Update

12-11-2017 11:56 41 berichten
Ik ben zo’n trotse vader merk ik! Een paar van jullie hadden gezegd een update niet erg te vinden, klopt dat nog steeds?:-)
Alle reacties Link kopieren
:love: lief!
Wat een plaatje zeg! Wat weegt hij nu ongeveer?
Precies de reden waarom ik zo blij was met ons "uitgekerend in..." clubje dat 2 jaar later nog steeds zeer actief is op facebook, regelmatig afspreekt en altijd bereid is te 'oeh-en' en 'ah-en' bij schattige foto's :flirting: Ik ben dol op mijn facebookneefjes en -nichtjes!

Maar het is inderdaad een schatje! Lekker trots zijn hoor! En misschien samen gaan babyzwemmen ofzo? Kan je hem daar lekker showen en trotse momenten delen... geniet er van!
Heerlijk ventje! Geniet ervan!!
rianne323 schreef:
12-11-2017 14:40
Wat een plaatje zeg! Wat weegt hij nu ongeveer?
4,6
Wat een plaatje. :love: En wat ben je een heerlijke trotse vader. :cheer2:
Hij is zooo schattig!!
Oooo wat een schatje!!
anoniem_182272 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 21:05
66.92% gewijzigd
Aaaaah!!! Wat een knapperd!!!! :flirting: Leuk dat je een update geeft! Die eerste foto van je zoontje met die van blablamana naast elkaar is gewoon TE schattig voor woorden. :applause:
Inderdaad leuke dochter blablamana.

Maar meest fijn is dat ie t zo goed doet tot nu toe.
Geniet er maar van vaders! Voor je het weet is er geen redelijk woord meer mee te wisselen en stampt hij woedend de trap op met zn maat 45 :hug:
Och :love:
:rofl:

Ik :heart: met elkaar flirtende baby's! Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Cute babies :love: .

Over een jaartje of zeventien krijgen we een uitnodiging? Of kunnen we het nu al in de agenda van 2035/2036 noteren?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Heerlijk mannetje! :heart:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
-Kia-Ora- schreef:
13-11-2017 19:58
Cute babies :love: .

Over een jaartje of zeventien krijgen we een uitnodiging? Of kunnen we het nu al in de agenda van 2035/2036 noteren?
Nou tot dat hij zelf internet ontdekt zal ik nog weleens een foto plaatsen daarna ga ik hem niet meer exposeren.

Volgens mij gaat het hele kinderdagverblijf met hem weglopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven