Treiterende buren

08-11-2017 14:53 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil het hier toch ff kwijt

Ik ben niet heel close met mijn buren. En vond ze van tijd tot tijd wel kunnen zeuren over kleine dingen waar ze over klaagde
Zoals dat ze mijn voordeur hoorde als mijn ex smorgens ging werken...

Ook eens briefje ontvangen dat ik mijn hond in de tuin liet terwijl ik weg was en ze daar last van hadden (dit gebeurde nooit)

Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat verschillende Valse meldingen uit het verleden van hun hand komt

Toen mijn jongste net geboren was is we melding gedaan bij jeugdzorg want hij huilde veel.....

Ik heb 2 x politie aan de deur gehad omdat mijn ex me zou mishandelen
(Was niet zo politie was ook overtuigd want ex mocht gewoon thuis blijven)

Nu vandaag had ik gesprek over een melding omdat mijn kinderen van de zomer volgens hun hele dagen en iedere dag ruzie hadden en ik dus hele dagen tegen ze zou schreeuwen. En bovenal zouden ze totaal niet gelukkig zijn....

Ook zou ik totaal geen sociaal netwerk hebben???

Ben er echt verdrietig om dat mensen zo met elkaar omgaan
En waar ik dat aan verdiend heb
Zou er een reden kunnen zijn waarom ze dit doen? Lijkt mij niet dat je zomaar willekeurig buren uit de straat eruit pikt om wat meldingen over ze te maken. Ik vermoed dat er een deel van het verhaal mist..
Spreek ze er eens op aan. Sommige mensen zijn nou eenmaal knettergek en zien er vreugde in om iemands leven zuur te maken.
Ik zou de reden niet weten
Ik woon er sinds 2004 en het begon in 2010
misschien eens een kopje koffie gaan drinken?
hoe weet jij trouwens zeker, dat zij die meldingen deden??
Aanspreken ben ik ook van plan moet alleen ff de juiste woorden ervoor zoeken
Omdat uit de laatste anonieme melding bleek dat deze melder ook wist van de eerdere meldingen (die werden vernoemd door de melder) en iemand uit de straat zich een half jaar terug ofzo versprak dat mijn buren de politie gebeld hebben tegen mijn ex

Omdat ik toen dacht dat het misschien om mijn ex ging en het niet heel recent was besloot ik het te laten rusten
pennetje80 schreef:
08-11-2017 15:02
Omdat uit de laatste anonieme melding bleek dat deze melder ook wist van de eerdere meldingen (die werden vernoemd door de melder) en iemand uit de straat zich een half jaar terug ofzo versprak dat mijn buren de politie gebeld hebben tegen mijn ex
in Amerikaanse rechtbank film, zou er nu geroepen worden: “Hearsay, your Honor!"

roddel en kletspraat
Kan best, dat deze buren de bron zijn, maar het blijft roddel en kletspraat van die andere buren

Het best wat jij kan doen, is investeren in een hele goede band met je buren
Ga de plantjes water geven, kopjes koffie drinken etc
pennetje80 schreef:
08-11-2017 14:59
" als je %#}{#%^* nog 1 keer over me belt, meld ik je bij elke instantie die ik in het telefoonboek kan vinden "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien heb je gelijk en is het roddel
Maar ik zit ermee kom weer in die hele molen terecht en weet dan dus niet wie het zou zijn
blijfgewoonbianca schreef:
08-11-2017 15:11
" als je %#}{#%^* nog 1 keer over me belt, meld ik je bij elke instantie die ik in het telefoonboek kan vinden "
Heb ik ook aan gedacht
Melding maken dan voelen ze eens hoe het is

Kan toch anoniem
Maar jouw hond ging nooit de tuin in en dan stoppen je directe buren een briefje in je bus over je in de tuin zittende hond ? Da's gek.
Of bedoel je : " ze kunnen geen last van mijn hond hebben gehad " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze bedoelde dat ik mijn hond alleen in de tuin liet en ik ging werken en hij de hele dag piept en blaft

En dat is onzin
pennetje80 schreef:
08-11-2017 15:14
Heb ik ook aan gedacht

Kan toch anoniem
dussss jij haalt je gelijk, daar je naar hun (vermoedelijk!) niveau te verlagen?
Ik voorspel je heul veul woonplezier daar
Nee ik verlaag me niet tot zulk gedrag

Maar mijn woonplezier mag door hun al wel 7 jaar met tijden "verpest" worden
pennetje80 schreef:
08-11-2017 15:30
Nee ik verlaag me niet tot zulk gedrag
je zei het zelf hoor:
" Heb ik ook aan gedacht

Kan toch anoniem "
pennetje80 schreef:
08-11-2017 15:17
Ze bedoelde dat ik mijn hond alleen in de tuin liet en ik ging werken en hij de hele dag piept en blaft

En dat is onzin
Dat je de hond in de tuin liet tijdens je werk of dat hij de hele dag piept en blaft?
Een gedachte is geen daad!!!

Ik hou niet van valse beschuldigingen
pennetje80 schreef:
08-11-2017 14:59
"he, dag buurvrouw, ik heb misschien een beetje rare vraag, maar ik begrijp, dat jullie overlast van ons hebben, of klachten. Klopt dat? "
Sommige mensen hebben er plezier in om dit te doen.
Ik ken ook mensen die regelmatig een jeugdzorgmelding aan hun broek hebben terwijl er niks aan de hand is. Komt van familie die het niet kan verkroppen dat er geen contact meer is.
nessemeisje schreef:
08-11-2017 15:32
Dat je de hond in de tuin liet tijdens je werk of dat hij de hele dag piept en blaft?
Beide
Helaas is dit heel herkenbaar voor mij.
Het getreiter, gepest en gestalk heeft bij ons jaren geduurd. Op een gegeven moment hadden we meerdere keren per week politie aan de deur staan voor, wat achteraf bleek, valse meldingen.
Om die valse beschuldigen te weerleggen hebben wij een camerasysteem aangeschaft elke beweging en elk geluid rond ons huis werd opgenomen (let op: dit is wel gebonden aan wettelijke regels); dit en de medewerking van de wijkagent is onze redding geweest. Na jaren ellende zijn de buren op hun vingers getikt en zijn gestopt met roddelen/pesten/treiteren/stalken.
Ik kan me dus heel goed inleven in hoe je je voelt en wat het met je doet dat mensen je niet geloven en denken 'waar rook is, is vuur'.
laat je nou je hond in de tuin als je weg gaat of niet?
Lorem Ipsum
Bij dit soort topic ben ik altijd benieuwd naar het verhaal van de andere partij.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven