Wat was dat :O
woensdag 8 november 2017 om 13:20
Gisternacht werd ik overdonderd met iets vreemds. Het was rond 3:00 uur en ik lag klaarwakker in mijn bed. Mijn jongste had net om water gevraagd. Het was geen droom. Ik draaide mij om met mijn gezicht naar het raam toe en opeens zag ik een wit gedaante naar boven kruipen. Het was wit en groot, ik zag het laatste stukje zeg maar, maar wel nog net en dat laatste stuk besloeg de helft van mijn raam, zo'n halve meter. Mijn man zegt dat het een vogel zou kunnen zijn, maar nee want hij was veel te groot voor een vogel. Het zou een enorme zwaan kunnen zijn en dat ik dan zijn staart zag, maar een zwaan loopt toch niet over mijn raam mijn dak op en wat heeft een zwaan zo laat op mijn dak te zoeken?
Ik ben de hele dag aan het denken wat het zou kunnen zijn maar heb totaal gee idee. Ik vind het eng en kan niet geloven dat ik iets bovennatuurlijke heb gezien. Heeft iemand ook iets soortgelijks meegemaakt of heeft iemand een logische redenatie wat het zou kunnen zijn
Ik ben de hele dag aan het denken wat het zou kunnen zijn maar heb totaal gee idee. Ik vind het eng en kan niet geloven dat ik iets bovennatuurlijke heb gezien. Heeft iemand ook iets soortgelijks meegemaakt of heeft iemand een logische redenatie wat het zou kunnen zijn
woensdag 8 november 2017 om 21:27
Hier ook demonische toestanden. Dekbed wat langzaam van me af getrokken word, zweven door de kamer, keiharde muziek of gegil, geklop, aanwezigheid van iets kwaadaardigs, doodeng en levensecht. Niks grappigs aan al schoot ik wel in de lach van americo. Het is, zeker als je het in het begin meemaakt en niet weet wat het is, doodeng en levensecht. Er is zelfs een documentaire over;
https://www.hln.be/bizar/slaapverlammin ... ~abaa0d59/
woensdag 8 november 2017 om 21:30
Ik zag een keer zo'n folie achtige helium ballon, in de mist, op een gekke plek. Je weet wel, zo'n type:

Dat zweefde daar, reflecteerde licht en het bewoog. Dat zag er heul raar uit kan ik je vertellen. Misschien was het zoiets.
Volgens mij scheen de maan ook de afgelopen dagen. Maan met mist (witte vlek) en af en toe een wolk ervoor ziet er ook spooky uit soms.
Wat je ook weleens hebt is een plastic tas die in een windstroom naar boven terecht komt en zich dan ook heel gek gedraagd.

Dat zweefde daar, reflecteerde licht en het bewoog. Dat zag er heul raar uit kan ik je vertellen. Misschien was het zoiets.
Volgens mij scheen de maan ook de afgelopen dagen. Maan met mist (witte vlek) en af en toe een wolk ervoor ziet er ook spooky uit soms.
Wat je ook weleens hebt is een plastic tas die in een windstroom naar boven terecht komt en zich dan ook heel gek gedraagd.
donderdag 9 november 2017 om 10:58
donderdag 30 november 2017 om 11:01
Wat leuk, een buurtsteenmarter. Wij hebben een buurtkalkoen (als hij inmiddels niet is overreden, hij loopt wel eens op de weg en dan zie ik het maar net goed gaan).