hebben zij en ik vaak heel veel bij te kletsen. Dus ik heb er zin in!
Wat goed zeg Vinyl klinkt alsof je de slag weer te pakken hebt! Ik heb een hongerig dagje maar heb nog niet toegegeven aan snaaiopties;

Lijstje;

yoghurt cruesli frambozen

appel

3 boterhammen; worst, parmezaan en pindakaas

worteltje

handje rozijnen

5 amandeltjes

Zometeen; drumsticks, salade van sla, lightfeta, komkommer, appel en avocado met honingmosterdcitroendressing (driedubbele woordwaarde graag ) en gebakken aardappels.
En gefeliciteerd+ veel plezier vanavond Drift!

Ben er nu pas weer, want had hele drukke volle werkdag! Maarrrrr.... tis weekend

Flora, leuk dat je er weer bent! En vol goede voornemens over eten dus

Age, ohh, dus je hebt 'm al opgespoord . Zie je 'm dinsdag? Ben benieuwd....

MdK, spierpijn is stoer .

Drift, gefeliciteerd!

Goed hoor, lekker gevoel!

Tien en de andere plantenbezitters: de enige vrouw die ik ken en die goed is in planten, is.... erwtenmoeder! Dat maakt het dés te erger, want als zij dus (regelmatig) ziet wat ik mijn planten aandoe....

Lijstje:

- ontbijt: yoghurt + banaan (en ja, m'n collega's zijn er al helemaal aan gewend, eentje zei toevallig: "ohja, das erwt die altijd ontbijt met yoghurt+banaan als ze 's ochtends achter haar bureau zit")

- lunch: twee kaiserbroodjes met 30+kaas, anderhalve beker optimel.

- tussendoor: klein handje nootjes tijdens afscheidsborrel collega.

- avondeten: stoommaaltijd van eigenmerk AH met zalm-pasta-groenten (zag net dattie 520 calorieën is).

- vanavond natuurlijk nog thee met koekjes.

Best wel okee ljstje vandaag
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven