Stapel oude kranten

19-11-2017 21:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar oude kranten van bijvoorbeeld de NRC, Telegraaf, Volkskrant, Trouw etc. Ik dacht datik stapels kranten eenvoudig zou vinden op t Internet, bijvoorbeeld op Marktplaats, maar zo makkelijk is het niet.

Ik wil oude kranten gebruiken als inpakpapier voor een langdurig project. Daarom zoek ik Veel kranten. Hoe meer des te beter. Ook buitenlandse kranten zijn zeer welkom. Weten jullie waar ik zoeken moet ??
Hahaha ik heb mijn vraag op de verkeerde plek gezet. Ik kon m al niet terugvinden.
In je omgeving vragen of iedereen hun kranten voor je bewaard? Bij de boekhandel/supermarkt/tankstation vragen wat ze met oude kranten doen?

Bij ons in de flat stond een papiercontainer in de hal. Saar verzamelde ik ieder jaar telefoonboeken maar kranten was ook makkelijk geweest daar. Dus doosje in zo'n flat zetten? Of in een bejaardentehuis?
Hebben je buren of iemand anders in de straat geen krant? Misschien kun je die vragen of je daar oude kranten van mag hebben als ze die niet zelf ergens voor gebruiken. Ken mensen die ze onderin de groen container leggen.

Briefje bij de supermarkt, oproepje via FB?
Vraag het bij je bibliotheek. Of bij een buurthuis, gezondheidscentrum etc.
Bij de bibliotheek om de zeeeeeer oude nationale en internationale kranten vragen? Er ligt van iedere krant vaak wel een stapeltje van de laatste week of weken, maar op een gegeven moment worden de oude weggegooid.

Edit: Ik weet niet zeker of ze de papierbak ingaan.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 19-11-2017 22:36
Reden: aanvulling
11.02% gewijzigd
Laat een berichtje zetten in de nieuwsbrief van de school van je kinderen, misschien wel met vermelding van het project.
gsleutel schreef:
19-11-2017 22:00
In je omgeving vragen of iedereen hun kranten voor je bewaard? Bij de boekhandel/supermarkt/tankstation vragen wat ze met oude kranten doen?
.
.
Kranten en tijdschriften welke niet verkocht zijn worden retour gestuurd.
Retour gestuurde spullen hoeven ook niet betaald te worden door het verkooppunt.
Niet geschoten is altijd mis
Als ik een stapel naar je opstuur betaal jij de verzendkosten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De meeste mensen gooien hun kranten weg als ze hem uit hebben, blijft hooguit nog een dag liggen. Dus als jij oude kranten wilt zul je toch in je omgeving moeten vragen of iemand dat voor je heeft. Op marktplaats kun je ook gezocht advertenties plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven