omgeving Roermond

22-11-2017 12:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komend weekend hebben wij (2 volwassenen, 1 hond) een huisje gehuurd in de omgeving van Roermond. Mijn man is heel slecht ter been. Kan niet ver lopen, zeg maar max 200 meter per keer. Daarna moet hij zitten en na een tijdje kan hij weer 200 meter.

Ik ben aan het zoeken naar leuke dingen om te doen, rekening houden met de beperking. Ik zoek een restaurant met lekker eten, waar we niet te ver vandaan kunnen parkeren. Mag ook buiten Roermond zijn.

Hebben jullie tips, goed restaurant, of andere dingen die we kunnen doen?
Zinc aan de Roerkade is een geweldig restaurant. Parkeren kun je op ongeveer 200 m. ( langs Brugman Keukens) of je zet je man even voor de deur af.
Centrum Roermond is ook leuk om te winkelen, terrasje genoeg voor een ruststop. Veel plezier.
Dankjewel Sammies, super tip
Roerkade is sowieso heel leuk om te zitten, Miami aan de Maas! ;-)
De Roerkade is zeker leuk! Verder vind ik het Oud Kerkhof (graf met de handjes) ook altijd een bezoek waard. Genoeg parkeerplaats in de buurt.
Verder vind ik de Outlet zelf ook altijd hilarisch, maar bereid je wel voor op grote drukte, hordes Duitsers en Chinezen en dure meuk die iets minder duur is. Zie het als een soort Disneyland en ga aapjes kijken, dan is het wel grappig.

Net over de grens heb je Heinsberg en Brügen, dat zijn ook wel leuke plaatsjes om een uurtje door te brengen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
En naast de outlet zit een grote bioscoop als je een filmpje wilt pakken: Foroxity
"Boring conversation anyway"
BriannaF schreef:
22-11-2017 18:54
En naast de outlet zit een grote bioscoop als je een filmpje wilt pakken: Foroxity
Fijne bioscoop is dat inderdaad.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Of eten bij Mr. Sammi in het ECI-gebouw. Net buiten het centrum
van Roermond.
Dankjewel voor de tips allemaal.

Brügen had ik ook al naar gekeken, en we willen met de auto een route rijden en dan langs Brügen.

Ik heb er nu al zin in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven