Ontvolgen op Facebook

10-11-2017 11:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Korte vraag over het ontvolgen op Facebook: als ik een vriend ontvolg, ziet hij dan mijn posts nog wel?
Ben dus benieuwd of het dan twee kanten op gaat of niet.
ja
Het lijkt me van niet, nee. Zou raar zijn als die vriend jouw Posts dan nog ziet.
Lijkt mij dat als jij hem ontvolgt, dat hij dan niet automatisch jou ook ontvolgt. Dat is toch een instelling die je zelf zet en heeft denk ik geen invloed op zijn instellingen.
Met ontvolgen ziet hij jouw posts nog wel, ja. Jij ziet alleen die van hem niet meer. Als je hem ontvriendt, dan ziet hij jouw posts ook niet meer. Van beide krijgt hij geen melding.
Eerste reactie een ja, tweede reactie een nee. Heb je er wat aan TO? :proud:

Maar wat Roggenbrood zegt klopt. Er zit een verschil in ontvolgen en ontvrienden. De tweede werkt twee kanten op, de ander niet.
Ah....duidelijk nu!
Dan wordt het dus ontvrienden ipv ontvolgen :biggrin:

Gaat om iemand die regelmatig een beetje irritante reacties post onder dingen die ik post. Daar wilde ik eerst vanaf zonder meteen rigoureus te ontvrienden, maar dat kan dus niet.

Dank voor de reacties!
Venusss schreef:
10-11-2017 13:04
Ah....duidelijk nu!
Dan wordt het dus ontvrienden ipv ontvolgen :biggrin:

Gaat om iemand die regelmatig een beetje irritante reacties post onder dingen die ik post. Daar wilde ik eerst vanaf zonder meteen rigoureus te ontvrienden, maar dat kan dus niet.

Dank voor de reacties!
Je kan wel je berichten onzichtbaar maken voor sommige vrienden. Dit kan alleen voor je status-berichten en niet voor reacties die jij plaatst bij anderen.
Om dat te doen klik je bij het plaatsen van een status (of foto oid) op het vakje naast 'plaatsen'.
Daar staat nu waarschijnlijk 'vrienden' of 'vrienden van vrienden' of 'publiek' oid (ik heb Engelse facebook dus ik weet het niet precies).
Als je daarop klikt kan je ook 'vrienden, behalve...' aanklikken. Zo maak je foto's en statussen onzichtbaar voor sommige vrienden.

Als iets al geplaatst is kun je dit ook aanpassen door naast de datum van je bericht op het poppetje (of de wereldbol) te klikken.
AnAppleADay schreef:
10-11-2017 13:13
Om dat te doen klik je bij het plaatsen van een status (of foto oid) op het vakje naast 'plaatsen'.
Daar staat nu waarschijnlijk 'vrienden' of 'vrienden van vrienden' of 'publiek' oid (ik heb Engelse facebook dus ik weet het niet precies).
Als je daarop klikt kan je ook 'vrienden, behalve...' aanklikken. Zo maak je foto's en statussen onzichtbaar voor sommige vrienden.

Als iets al geplaatst is kun je dit ook aanpassen door naast de datum van je bericht op het poppetje (of de wereldbol) te klikken.
Klopt, maar iedereen ziet dan dat radartje en weet dat jij je bericht zo hebt ingesteld dat er 1 of meerdere vrienden dat bericht niet mogen lezen. Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van haha!
Is stoppen met inhoud plaatsen openbaar voor iederen dan wel openbaar voor vrienden geen optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven