Figurant worden
dinsdag 21 november 2017 om 22:45
Hallo,
Naast mijn partime baan heb ik nog zeeën van tijd over waar ik iets leuks mee wil doen bijvoorbeeld figurant zijn in een film.
Ik kan leuk acteren en zie er niet slecht uit, heel vaak krijg ik te horen dat ik een knappe verschijning ben. Zou er nog een kansje voor mij liggen om als figurant mee te kunnen doen in een film en wat moet ik daarvoor doen?
bvd
Naast mijn partime baan heb ik nog zeeën van tijd over waar ik iets leuks mee wil doen bijvoorbeeld figurant zijn in een film.
Ik kan leuk acteren en zie er niet slecht uit, heel vaak krijg ik te horen dat ik een knappe verschijning ben. Zou er nog een kansje voor mij liggen om als figurant mee te kunnen doen in een film en wat moet ik daarvoor doen?
bvd
dinsdag 21 november 2017 om 22:49
dinsdag 21 november 2017 om 23:08
Ja die!
B&F casting. Suus kinderkast via Fb. Mooie goedkope foto’s via Mel ook op fb. Er zijn vele figuranten groepen op fb die oproepkes plaatsen, inschrijven is meestal niet nodig. Wel foto’s maar dat mogen ook eigen foto’s zijn.
Oh enneh acteren hoef je niet te kunnen hoor! Je bent gewoon wandelend behang
Veel plezier!
dinsdag 21 november 2017 om 23:11
Wie is Addy en wat is haar achternaam dan kan ik haar zoeken op FB.
dinsdag 21 november 2017 om 23:12
dinsdag 21 november 2017 om 23:13
Dé Addy.Henk-en-Roelie schreef: ↑21-11-2017 23:11Wie is Addy en wat is haar achternaam dan kan ik haar zoeken op FB.
dinsdag 21 november 2017 om 23:16
Zegt me nog helemaal niets, ik ben nog niet bekend in het wereldje van glamour & glitter.
Dat komt nog wel na mijn doorbraak
dinsdag 21 november 2017 om 23:17
Voor Suus kinderkast ben ik te oud en Mel ken ik ook al nietLabalade schreef: ↑21-11-2017 23:08Ja die!ben jij ook een bekende??
B&F casting. Suus kinderkast via Fb. Mooie goedkope foto’s via Mel ook op fb. Er zijn vele figuranten groepen op fb die oproepkes plaatsen, inschrijven is meestal niet nodig. Wel foto’s maar dat mogen ook eigen foto’s zijn.
Oh enneh acteren hoef je niet te kunnen hoor! Je bent gewoon wandelend behang![]()
Veel plezier!
dinsdag 21 november 2017 om 23:18
Addy kan je niet missen. Een zwakbegaafde DHD’er met een enorme hoeveelheid zelfoverschatting. Ook te zien bij helemaal het einde.Henk-en-Roelie schreef: ↑21-11-2017 23:16Zegt me nog helemaal niets, ik ben nog niet bekend in het wereldje van glamour & glitter.
Dat komt nog wel na mijn doorbraak![]()
dinsdag 21 november 2017 om 23:18
dinsdag 21 november 2017 om 23:22
dinsdag 21 november 2017 om 23:29
MoirenPhae schreef: ↑21-11-2017 23:18Addy kan je niet missen. Een zwakbegaafde DHD’er met een enorme hoeveelheid zelfoverschatting. Ook te zien bij helemaal het einde.
Eerste hit na googlen: droomsmurf op steroïden
dinsdag 21 november 2017 om 23:32
Hij doet mee aan het programma 'helemaal het einde van RTL 4 ' wat nu elke maandag op tv te zien is. Hij verhuisde met zijn gezin naar Chili . Hij heeft ook eens als figurant ergens in mee gespeeld. Lees maar in het topic wat er hier ook op het forum over is.
dinsdag 21 november 2017 om 23:34
Ik heb 2 jaar geleden gefigureerd in een film. Heel erg leuk om een dag op zo'n set te zijn en het mee te maken. En later natuurlijk terugzien hoeveel seconden je in beeld bent. Ik haalde ongeveer 10seconden.
Er waren ook 'beroepsfiguranten' bij die wekelijks iets deden. Dat zou niets voor mij zijn maar leuk als je tijd over hebt.
Er waren ook 'beroepsfiguranten' bij die wekelijks iets deden. Dat zou niets voor mij zijn maar leuk als je tijd over hebt.
dinsdag 21 november 2017 om 23:35
Ga ik doen, mijn interesse is nu wel gewekt naar AddyBlondie456 schreef: ↑21-11-2017 23:32Hij doet mee aan het programma 'helemaal het einde van RTL 4 ' wat nu elke maandag op tv te zien is. Hij verhuisde met zijn gezin naar Chili . Hij heeft ook eens als figurant ergens in mee gespeeld. Lees maar in het topic wat er hier ook op het forum over is.
dinsdag 21 november 2017 om 23:37
Is het vooral voor de leuk of wil je er ook wat mee verdienen?
Ik heb een tijdje een website in de gaten gehouden die vaak diverse oproepjes heeft staan. Is vaak enkel tegen onkostenvergoeding, omdat het vaak ook met afstudeeropdrachten heeft te maken als ik me niet vergis.
Ik kijk voor je na of ik het nog terug kan vinden.
Ik heb een tijdje een website in de gaten gehouden die vaak diverse oproepjes heeft staan. Is vaak enkel tegen onkostenvergoeding, omdat het vaak ook met afstudeeropdrachten heeft te maken als ik me niet vergis.
Ik kijk voor je na of ik het nog terug kan vinden.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
dinsdag 21 november 2017 om 23:41
Gevonden!
http://www.versfilmentv.nl
Op het prikbord.
http://www.versfilmentv.nl
Op het prikbord.
Chocolate is the answer, who cares what the question is..