Crush

09-11-2017 10:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit met onzekerheid
Mijn crush is drugsdealer geweest
Sindskort is hij gestopt
Maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet
Aan de ene kant denk ik van het is gebeurd en hij weet dat hij fout heeft gezeten en heeft beloofd dit niet weer te doen dus het is goed zo
Maar aan de andere kant voel ik toch een beetje onzekerheid aangezien het dealen niet niks is vind ik omdat het gewoon strafbaar is..

Hoe denken jullie hierover?
dat het niet meer mijn crush zou zijn
Lorem Ipsum
Dit is iets wat jij puur voor jezelf moet uit maken. Misschien het even nog echt rustig aan doen en hem eerst beter leren kennen vooraleer je een volgende stap zou zetten?

Ik volg je twijfels zeker en vast wel! Voor mij persoonlijk zou het een no go zijn. Ik vind dat kiezen om je geld te verdienen via drugs te dealen veel zegt over je persoonlijkheid. Liever the easy way kiezen, geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben om iets voor jezelf op te bouwen en tov de maatschappij. Lak hebben aan bepaalde normen en waarden etc.

Dat lijken mij allemaal dingen waarin je niet echt een ommezwaai van 180 graden gaat maken. Voor mij zou het dus te moeilijk zijn om het gevoel te hebben dat het met zo'n persoon op lange termijn gaat matchen.
Afknapper! :nooo:
Stoppen
Ik zou het er niet op kunnen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Precies dit
DropItLikeASquat schreef:
09-11-2017 10:19
Dit is iets wat jij puur voor jezelf moet uit maken. Misschien het even nog echt rustig aan doen en hem eerst beter leren kennen vooraleer je een volgende stap zou zetten?

Ik volg je twijfels zeker en vast wel! Voor mij persoonlijk zou het een no go zijn. Ik vind dat kiezen om je geld te verdienen via drugs te dealen veel zegt over je persoonlijkheid. Liever the easy way kiezen, geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben om iets voor jezelf op te bouwen en tov de maatschappij. Lak hebben aan bepaalde normen en waarden etc.

Dat lijken mij allemaal dingen waarin je niet echt een ommezwaai van 180 graden gaat maken. Voor mij zou het dus te moeilijk zijn om het gevoel te hebben dat het met zo'n persoon op lange termijn gaat matchen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven