Prijzen winnen.
donderdag 16 november 2017 om 18:29
Ik houd ervan; wedstrijden. Prijswinnen van grote retailketens. Like en deel acties op facebook, enz.
Hebben jullie weleens wat gewonnen? Ik heb nog nooit iets groots gewonnen( iemand wel??) . Wel een gratis product bij de kapper met een like en deel. Gratis ijsje bij de NS. Iets is beter dan niets
.
Hebben jullie weleens wat gewonnen? Ik heb nog nooit iets groots gewonnen( iemand wel??) . Wel een gratis product bij de kapper met een like en deel. Gratis ijsje bij de NS. Iets is beter dan niets
donderdag 16 november 2017 om 19:11
Ik was ooit eens op een braderie en daar kon ik een gratis lootje krijgen. Was samen met mijn schoonzus. Allerlei prijzen gingen voor onze neus voorbij en ik zei: ach ik ga voor de hoofdprijs.
En verdraaid ik zag het aan het getal al ik had de hoofdprijs. Een behoorlijke flatscreen tv die toch nog stikduur waren, wij hadden nog een dikke tv dus super blij!
Moest op het podium klimmen en kwam nog in de krant ook. Heb de tv nog steeds als reserve.
En verdraaid ik zag het aan het getal al ik had de hoofdprijs. Een behoorlijke flatscreen tv die toch nog stikduur waren, wij hadden nog een dikke tv dus super blij!
Moest op het podium klimmen en kwam nog in de krant ook. Heb de tv nog steeds als reserve.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
donderdag 16 november 2017 om 19:14
donderdag 16 november 2017 om 20:21
Lang geleden toen ik 18 was ofzo, 1600 Duitse marken in de Duitste lotto. Ben onmiddelijk op vakantie gegaan 
Met de jaarlijkse werkbingo voor het goede doel de hoofdprijs, een grote doos boodschappen. En ik wilde helemaal niet mee doen. Ik ging erheen omdat er wijn was en dat onder werktijd en toen heb ik me laten overhalen. Ik had nog nooit bingo gespeeld
Met de jaarlijkse werkbingo voor het goede doel de hoofdprijs, een grote doos boodschappen. En ik wilde helemaal niet mee doen. Ik ging erheen omdat er wijn was en dat onder werktijd en toen heb ik me laten overhalen. Ik had nog nooit bingo gespeeld
donderdag 16 november 2017 om 23:54
pas iemand gehoord die een tafel had gewonnen (en het is familie dus echt gebeurd)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 16 november 2017 om 23:58