innesteling?????
zaterdag 18 november 2017 om 19:10
ik snap dat jullie geen helderziende zijn maar vroeg me af wat jullie er van denken:
3 november ongesteld geworden
10 november begonnen met ovulatietesten (clearblue met de smily's)
14 november piekvruchtbaarheid
veel geklust in de tijd voor de piekvruchtbaarheid en ook nog erna
nu heb ik vandaag rood bloed......niet echt superveel (vooral bij afvegen) maar heb toch wel een maandverbandje/inlegkruisje nodig
kan het een innestelingbloeding zijn? of is dat nog veel te vroeg?? voor een menstruatie is het ook nog veel te vroeg. heb een cyclus van 26/28 dagen dus dat zou pas weer 29 november op zn vroegst zijn?
nu heb ik vandaag rood bloed......niet echt superveel (vooral bij afvegen) maar heb toch wel een maandverbandje/inlegkruisje nodig
kan het een innestelingbloeding zijn? of is dat nog veel te vroeg?? voor een menstruatie is het ook nog veel te vroeg. heb een cyclus van 26/28 dagen dus dat zou pas weer 29 november op zn vroegst zijn?
zaterdag 18 november 2017 om 19:18
geklust klinkt inderdaad een beetje raar maar vind sex gehad ook raar staan (maar goed het komt op het zelfde neer
)
stitch77 schreef: ↑18-11-2017 19:10ik snap dat jullie geen helderziende zijn maar vroeg me af wat jullie er van denken:
zaterdag 18 november 2017 om 19:57
Innestelingsproces begint niet voor zes dagen na de eisprong. Als je de 14e je LH piek had, is je eisprong tussen 14 en 16. Menstruatie binnen vier dagen na LH piek is ook niet logisch. Ik gok op iets anders dus. Bloeden kan ook na persen bij de grote boodschap, contactbloeding bij de seks is ook veelvoorkomend.
zaterdag 18 november 2017 om 20:00
Dit. Teveel geklust.