Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Hehe MdK, het ergste is dat ik wél een zoetekauw ben . Waarschijnlijk praat ik zoveel over taartjes, cake en chocolaatjes omdat ik het best mis soms

Gezonde taart?! Euhm... zo'n vruchtengeval? Ik zag er iets over op ah. Wacht, ik kijk even.
Peas on earth!
Hmmm beetje raar. Als je op 'gebak' zoekt met als kernwoord 'slank', krijg je recepten, waarvan eenpersoonsporties gebakjes soms wel 340 calorieën zijn? raaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr
Peas on earth!
JA, volgens mij is kwarktaart idd heel slank. Zeker als je het maakt het optimel kwark (lekkerrr) en light slagroom. Vers fruit erop, en... tatatatadaaaaaaa!
Over taarten gesproken: vriendinnetje gaat dit weekend voor mij een fijne suikervrije appeltaart bakken. Ben errug benieuwd.

Zal ik eens iets heel ergs verklappen?

Ik.. heb...helemaal... geen... trek.... in... taart...

Volgens mij ben ik nu erkend en bewezen ziek. Of helemaal afgekickt. Kan ook. Gezien pijn in elke vezel van mijn lijf vermoed ik echter het eerste. Dacht dat sporten wel zou helpen. Is normaal ook echt heel succesvol als ik me even niet zo toppiejoppie voel, maar ik kreeg vanavond die barbel amper omhoog en trok er kennelijk zulke meelijwekkende gezichten bij dat de juf halverwege kwam vragen of er iets mis was.

JA! Nou en of! Voel me ellendig!!

Heb ik natuurlijk niet gezegd... heb heel stoer gezegd dat ik een beetje moe was (niks van gelogen). Zei ze heel lief dat ik dan maar wat minder gewicht moest pakken.

Ja dahag, zei mijn eigenwijze brein.

Ah toe, zei mijn moeie lijf.

Eén keer raden wie het won... Heb net twee hete kruiken in bed gelegd, hopen dat het helpt en ik morgen fris en fruitig naast mijn bed sta. Zonder spierpijn, alstublieft, dankuwel.

Slaap lekker meiden!
Oh taart... Ga van het weekend suikervrije appeltaart bakken! Eens kijken wat dat wordt! En kwarktaart is gezond, maar ik denk dat je dat ook de bodem suikerloos zou moeten maken, volgens mij is dat de grootste boosdoener of niet??

En about de crosstrainer, die is echt goed voor je hele lijf. Voor je buik, achterwerk én je benen én je armen. Geeft een goed gevoel om daar op te staan zweten! Ben benieuwd of er goede technische adviezen komen voor beter resultaat!
hahaha... welk vriendinnetje gaat appeltaart voor jou bakken???

Lekker slapen Tientje en denk nog maar even na over de taart.
quote:flora81 schreef op 19 februari 2009 @ 22:53:

hahaha... welk vriendinnetje gaat appeltaart voor jou bakken???

Lekker slapen Tientje en denk nog maar even na over de taart.Ssssst niet verklappen... en mezelf kennende ben ik er zaterdag wel weer aan toe hoor! Lekker slapen nu!
Mocht je je morgen niet lekker voelen, dan geef je wel een gil he?

;hug:
Welterusten Tienepien!

Ik heb het behoorlijk koud, de hele dag al

Dus nu ook maar in bed gaan liggen.

Heerlijk genoten van de film, dat dan weer wel
!!!!

Ik kan natuurlijk altijd LC eens mailen of hij goeie taartrecepten heeft
Ik moet ook nog even bedenken hoe en wat en waar ik mijn verjaardag vier... En dan moet LC natuurlijk ook komen

Nou, gezellig hier trouwens... ik had gezegd dat ik een nachtbrakerT ben dus ik blijf nog even.

(moet me ernstig inhouden om niet opgekruld onder de dekens te gaan liggen: lekker warm!!)
Ik kan ook ipv taart eierkoeken gaan maken voor m'n verjaardag Daar heb ik nog wel een recept van. Lekker vers fruit erbij, hmmmm!!
Dat lijkt me een SB traktatie Agent, nu ben je af, terug naar start!
Eierkoeken zijn erg lekker, ik had ze al ontdekt voordat ZWNNGMW überhaupt bestond... Brrrr heb het toch te koud dus kruip onder de dekens, nog even wat Animal Planet kijken,...

(en dat is al de 2e keer vanavond dat ik het woord überhaupt gebruik...)

Welterusten!
Dag meisjes

Wat een gezellig taartengeklets! En dank Age voor de overheerlijk uitziende taart. Ik ben geen hele grote taartenfan (ik weet het, ik ben vreemd ). Ik ben eigenlijk sowieso geen echte zoetigheidfan en hou bijvoorbeeld ook niet echt van ijs. Ben meer van de hartige hapjes.

Alhoewel ik vruchtenvlaai en rijstenvlaai dan wel weer lekker vind op zijn tijd...

En taarten bakken doe ik eigenlijk nooit. Vroeger (lees, een paar jaar geleden) maakte ik nog wel eens brownies maar dat heb ik echt al heel lang niet gedaan.

MdK, als Xena met zwaard...je schept wel verwachtingen voor als we gaan waterfietsen. Doe je dan zo'n pakje aan?

Met vriendinnetje was erg gezellig. We zijn bij een Italiaan wezen eten (voor de Utrechters...Pronto Pronto) en heb wel lekker gegeten maar een echte aanrader is het niet. Was niet heel bijzonder ofzo. Je kunt er kleine gerechtjes bestellen en het tweede gerechtje dat ik had viel enorm zwaar op mijn maag . Gelukkig is dat helemaal bijgetrokken.

Daarna nog even de kroeg in voor een biertje maar braaf met de laatste bus terug naar huis gegaan.

En Tien, ik eet dan inderdaad pas na 8 uur. Vandaag wist ik het dus ik heb er rekening mee gehouden. Beetje later gelunched en een extra tussendoortje vanmiddag. Op zich kan ik dan prima later eten.

Ik ga lekker slapen en kan morgen fijn uitslapen.

Erwt, mocht ik je niet meer 'spreken', heel veel plezier in Brugge! En lekker dat je een bad hebt in het hotel zodat je kunt dobberen.
Zit je om half twee 's nachts op het forum en dan gaat het posten nog steeds retetraag...
Zooooo, goedemorgen allemaal!

Denk dat Drift nog wel in Morpheus' armen verkeert, maar is de rest allemaal aan het werk? Ik heb vandaag een thuiswerkdagje ingelast. Werd vanochtend pas om 8 uur wakker, terwijl ik normaal om 7 uur begin op mijn werk, dus dat was een wijs besluit!

Zo even langs de dokter want ik denk dat ik een externe hulplijn in moet gaan zetten om bacillen en enge virussen te lijf te gaan. Werd vannacht wakker omdat ik moest plassen en toen ik in de spiegel keek had ik blauwe lippen. Dasniegoenie

Vinyl, misschien is het een idee als je eerder komt? Denk dat ik het niet echt laat kan maken vanavond, maar met een lekker poedertje of pilletje van de doc ben ik heus wel aanspreekbaar hoor! Moet alleen nog even bedenken wat voor mega-gezonds ik je ga voorzetten. Roergebakken vis ofzo?
Prinses, ik ben even vergeten of je vandaag al weggaat (meen me er iets van te herinneren?), maar hoe dan ook: heel veel plezier en geniet van de mooie stad en elkaar
Veel plezier in Brussel Prinses! (bedacht me gister; zou het daar ook Carnaval zijn?)

Enne Drift; ik had alleen gezegd dat ik er goed uitzie met een zwaard, niet zo'n pakje...

/ Mompelt; voor je het weet loop je straks in een wildvreemde stad een beetje je cellulitis en stoeipakje aan godweetwie te showen. Korte metten maken!
quote:Tientje79 schreef op 20 februari 2009 @ 08:53:

Zooooo, goedemorgen allemaal!

Denk dat Drift nog wel in Morpheus' armen verkeert, maar is de rest allemaal aan het werk? Ik heb vandaag een thuiswerkdagje ingelast. Werd vanochtend pas om 8 uur wakker, terwijl ik normaal om 7 uur begin op mijn werk, dus dat was een wijs besluit!

Zo even langs de dokter want ik denk dat ik een externe hulplijn in moet gaan zetten om bacillen en enge virussen te lijf te gaan. Werd vannacht wakker omdat ik moest plassen en toen ik in de spiegel keek had ik blauwe lippen. Dasniegoenie

Vinyl, misschien is het een idee als je eerder komt? Denk dat ik het niet echt laat kan maken vanavond, maar met een lekker poedertje of pilletje van de doc ben ik heus wel aanspreekbaar hoor! Moet alleen nog even bedenken wat voor mega-gezonds ik je ga voorzetten. Roergebakken vis ofzo?

Blauwe lippen? Das niet best!

Hmmm... ik kan niet gek veel eerder komen, maar rijd hier zo 5 uur weg, is dat goed? Dan kijken hoe de files het doen

En ookal ga ik na het eten weg, geeft niks hoor.

Maar je moet wel aangeven als je het helemaal niet trekt en liever lekker je bed in kruipt ipv voor mij te koken, ok? Dan sxhuiven we het gewoon een weekje op ofzo.

xxx
Goeiemorgen... hmmm, blauwe lippen klinkt niet zo goed

Ik ben op mijn vrije dag al gedoucht en aangekleed (voor het eerst sinds jaaaaren een broek) en ik heb ook al ontbeten.

Ik hijs mezelf zo in m'n regenjas en doe een rondje langs toko, kruidvat, huisvesting (voor waskaart), boekhandel en hema.

Oei, toch maar even op buienradar kijken want het begint net wat harder te regenen.
quote:Mevrouwdekees schreef op 20 februari 2009 @ 09:03:

/ Mompelt; voor je het weet loop je straks in een wildvreemde stad een beetje je cellulitis en stoeipakje aan godweetwie te showen. Korte metten maken!

Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en hoef verder niet zo veel bijzonders te doen vandaag. Ga zo eerst maar eens douchen en daarna even boodschappen doen.

Vanmiddag misschien een beetje puinruimen in mijn huis en nog wat studeren maar echt druk zal ik het niet hebben vandaag

Tien, blauwe lippen zijn niet goed lijkt me! Slim dat je een dagje thuis werkt en inderdaad maar even langs de dokter. Doe het maar lekker rustig aan!

Ik zag toen ik afgelopen nacht de kroeg uitwandelde dat je me gesmst hebt en ik moet even kijken wat precies mijn mogelijkheden zijn voor dat avondje stappen. Laat ik je weten!

Vinyl, jij hebt gisteren je haar een kleurtje gegeven toch? Is het een beetje gelukt?
Age, hier is het droog maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ziet er wel heel grijs en somber uit.
ik zie MdK al rondstrompelen in worstachtige outfit met giga zwaard.. Je hebt nog tot 4 april om lekker strak in het pak te komen MdK, ik denk dat je dat wel lukt. En áls het je lukt, betekent dat uiteraard dat je op de achterste fietsbankjes terecht komt

Ben net even bij de dokter geweest. Ondanks alle bacillen heb ik weer genoten van het uitzicht. Ik heb een hele Knappe dokter namelijk. Ik kwam daar omdat ik zo benauwd was, maar hij wilde ook even aan mijn lymfeklieren voelen en in mijn keel kijken. En jawel hoor; Tien heeft een keelontsteking (die overigens al op zijn retour is) en bronchitis. Binnen drie minuten stond ik weer buiten met een lief briefje aan de apotheker. Dus het komt helemaal goed!

Age, heb jij nooit een broek aan? Wat heb je dan aan? Alleen rokjes? Ik heb de afgelopen maanden ook de rokjes helemaal ontdekt. Daarmee kun je namelijk die kont zoooo goed camoufleren! Heb vandaag wel een broek aan trouwens. Kan ik heerlijk mee op de bank hangen hahaha.
Ja, inderdaad... maillot en laarsjes en rokjes...

Oei, pont komt eraan, ik fiets weg! (en hier is het ook weer droog, maar regenjas gaat wel mee!)

Keelontsteking... mag je nu veel suikervrij ijs eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven