wat neem ik mee

25-11-2017 12:59 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
xxxxxxxxx
anoniem_359485 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 07:26
99.61% gewijzigd
Als je haar vorige week pas hebt leren kennen zou ik nog helemaal niet naar de verjaardag van haar dochter toe gaan. Leer elkaar eerst eens beter kennen, voor jullie kinderen bij jullie relatie betrekken.
Zo'n rare vraag vind ik dit niet, ik ben ook een ramp met kado's...
Zeker moeilijk als je de persoon niet kent.
Ik vind je idee goed, idd een kadokaart, tijdschriften of bioscoopbon/douglasbon enz.
Stoer dat je er heen gaat, veel plezier alvast.
Als je gaat, denk ik dat een kaart met geld erin met meest veilige optie is.
Jullie kennen elkaar pas sinds kort, misschien een beetje snel om al naar verjaardagen van kinderen toe te gaan.
Wat stoer dat je gaat, ik zou het niet durven denk ik. Ik zou denk ik (afhankelijk van het budget) een moeder dochter uitje geven. Iets van 2 kaartjes voor het theater ofzo. En natuurlijk als ze liever met vriendin gaat dat jij moeders wel vermaakt :P
Een bloemetje voor vriendin zelf is leuk. Voor dochter inderdaad iets van een bon, is altijd goed. Fashioncheque of zo.
xxx
anoniem_359485 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 07:27
0.00% gewijzigd
Tr0tter schreef:
25-11-2017 13:02
Als je haar vorige week pas hebt leren kennen zou ik nog helemaal niet naar de verjaardag van haar dochter toe gaan. Leer elkaar eerst eens beter kennen, voor jullie kinderen bij jullie relatie betrekken.
Dit ja
koster68 schreef:
25-11-2017 13:21
Mooi dan weet ik elk geval dat ik zo geen flater sla... ik schijt zelf ook al 7 kleuren stront. Ben door mij authisme zowiezo al niet in voor nieuwe situaties.. maar ik heb nu eenmaal ja gezegt :-)
Ik wens je heel veel plezier op het feestje!
koster68 schreef:
25-11-2017 13:21
Mooi dan weet ik elk geval dat ik zo geen flater sla... ik schijt zelf ook al 7 kleuren stront. Ben door mij authisme zowiezo al niet in voor nieuwe situaties.. maar ik heb nu eenmaal ja gezegt :-)
Haha je kunt er niet meer onderuit denk je.
Ik had niet gegaan.
Altijd leuk om wat te geven.
Goed zo toch.

Veel sterkte en veel plezier!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
En een feestje waar allemaal mensen zijn die je helemaal niet kent vind je geen probleem, als autist zijnde? Sterker nog, je date ken je amper.
Hoe ga je je daar voorstellen? Ik ben Koster en ik date de moeder-van sinds een week?
himalaya wijzigde dit bericht op 25-11-2017 13:52
4.31% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tr0tter schreef:
25-11-2017 13:02
In de OP staat een vriendin, ik lees niet direct relatie. En dochter is bijna volwassen, die kan toch gewoon een vriend van moeder ontmoeten?
TO geld is altijd veilig. Een fashionbon, bioscoopbon etc. meestal ook.
Veel plezier!
himalaya schreef:
25-11-2017 13:47
En een feestje waar allemaal mensen zijn die je helemaal niet kent vind je geen probleem, als autist zijnde? Sterker nog, je date ken je amper.
Hoe ga je je daar voorstellen? Ik ben Koster en ik date de moeder-van sinds een week?
Dit ja.
Veel plezier gewenst TO en laat je niet afschrikken, het valt vast wel mee.

Een mooie kaart met een tientje erin is een goede optie, je hoeft jezelf niet arm te rekenen om een cadeautje te geven, dus theaterbonnen en al dat soort ongein hoeft echt niet voor een vreemde, dus dat kleinigheidje is een goed begin.

Het is heel eenvoudig, als je gaat dan leer je die vreemde mensen allemaal kennen en als je niet gaat ken je ze na het feestje nog steeds niet, dus er naar toegaan is een leuk plan, dan word je wereld weer een heel stuk groter en je hebt vast wel de kwaliteiten om je in een leuk gesprek te mengen.
Maak het niet te gek, een tientje is inderdaad een leuk gebaar zonder dat het ongemakkelijk kan voelen voor moeder of dochter.
Ik zou 20 euro geven voor een meisje van 18 jaar.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Dat is veel voor de dochter van iemand met wie je pas 2x op date bent geweest. Je wilt toch niet dat moeder zich bezwaard gaat voelen, of erger nog dat ze niet meer eerlijk durft te zeggen als er geen vervolgdate meer inzit?
Tientje, meer dan zat voor een vreemde, het gaat om het gebaar, hij hoeft haar niet te kopen. Zou me ook erg bezwaard voelen als mijn date met een groot cadeau aan zou komen, wat moet je met zoiets.
Uh...ik blijf toch bij 20.
Ieder zijn eigen mening. ;-D
Tja, met alle respect, maar ik vind het ook bijzonder dat juist een autist ( woorden van TO ) al na 1,5 week naar de 18e verjaardag gaat van de dochter van zijn vriendin-sinds-twee-weken.

En dochter wordt 18

Da's normaliter een mijlpaal- knalfuif met veel jonge mensen.

Lijkt me een enorme uitdaging.

Maar mss heeft vriendin alvast ook een stoeltje op zolder gezet voor je, mocht het teveel worden.
GenieInABottle schreef:
25-11-2017 13:47
In de OP staat een vriendin, ik lees niet direct relatie. En dochter is bijna volwassen, die kan toch gewoon een vriend van moeder ontmoeten?

Hij zegt dat ze al 2x op date geweest zijn.
nou het is allemaal goed gekomen 😊😊 heb trouwens syndroom van asperger...heb geen empatisch vermogen.. aan mij persoonlijk merk je niet veel, daar ik veel heb aangeleerd.. maar dat wil dus zeggen dat ik weet dat ik bepaalde dingen op een bepaalde manier moet doen... maar ik het dus alleen op die manier doe omdat ik denk dat het zo hoort, en niet omdat ik voel dat het zo hoort, en dat is echt lastig.... zo koop ik idd vaak veelste dure kado's
maar soms sla ik ook door naar de andere kant, dat ik bv met helemaal niks aan kom zetten.
ik ben 12jr getrouwd geweest, en mijn ex heeft nooit geweten dat ik asperger had.... alleen dat ik bepaalde trekjes heb... idd niet zo gek op feestjes waar ik niemand ken... bij mij is alles 1 of 0 of ik ga ergens 100% voor of het is 0% bv ik drink niets of ik gooi mij helemaal vol.. of ik koop geen kado of ik kom met iets veelste overkills aanzetten

en gisteren heb ik mij dus voor 100% volgegooit moest dus wel verplicht blijven slapen 😆 en kom net thuis, maar zij was net zo lam als ik gelukkig... dus gaat nog wel een vervolg krijgen
Heeft je ex-vrouw het nooit geweten
dat jij asperger hebt omdat je het hebt verzwegen of weet je het pas?

Dus het was gezellig.
Ben je verliefd? :flirting:
xxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven