Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
sms? Blij dat ik zo naar Tien ga, want nu word ik nieuwsgierig!
Eigenlijk is al dat dieten dus zinloos, we moeten gewoon aan de vent! Misschien moeten Vinyl en ik daar even een paar daagjes mee wachten, gezien ons voorkomen, maarrrrrr.. voor de rest is dit natuurlijk een prima suggestie. Wat doe je er zélf aan, Age?

Vinyl, wat raar?! Moet je ongesteld worden ofzo?

Lekker hoor, Drift, alle boodschappen binnen. Ik liep net in de AH en kon met geen mogelijkheid bedenken wat nou wel geschikt zou zijn qua avondeten. Heb alleen knoflookgarnaaltjes en pangasiusfilet meegenomen, verder ging de inspiratie niet. En voor wat betreft sms heb ik - heel onverantwoord, ik weet het - gewoon geantwoord. Dus gingen er nog een paar sms-jes heen en weer. Maar ik heb op zijn laatste sms gewoon niet gereageerd. Toch nog een sterk moment in al mijn zwakte
Waren overigens Buitengewoon Onschuldige sms-jes hoor...
Tien, je kunt niet altijd groot, sterk en verstandig zijn. En gelukkig hoeft dat ook niet.

Weet je wat misschien lekker is met die knoflookgarnaaltjes? Een tomatenmozarella sausje (al weet ik eerlijk gezegd niet hoe slank en verantwoord mozarella is). Tomaten wellen en velletje eraf, al pruttelend een sausje van maken met een potje of pakje tomatenprut, kruiden erbij en mozarella mee laten smelten. Garnaaltjes kort wokken en door de saus. En dan met pasta. Bovenop de saus een hand rucola en wat pijnboompitjes, Is erg lekker!

En volgens mij mag je het ook hebben omdat het suikervrij is.
Volgens de caloriechecker zit in een bolletje mozzarella 328 Kcal.
Thanks Drift, dat vergeet ik steeds...

Recept klinkt goed trouwens! Welke kruiden doe jij er dan doorheen? Basilicum ofzo? En het zijn van die garnalen met een staart er nog aan, kunnen die ook door de saus (vast wel, maar toch even checken..)?

En Vinyl: dit ga jij wel lusten toch?
quote:Drift schreef op 20 februari 2009 @ 14:27:

Volgens de caloriechecker zit in een bolletje mozzarella 328 Kcal.

Hmmm...

Zouden ze er geen lightvariant van hebben? Vast wel...
Gelukkig bestaat er ook light mozzarella! Klinkt goed dat recept Drift

Hier gauw een rondje huishouden gedaan, nu was uit de droger halen en dan ga ik zo naar m'n sushi-date met vriendin.
Garnalen, lekker! Ik ben alleen geen held in pellen van die dingen....

Enne... nee, moet ook geen ongesteld worden, vaag he? En zelfs dan heb ik het nooit...

Op die droge plekjes heb ik gisteren uit pure ellende maar uierzalf gesmeerd. Zag eruit als een glimworm, maar goed, het is ietsjes beter heb ik het idee.

Enne... smsjes van wie ik denk dat ze zijn? Oei... nu ben ik straks wel benieuwd naar de inhoud.
Geen held in pellen = heb het nog nooit gedaan...
quote:Vinyl schreef op 20 februari 2009 @ 14:35:

Geen held in pellen = heb het nog nooit gedaan...

trust me, na vanavond kun jij het ook!

Enne, serieus, zo spannend waren die sms-jes helemaal niet hoor. Het waren vooral het tijdstip en frequentie waar ik een beetje verbaasd over was...
Ik doe er zout, peper en italiaans achtige kruiden bij die ik lekker vind. Normaal gesproken ook nog knoflook maar dat lijkt me een beetje over the top als je al knoflookgarnalen hebt.

Ik pel die dingen ook nooit maar volgens mij moet het gewoon door de saus heen kunnen. Lijkt mij geen probleem.

Ah, er is dus ook een light mozzaralla variant.
Ok.... hmmm... ben benieuwd!

En het pellen... we'll see!
Vinyl, zou je last kunnen hebben van droge lucht ofzo? Dat je doordat het winter is veel binnen bent met verwarming e.d. aan en dat je gezicht daarop reageert?

Ik zeg ook maar wat hoor...
*schrijft garnalen op het sushi-boodschappenlijstje*

Heb bij de boekhandel naast cadeau voor dochtertje van vriendin ook sushi-boek voor mezelf gekocht Nu kan ik álles maken!

Is een goed boek, met niet alleen maki-recepten maar ook nigiri en japanse omelet en miso-soep

Veel plezier vanavond Tien en Vinyl!

En Drift, jij ook een fijne avond

Ik ben vanavond weer online!
Hoe laat was het Tien?

Is verder helemaal niet nieuwsgierig

Maar zal daar nu weer mee ophouden...
Dat sushi boek klinkt goed Age!

Veel plezier!
quote:Drift schreef op 20 februari 2009 @ 14:41:

Vinyl, zou je last kunnen hebben van droge lucht ofzo? Dat je doordat het winter is veel binnen bent met verwarming e.d. aan en dat je gezicht daarop reageert?

Ik zeg ook maar wat hoor...

Ik heb geen idee... maar waarom dan net sinds 2 weken denk ik dan? Want de winter duurt al veel langer?

Snap er niks van, maar ja, als het zo kan komen, kan het ook zo weer gaan! Puistjes worden al iets minder, dus er is hoop!
Ja, is inderdaad een beetje vreemd dat het er nu zo ineens is.

Dat de puistjes minder worden is in ieder geval fijn!
Ja, nu het deel onder mijn wenkbrauwen nog

Heb van de drogist biergisttabletten gekregen, goed voor je huid en bloedzuiverend. Dat gaf ze daar als tip. Ach, baadt het niet...
En ik kijk er wel doorheen hoor, kikkertje
Gelukkig!!
Zo, ik ben even huishoudelijk verantwoord bezig geweest. Heb was gevouwen die al sinds vorig weekend op het wasrek hing en wat zooi opgeruimd. Ik heb een paar weken geleden de kast onder mijn trap opgeruimd. Dat is een plek waar ik altijd vanalles inschuif als er iemand op bezoek komt ofzo. Lag een heleboel zooi in die zo weg kon maar ook wat spullen waarvan ik dacht dat ik ze best naar boven zou kunnen verplaatsen.

Die spullen heb ik toen op mijn eettafel neergezet en daar staan ze nog steeds Een deel daarvan is nu echt naar boven verplaatst.

Verder geniet ik heerlijk van mijn dagje luieren.

Vinyl en Tien, have fun!
Goed bezig Drift!

We hebben heerlijk gegeten trouwens, dankzij jouw inspiratie. Wel een beetje ons eigen draai aan gegeven, het is tomatensaus met pepertjes, knoflook, peper, zout, mozzarella en verse basilicum geworden. Knoflookgarnalen even roergebakken en door de saus geroerd. Geserveerd met rijst en blaadjes basilicum met pijnboompitjes. Erg lekker!

Toetje was een grapefruitmousse, ook erg lekker.

En nu is Vinyl op weg naar huis omdat we allebei zaten in te storten op de bank. Stelletje oude dozen zijn wij

Wat is het stil hier, iedereen de hort op?
Dag ouwe doos

Ik ben gewoon thuis, maar hang een beetje op de bank te niksen. Kijk met een half oog X-factor en zap tussendoor naar de foute series op Net 5.

Wat jullie gemaakt hebben klinkt erg goed zeg! Dat ga ik onthouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven