Stapel oude kranten
zondag 19 november 2017 om 21:48
Ik ben op zoek naar oude kranten van bijvoorbeeld de NRC, Telegraaf, Volkskrant, Trouw etc. Ik dacht datik stapels kranten eenvoudig zou vinden op t Internet, bijvoorbeeld op Marktplaats, maar zo makkelijk is het niet.
Ik wil oude kranten gebruiken als inpakpapier voor een langdurig project. Daarom zoek ik Veel kranten. Hoe meer des te beter. Ook buitenlandse kranten zijn zeer welkom. Weten jullie waar ik zoeken moet ??
Ik wil oude kranten gebruiken als inpakpapier voor een langdurig project. Daarom zoek ik Veel kranten. Hoe meer des te beter. Ook buitenlandse kranten zijn zeer welkom. Weten jullie waar ik zoeken moet ??
zondag 19 november 2017 om 22:00
In je omgeving vragen of iedereen hun kranten voor je bewaard? Bij de boekhandel/supermarkt/tankstation vragen wat ze met oude kranten doen?
Bij ons in de flat stond een papiercontainer in de hal. Saar verzamelde ik ieder jaar telefoonboeken maar kranten was ook makkelijk geweest daar. Dus doosje in zo'n flat zetten? Of in een bejaardentehuis?
Bij ons in de flat stond een papiercontainer in de hal. Saar verzamelde ik ieder jaar telefoonboeken maar kranten was ook makkelijk geweest daar. Dus doosje in zo'n flat zetten? Of in een bejaardentehuis?
zondag 19 november 2017 om 22:25
Bij de bibliotheek om de zeeeeeer oude nationale en internationale kranten vragen? Er ligt van iedere krant vaak wel een stapeltje van de laatste week of weken, maar op een gegeven moment worden de oude weggegooid.
Edit: Ik weet niet zeker of ze de papierbak ingaan.
Edit: Ik weet niet zeker of ze de papierbak ingaan.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 19-11-2017 22:36
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
11.02% gewijzigd
zondag 19 november 2017 om 22:32
.
.
Kranten en tijdschriften welke niet verkocht zijn worden retour gestuurd.
Retour gestuurde spullen hoeven ook niet betaald te worden door het verkooppunt.
Niet geschoten is altijd mis
maandag 20 november 2017 om 07:51