Treiterende buren
woensdag 8 november 2017 om 14:53
Wil het hier toch ff kwijt
Ik ben niet heel close met mijn buren. En vond ze van tijd tot tijd wel kunnen zeuren over kleine dingen waar ze over klaagde
Zoals dat ze mijn voordeur hoorde als mijn ex smorgens ging werken...
Ook eens briefje ontvangen dat ik mijn hond in de tuin liet terwijl ik weg was en ze daar last van hadden (dit gebeurde nooit)
Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat verschillende Valse meldingen uit het verleden van hun hand komt
Toen mijn jongste net geboren was is we melding gedaan bij jeugdzorg want hij huilde veel.....
Ik heb 2 x politie aan de deur gehad omdat mijn ex me zou mishandelen
(Was niet zo politie was ook overtuigd want ex mocht gewoon thuis blijven)
Nu vandaag had ik gesprek over een melding omdat mijn kinderen van de zomer volgens hun hele dagen en iedere dag ruzie hadden en ik dus hele dagen tegen ze zou schreeuwen. En bovenal zouden ze totaal niet gelukkig zijn....
Ook zou ik totaal geen sociaal netwerk hebben???
Ben er echt verdrietig om dat mensen zo met elkaar omgaan
En waar ik dat aan verdiend heb
Ik ben niet heel close met mijn buren. En vond ze van tijd tot tijd wel kunnen zeuren over kleine dingen waar ze over klaagde
Zoals dat ze mijn voordeur hoorde als mijn ex smorgens ging werken...
Ook eens briefje ontvangen dat ik mijn hond in de tuin liet terwijl ik weg was en ze daar last van hadden (dit gebeurde nooit)
Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat verschillende Valse meldingen uit het verleden van hun hand komt
Toen mijn jongste net geboren was is we melding gedaan bij jeugdzorg want hij huilde veel.....
Ik heb 2 x politie aan de deur gehad omdat mijn ex me zou mishandelen
(Was niet zo politie was ook overtuigd want ex mocht gewoon thuis blijven)
Nu vandaag had ik gesprek over een melding omdat mijn kinderen van de zomer volgens hun hele dagen en iedere dag ruzie hadden en ik dus hele dagen tegen ze zou schreeuwen. En bovenal zouden ze totaal niet gelukkig zijn....
Ook zou ik totaal geen sociaal netwerk hebben???
Ben er echt verdrietig om dat mensen zo met elkaar omgaan
En waar ik dat aan verdiend heb
woensdag 8 november 2017 om 15:02
Omdat uit de laatste anonieme melding bleek dat deze melder ook wist van de eerdere meldingen (die werden vernoemd door de melder) en iemand uit de straat zich een half jaar terug ofzo versprak dat mijn buren de politie gebeld hebben tegen mijn ex
Omdat ik toen dacht dat het misschien om mijn ex ging en het niet heel recent was besloot ik het te laten rusten
Omdat ik toen dacht dat het misschien om mijn ex ging en het niet heel recent was besloot ik het te laten rusten
woensdag 8 november 2017 om 15:09
in Amerikaanse rechtbank film, zou er nu geroepen worden: “Hearsay, your Honor!"pennetje80 schreef: ↑08-11-2017 15:02Omdat uit de laatste anonieme melding bleek dat deze melder ook wist van de eerdere meldingen (die werden vernoemd door de melder) en iemand uit de straat zich een half jaar terug ofzo versprak dat mijn buren de politie gebeld hebben tegen mijn ex
roddel en kletspraat
Kan best, dat deze buren de bron zijn, maar het blijft roddel en kletspraat van die andere buren
Het best wat jij kan doen, is investeren in een hele goede band met je buren
Ga de plantjes water geven, kopjes koffie drinken etc
woensdag 8 november 2017 om 15:11
" als je %#}{#%^* nog 1 keer over me belt, meld ik je bij elke instantie die ik in het telefoonboek kan vinden "pennetje80 schreef: ↑08-11-2017 14:59Aanspreken ben ik ook van plan moet alleen ff de juiste woorden ervoor zoeken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 8 november 2017 om 15:14
Heb ik ook aan gedachtblijfgewoonbianca schreef: ↑08-11-2017 15:11" als je %#}{#%^* nog 1 keer over me belt, meld ik je bij elke instantie die ik in het telefoonboek kan vinden "
Melding maken dan voelen ze eens hoe het is
Kan toch anoniem
woensdag 8 november 2017 om 15:15
woensdag 8 november 2017 om 15:27
dussss jij haalt je gelijk, daar je naar hun (vermoedelijk!) niveau te verlagen?pennetje80 schreef: ↑08-11-2017 15:14Heb ik ook aan gedacht
Kan toch anoniem
Ik voorspel je heul veul woonplezier daar
woensdag 8 november 2017 om 15:31
je zei het zelf hoor:
" Heb ik ook aan gedacht
Kan toch anoniem "
woensdag 8 november 2017 om 15:32
Dat je de hond in de tuin liet tijdens je werk of dat hij de hele dag piept en blaft?pennetje80 schreef: ↑08-11-2017 15:17Ze bedoelde dat ik mijn hond alleen in de tuin liet en ik ging werken en hij de hele dag piept en blaft
En dat is onzin
woensdag 8 november 2017 om 15:33
"he, dag buurvrouw, ik heb misschien een beetje rare vraag, maar ik begrijp, dat jullie overlast van ons hebben, of klachten. Klopt dat? "pennetje80 schreef: ↑08-11-2017 14:59Aanspreken ben ik ook van plan moet alleen ff de juiste woorden ervoor zoeken
woensdag 8 november 2017 om 15:35
Beidenessemeisje schreef: ↑08-11-2017 15:32Dat je de hond in de tuin liet tijdens je werk of dat hij de hele dag piept en blaft?
woensdag 8 november 2017 om 15:38
Helaas is dit heel herkenbaar voor mij.
Het getreiter, gepest en gestalk heeft bij ons jaren geduurd. Op een gegeven moment hadden we meerdere keren per week politie aan de deur staan voor, wat achteraf bleek, valse meldingen.
Om die valse beschuldigen te weerleggen hebben wij een camerasysteem aangeschaft elke beweging en elk geluid rond ons huis werd opgenomen (let op: dit is wel gebonden aan wettelijke regels); dit en de medewerking van de wijkagent is onze redding geweest. Na jaren ellende zijn de buren op hun vingers getikt en zijn gestopt met roddelen/pesten/treiteren/stalken.
Ik kan me dus heel goed inleven in hoe je je voelt en wat het met je doet dat mensen je niet geloven en denken 'waar rook is, is vuur'.
Het getreiter, gepest en gestalk heeft bij ons jaren geduurd. Op een gegeven moment hadden we meerdere keren per week politie aan de deur staan voor, wat achteraf bleek, valse meldingen.
Om die valse beschuldigen te weerleggen hebben wij een camerasysteem aangeschaft elke beweging en elk geluid rond ons huis werd opgenomen (let op: dit is wel gebonden aan wettelijke regels); dit en de medewerking van de wijkagent is onze redding geweest. Na jaren ellende zijn de buren op hun vingers getikt en zijn gestopt met roddelen/pesten/treiteren/stalken.
Ik kan me dus heel goed inleven in hoe je je voelt en wat het met je doet dat mensen je niet geloven en denken 'waar rook is, is vuur'.