Fietsenwinkel.nl?

04-11-2017 17:40 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een nieuwe fiets aanschaffen. Ik ben bij de fietsenwinkel in de buurt geweest en heb fijne fietsen gezien. Nu had ik voor die tijd ook op internet zitten kijken om me vast wat te oriënteren en het scheelt best veel met online een fiets bestellen.

Ik twijfel sowieso nog tussen een Cortina u4, een Sparta Pick Up en een Gazelle Puur NL. Via fietsenwinkel.nl is de Sparta Pick Up heel voordelig te verkrijgen.

Maar ja weegt een verschil van 150 euro op tegen de nadelen? Heeft er iemand ervaring met fietsenwinkel.nl? Wordt de fiets goed afgesteld en rijklaar gemaakt? En hoe zit het met de service? Ik neig zelf naar de fietsenmaker, ook al kan ik die 150 euro best goed gebruiken komende tijd. Mijn man neigt naar online.

En heeft er nog iemand ervaring met de Cortina u4, de Sparta Pick Up of de Gazelle Puur NL? Of zou de Batavus CNCTD toch beter zijn?
Ik heb ook een fiets van fietsenwinkel.nl. Hele goede service! Daarnaast hebben zij ook samenwerkingen met ‘stenen’ winkels. Toevallig met 1 hier om de hoek. Daar kan ik altijd terecht als er iets is met mijn fiets. (Nog niet voorgekomen)
7102 schreef:
04-11-2017 19:39
Zat er eerst een Aldi?
Niet dat ik weet.
Ik denk dat het toch de fietsenwinkel in de buurt wordt.
En als ik naar het gewicht kijk, dan denk ik dat het de Batavus of de Cortina wordt.
Whomi schreef:
04-11-2017 18:21
Je spreekt jezelf tegen. Waarom kon je met die online bestelde fiets niet gewoon naar de fietsenmaker op de hoek? Want volgens je eerste stuk kan dat wel gewoon.
Omdat hij nog onder garantie was. Dan moet je dus moeilijk doen om hem door de online fietsenwinkel gerepareerd te krijgen. Als ik hem om de hoek had gekocht was ik er zo heen gelopen. Dat bedoelde ik, maar ik was niet helemaal duidelijk geloof ik :)
For whom the bell tolls
Goedkoop = duurkoop.
Heel tevreden over Fietsenwinkel.nl. Goede service hier vlak in de buurt. Goede afgesteld ontvangen. En gewoon veel goedkoper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven