Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
vrijdag 20 februari 2009 om 10:27
Ik ben er nog, gaan vanmiddag weg. Eerst nog even wat dingetjes doen hier. Zo dadelijk even bij de kapper aan de overkant vragen of ze nog tijd heeft om m'n haar te knippen, want m'n pony hangt zo ongeveer op m'n knieën
Blauwe lippen . Dat klinkt helemaal niet goed, dus inderdaad húp naar de huisarts hoor Tien
Eierkoekenrecept lijkt me best leuk trouwens
*gaat stiekum kijken hoeveel calorieën een eierkoek is*
Oh trouwens, weegschaal vanochtend: 78,2
(maar laten we die maar niet in't lijstje zetten, gezien dit weekend )
Peas on earth!
vrijdag 20 februari 2009 om 10:31
quote:Vinyl schreef op 20 februari 2009 @ 09:19:
[...]
Blauwe lippen? Das niet best!
Hmmm... ik kan niet gek veel eerder komen, maar rijd hier zo 5 uur weg, is dat goed? Dan kijken hoe de files het doen
En ookal ga ik na het eten weg, geeft niks hoor.
Maar je moet wel aangeven als je het helemaal niet trekt en liever lekker je bed in kruipt ipv voor mij te koken, ok? Dan sxhuiven we het gewoon een weekje op ofzo.
xxxWelnee meid, ik doe het vandaag gewoon een beetje rustig aan, dan komt het best wel goed hoor! Wat ga jij vandaag doen?
[...]
Blauwe lippen? Das niet best!
Hmmm... ik kan niet gek veel eerder komen, maar rijd hier zo 5 uur weg, is dat goed? Dan kijken hoe de files het doen
En ookal ga ik na het eten weg, geeft niks hoor.
Maar je moet wel aangeven als je het helemaal niet trekt en liever lekker je bed in kruipt ipv voor mij te koken, ok? Dan sxhuiven we het gewoon een weekje op ofzo.
xxxWelnee meid, ik doe het vandaag gewoon een beetje rustig aan, dan komt het best wel goed hoor! Wat ga jij vandaag doen?
vrijdag 20 februari 2009 om 10:33
Eierkoeken zijn een perfect tussendoortje als je op dieet bent. Tegenwoordig zijn eierkoeken ook erg populair als tussendoortje. Het is zelfs zo erg dat de fabrikant en de winkels de koeken bijna niet kunnen aanslepen. Handige en goedkope oplossing is dus: ze zelf te maken. Met dit recept maak je de lekkerste eierkoeken met weinig calorieën!
Benodigdheden recept eierkoeken:
5 eiwitten
4 eidooiers
1 tl. bakpoeder
2 tl. citroensap
snufje zout
100gr witte suiker
2 zakjes vanillesuiker
100 gr bloem
Werkwijze bereiding eierkoeken:
1) Verwarm de oven voor op 180 graden.
2) Klop de eiwitten lobbig en schuimig.
3) Voeg het bakpoeder, bloem, citroensap en zout toe aan het schuimige en lobbige eiwit toe.
4) Klop er vervolgens geleidelijk 50 gr suiker en de vanillesuiker door tot dat het eiwit stevig is.
5) Klop in een andere kom de eidooiers samen met 50 gr suiker tot een romige crème.
6) Voeg voorzichtig de crème door het eiwit.
7) Laat het beslag van de eierkoeken ongeveer 5 minuutjes staan, zodat het beslag wat dikker en papperig wordt
8) Schep met een eetlepel (met een kop erop) hoopjes beslag op de bakpaplaat waar je bakpapier hebt opgelegd.
9) Doe de koeken ca. 20 minuten in de oven op 180 graden.
EET SMAKELIJK!!!!!
bron: www.gewicht-verliezen.nl
Benodigdheden recept eierkoeken:
5 eiwitten
4 eidooiers
1 tl. bakpoeder
2 tl. citroensap
snufje zout
100gr witte suiker
2 zakjes vanillesuiker
100 gr bloem
Werkwijze bereiding eierkoeken:
1) Verwarm de oven voor op 180 graden.
2) Klop de eiwitten lobbig en schuimig.
3) Voeg het bakpoeder, bloem, citroensap en zout toe aan het schuimige en lobbige eiwit toe.
4) Klop er vervolgens geleidelijk 50 gr suiker en de vanillesuiker door tot dat het eiwit stevig is.
5) Klop in een andere kom de eidooiers samen met 50 gr suiker tot een romige crème.
6) Voeg voorzichtig de crème door het eiwit.
7) Laat het beslag van de eierkoeken ongeveer 5 minuutjes staan, zodat het beslag wat dikker en papperig wordt
8) Schep met een eetlepel (met een kop erop) hoopjes beslag op de bakpaplaat waar je bakpapier hebt opgelegd.
9) Doe de koeken ca. 20 minuten in de oven op 180 graden.
EET SMAKELIJK!!!!!
bron: www.gewicht-verliezen.nl
vrijdag 20 februari 2009 om 10:35
quote:Tientje79 schreef op 20 februari 2009 @ 10:31:
[...]
Welnee meid, ik doe het vandaag gewoon een beetje rustig aan, dan komt het best wel goed hoor! Wat ga jij vandaag doen?Ik moet aan de studie, mijn rijbewijs ophalen en meer van dat soort formaliteiten. Heb wel e.e.a. omgegooid, dus zou nu wel eerder kunnen komen. Waar denk je aan?
[...]
Welnee meid, ik doe het vandaag gewoon een beetje rustig aan, dan komt het best wel goed hoor! Wat ga jij vandaag doen?Ik moet aan de studie, mijn rijbewijs ophalen en meer van dat soort formaliteiten. Heb wel e.e.a. omgegooid, dus zou nu wel eerder kunnen komen. Waar denk je aan?
vrijdag 20 februari 2009 om 10:37
vrijdag 20 februari 2009 om 10:51
quote:Vinyl schreef op 20 februari 2009 @ 10:27:
Hmmm.. ik zie geen verschil
Heb ik weer hoor!
Dan moeten we het misschien maar houden op een mooie glans ofzo?
Oh, Tien houdt ook niet van ijs! Eindelijk iemand gevonden die dat ook heeft. Zo af en toe een ijsje vind ik prima maar ik hou vooral van softijs en niet van allerlei bolletjes met smaak.
Eierkoeken vind ik ook niks eigenlijk
Ik draag ook vaak rokjes of jurkjes. Vind ik lekker zitten en staat leuk.
Misschien moet ik zo ook maar eens wat normaals aan gaan doen want naar de winkel in mijn nachthempje met badjas zal een beetje vreemd staan lijkt me.
Hmmm.. ik zie geen verschil
Heb ik weer hoor!
Dan moeten we het misschien maar houden op een mooie glans ofzo?
Oh, Tien houdt ook niet van ijs! Eindelijk iemand gevonden die dat ook heeft. Zo af en toe een ijsje vind ik prima maar ik hou vooral van softijs en niet van allerlei bolletjes met smaak.
Eierkoeken vind ik ook niks eigenlijk
Ik draag ook vaak rokjes of jurkjes. Vind ik lekker zitten en staat leuk.
Misschien moet ik zo ook maar eens wat normaals aan gaan doen want naar de winkel in mijn nachthempje met badjas zal een beetje vreemd staan lijkt me.
vrijdag 20 februari 2009 om 11:14
vrijdag 20 februari 2009 om 11:38
Ik moet je wat vertellen Tien...jij bent mijn lang geleden kwijt geraakte zusje. Morgen staat spoorloos bij je op de stoep dus niet schrikken als je camera's ziet
Vinyl, dat meen je niet?! Ik snap niet dat mensen denken, 'oh dan maar even in mijn ondergoed naar de super'.
Goed, ik ga me nu echt douchen. Verder ben ik helemaal niet lui vandaag...
Vinyl, dat meen je niet?! Ik snap niet dat mensen denken, 'oh dan maar even in mijn ondergoed naar de super'.
Goed, ik ga me nu echt douchen. Verder ben ik helemaal niet lui vandaag...
vrijdag 20 februari 2009 om 11:58
quote:Drift schreef op 20 februari 2009 @ 11:38:
Ik moet je wat vertellen Tien...jij bent mijn lang geleden kwijt geraakte zusje. Morgen staat spoorloos bij je op de stoep dus niet schrikken als je camera's ziet
He ja, camera's, leuk! Zit ik echt op de wachten, met de luchtinhoud van een opoe van 80 en een stem als een misthoorn. Zo er nog aantrekkelijke mannen waren die een poging wilden wagen, zijn ze daar natuurlijk meteen vanaf
Weet jij trouwens van wie ik heeeeel laat gisteravond een sms-je kreeg? Ja hoor...
Lekker douchen en lekker dreutelen vandaag. Mag best hoor! Als je er maar wel van geniet!
He ja, camera's, leuk! Zit ik echt op de wachten, met de luchtinhoud van een opoe van 80 en een stem als een misthoorn. Zo er nog aantrekkelijke mannen waren die een poging wilden wagen, zijn ze daar natuurlijk meteen vanaf
Weet jij trouwens van wie ik heeeeel laat gisteravond een sms-je kreeg? Ja hoor...
Lekker douchen en lekker dreutelen vandaag. Mag best hoor! Als je er maar wel van geniet!
vrijdag 20 februari 2009 om 12:41
Zoooo, ik ben terug van paar boodschapjes en dorpskapper (is laatste keer, want ze knippen zo sufmutserig, zélfs met mijn 15 aanwijzingen ).
Drift en Tien zussies
Leuk, met hoeheetie van Spoorloos, of met Anita Witzier van Memories .
Tien, is dat foute collega die nog/weer smst? Wel lastig....
Drift en Tien zussies
Leuk, met hoeheetie van Spoorloos, of met Anita Witzier van Memories .
Tien, is dat foute collega die nog/weer smst? Wel lastig....
Peas on earth!
vrijdag 20 februari 2009 om 13:43
*biedt Tientje ook wat celebrations aan om bij te komen van sms*
Ik heb zojuist nog iets veel ergers ontdekt... dat het morgen namelijk carnaval schijnt te zijn in Brugge
Gelukkig heb ik een leuk verrassingspakket voor Xan gemaakt (kan ik nu veilig schrijven, want hij heeft z'n computer opgerumd) met leuk leesvoer, chocolaatjes, wijn, nootjes, badschuim, enzovoorts.... dus we kunnen ons altijd nog opsluiten
Fijn weekend allemaal en tot zondag
Ik heb zojuist nog iets veel ergers ontdekt... dat het morgen namelijk carnaval schijnt te zijn in Brugge
Gelukkig heb ik een leuk verrassingspakket voor Xan gemaakt (kan ik nu veilig schrijven, want hij heeft z'n computer opgerumd) met leuk leesvoer, chocolaatjes, wijn, nootjes, badschuim, enzovoorts.... dus we kunnen ons altijd nog opsluiten
Fijn weekend allemaal en tot zondag
Peas on earth!
vrijdag 20 februari 2009 om 13:49
Van internet:quote:Een orgasme is de effectiefste en prettigste vorm van fitness die er is. Tijdens sex verbrandt een mens tussen de 100 en 200 calorieën, evenveel als wanneer hij 15 tot 30 minuten zou hardlopen. Sex is dus goed voor de lijn.En nog een stukje quote:
Sex burns lots of calories, which, no doubtly, has many in common with aerobic exercise. Here goes to a comparison of calory consumption between 45 minutes of body building exercise and sex by two testees:
A: 323 calories burnt in body building, but 369 when having sex
B: 388 calories burnt in body building, but 320 when having sex
1. SEX LOSES WEIGHT
the consumption of calories can be divided into the following steps from disrobbing to orgasm:
• Disrobe (10 Kcal)
• Gentle caress (10 Kcal)
• Peck (17 Kcal)
• Soul kiss (65 Kcal)
• Oral sex (30 Kcal)
• Wear condom (6 Kcal)
• Missionary position (20 Kcal)
• orgasm (100 Kcal)
The above is only a basic estimation. If position changes: missionary position (20 Kcal), standing position (26 Kcal), riding position (60 Kcal), side lying position (26 Kcal); and 42 calories will be burnt when changing position during inserting.
In this way, a common sex will burn the calory consummed in jogging for about 20 minutes, 10 times of office work; a hot sex is as tired as in a one-kilometer running. If exercise in gym or sports ground does not interst you, join the SEX weigh losing.
Expert analysis: generally, during the first hour, exercise mainly consumes hepatic glycogen, blood sugar and water; and fat is consummed one hour later. Even though a common sex is no longer than 1 hour, foreplay and sex ecstacy will be an enjoyment of healthy weigh-losing exercise.
Ik zeg: laat maar komen die celebrations, wafels, frieten en belgische chocolade!
Sex burns lots of calories, which, no doubtly, has many in common with aerobic exercise. Here goes to a comparison of calory consumption between 45 minutes of body building exercise and sex by two testees:
A: 323 calories burnt in body building, but 369 when having sex
B: 388 calories burnt in body building, but 320 when having sex
1. SEX LOSES WEIGHT
the consumption of calories can be divided into the following steps from disrobbing to orgasm:
• Disrobe (10 Kcal)
• Gentle caress (10 Kcal)
• Peck (17 Kcal)
• Soul kiss (65 Kcal)
• Oral sex (30 Kcal)
• Wear condom (6 Kcal)
• Missionary position (20 Kcal)
• orgasm (100 Kcal)
The above is only a basic estimation. If position changes: missionary position (20 Kcal), standing position (26 Kcal), riding position (60 Kcal), side lying position (26 Kcal); and 42 calories will be burnt when changing position during inserting.
In this way, a common sex will burn the calory consummed in jogging for about 20 minutes, 10 times of office work; a hot sex is as tired as in a one-kilometer running. If exercise in gym or sports ground does not interst you, join the SEX weigh losing.
Expert analysis: generally, during the first hour, exercise mainly consumes hepatic glycogen, blood sugar and water; and fat is consummed one hour later. Even though a common sex is no longer than 1 hour, foreplay and sex ecstacy will be an enjoyment of healthy weigh-losing exercise.
Ik zeg: laat maar komen die celebrations, wafels, frieten en belgische chocolade!
vrijdag 20 februari 2009 om 14:03
Nou 10, het is maar goed dat jij geen camera's op je snufferd wil, want ik zie er ook niet uit.
Deze week kreeg ik ineens een soort maanlandschap aan puistjes op mijn voorhoofd. En ik heb echt nooit puistjes.
Plus dat op mijn gezicht ineens allemaal droge plekken zitten
Vanmorgen werd ik wakker met een soort rode plek als een zuigzoen onder mijn oog. Ik dacht nog: misschien een beetje rottig gelegen, maar nee hoor, hij zit er nog.
Snappurniks van, wat ik nou toch heb ineens met mijn gezicht?
Deze week kreeg ik ineens een soort maanlandschap aan puistjes op mijn voorhoofd. En ik heb echt nooit puistjes.
Plus dat op mijn gezicht ineens allemaal droge plekken zitten
Vanmorgen werd ik wakker met een soort rode plek als een zuigzoen onder mijn oog. Ik dacht nog: misschien een beetje rottig gelegen, maar nee hoor, hij zit er nog.
Snappurniks van, wat ik nou toch heb ineens met mijn gezicht?
vrijdag 20 februari 2009 om 14:08