Schoencadeautjes tips?

21-11-2017 15:31 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Sinterklaasstress! Weet iemand leuke kleine Sint schoencadeautjes?
Benieuwd wat jij in je kids schoenen doet!
Hoe oud, jongen/meisje,hoe duur etc. Of doe je een onderzoekje Truusje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoezo stress....de winkels staan vol met snoepgoed en schoonkadootjes.
Action of big bazaar meuk. En wat lekkers.

Stress?
Handje kruidnoten
chocoladeletter
Mandarijn
Douchegel
Speelgoed; doosje Lego, klei, stiften
Haar frutsels
Leesboek
Tijdschrift

Zo moeilijk is dat toch niet?
Dochter had laatst een Safiras draakje in de schoen en dat vond ze helemaal geweldig, zoon wilt er ook 1.

Andere schoencadeautjes
Allebei een chocolade letter

Dochter armbandjes en Frozen dagboek. Zoon Star Wars Hotwheels auto en Pokémon kaarten.
kinderen/schoencadeautopic/list_messages/395608
Als je vooral grotere cadeau's leuk vindt... wij hebben Playmobil gekocht en die open gemaakt en vervolgens de onderdelen als losse schoencadeautjes verpakt.
Ik snap niks van dit soort topics.

Niet iedereen vind alles leuk. En leeftijd en geslacht kan ook nogal helpen voor goede tips.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-11-2017 20:20
Reden: spam
98.71% gewijzigd
Lucifermiauww schreef:
21-11-2017 16:10
Ik snap niks van dit soort topics.

Niet iedereen vind alles leuk. En leeftijd en geslacht kan ook nogal helpen voor goede tips.
En het gaat toch om het eigen kind? Dan weet je toch wel of die een stuiterbal of kleurpotloden wil?
En daar meld je je speciaal voor aan @henkie14?
Als je dan spamt zorg dan wel dat er geen fouten meer in je website zitten, want een website met zo weinig tekst, maar wel met fouten is behoorlijk slordig (formilier ipv formulier, sintxox ipv sintbox, op de bestelpagina spreken over 2 werkdagen levertijd, in de winkelmand zijn het opeens 3 werkdagen, ect).
Mijn jongens hebben vanmorgen alle 3 een hamster met soort van autootje gehad. Was gratis bij de kruidvat met punten. En wat een hit zijn die hamsters zeg!
stripverhaal schreef:
21-11-2017 17:04
En daar meld je je speciaal voor aan @henkie14?
Ja, gezellig samen met Truus. Iets te doorzichtig zo'n OP.
Echte hamsters? Hoe houd je die zo lang in de schoen? :proud:

Hier hebben ze een pietenpakje gehad, krijgen nog klei, keertje alleen snoep (zo'n kikker en wat pepernoten), zo'n armband die je op je pols 'slaat' en badkrijt/ knetterbadzout.
Jij hebt er nu niks aan, maar ik heb een tijd terug op Ebay een aantal My little pony's en Cars autootjes besteld. Voor weinig, qua formaat ideaal voor in de schoen.
nicole123 schreef:
21-11-2017 17:13
Ja, gezellig samen met Truus. Iets te doorzichtig zo'n OP.
Henkie was waarschijnlijk nog een oud account, aangezien die is geregistreerd in 2011. Maar verder is het inderdaad te doorzichtig.
Hier: vriendenboekje voor dochter, en nieuwe strijkkralen voor zoon (serieus: hij heeft 3 potten van 13000 stuks bijna leeg..).

En vandaag: een kleurboek van cars (zoon) en lion king (dochter) van 99 cent.

Wat er nog aan komt: nieuwe stiften, nieuwe prikblok, spel voor allebei, en voor beiden een adventkalender. En dan is sint klaar...
Ach, weer een eerste post met een keurige voor- en achternaam. En zo'n stom onderwerp ook weer. Wie krijgt er nou stress omdat ie niet weet wat ie in die schoen moet proppen, rot op zeg.
Een paard.
Een baal hooi.
Een zak bix.
Een voederbak.
Moi, je vergeet je winterpeen.
Ik doe hun linkervoet in de linkerschoen en de rechtervoet in de rechterschoen.

Als ik 's ochtends nog niet helemaal wakker ben, haal ik het wel eens door de war, maar dat wordt vrij snel gecorrigeerd.
LizBakker schreef:
21-11-2017 16:51
En het gaat toch om het eigen kind? Dan weet je toch wel of die een stuiterbal of kleurpotloden wil?
No shit Sherlock? :bye:
Lady*Voldemort schreef:
21-11-2017 22:01
Moi, je vergeet je winterpeen.
Owwwwwww.
Daar gaat het mis.

Wel gezellig, zo’n paard in de gang ‘s ochtends.
LizBakker schreef:
21-11-2017 16:51
Alsof dat gezemel interessant is. Mooi dat ik daar niet naar luister.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven