Dat andere forum
woensdag 22 november 2017 om 12:33
donderdag 23 november 2017 om 21:25
Dat kan. Maar dan heb je heel veel users en single users nodig.
Ik vind het wel weer optimistisch dat dit al vanaf dag 1 gezegd wordt
donderdag 23 november 2017 om 21:43
Nou ja, ik schrijf 'of het gaat dood', of... etc. Dus zo optimistisch ben ik nou ook weer nietMoirenPhae schreef: ↑23-11-2017 21:25Dat kan. Maar dan heb je heel veel users en single users nodig.
Ik vind het wel weer optimistisch dat dit al vanaf dag 1 gezegd wordt![]()
Maar dat soort verhalen ken ik wel van lezen hier. Toen viva nog klein was was ik hier nog niet, dus daar kan ik niet over meepraten. Toen zat ik nog bij de Yes
donderdag 23 november 2017 om 21:46
Viva heeft een enorme marketing achter zich, waardoor enorme naamsbekendheid. En dat in een tijd dat internet voor de gewone vrouw net een beetje in kwam en er verder helemaal niets te doen was op het internet.
Inmiddels staan ze zeer hoog in Google én maakt het blad nog steeds reclame voor dit forum.
donderdag 23 november 2017 om 21:58
vrijdag 24 november 2017 om 00:19
Tja, het is inderdaad (nog?) een beetje een kletsforum. Dat houdt mij wat op de vlakte, want ik wil niet zo veel delen op een openbaar forum. Niet zo'n behoefte om elke dag te vertellen wat ik gedaan heb. En daardoor ook wat terughoudend in mijn reacties. Als ik de boel zo doorlees waren er van de zomer wat van de permabannelingen/andere 'onruststokers'. Die lijken weer weg. Op zich wel fijn, want anders erg overheersend op zo'n klein forum, maar nu is het wel wer het andere uiterste. Maar ik vind het verder wel sympathiek genoeg om het nog even aan te kijken. Ik broed nog op een topic dat de tongen een beetje los maakt, maar daar ben ik geloof ik niet zo goed in. Wie weet iemand anders?
vrijdag 24 november 2017 om 00:33
Ha Coolpack, u ook hier ?
Inderdaad wel wat veel kletsen, daar heb ik ook niet altijd zin in, zeker niet als het gaat over wie wat vandaag heeft gegeten of gedaan. Een topic dat de tongen losmaakt zou mij erg welkom zijn, ik zit er zelf ook wat over te peinzen.
Er komen nu elke dag nieuwe mensen bij, hopelijk komt er meer reuring.
Inderdaad wel wat veel kletsen, daar heb ik ook niet altijd zin in, zeker niet als het gaat over wie wat vandaag heeft gegeten of gedaan. Een topic dat de tongen losmaakt zou mij erg welkom zijn, ik zit er zelf ook wat over te peinzen.
Er komen nu elke dag nieuwe mensen bij, hopelijk komt er meer reuring.
nounou
vrijdag 24 november 2017 om 11:42
Ik bedoelde eigenlijk dit topic
Al een jaar of vijftien hier
Die stortvloed aan 1-bericht-forummers met de meest ernstige, idiote of onwaarschijnlijke verhalen vind ik wel echt verbijsterend, de laatste weken.
Soms wel amusant, maar ik merk dat ik alle nieuwe berichten op die manier ga bekijken (met wantrouwen). Dat vind ik naar.
nounou
maandag 27 november 2017 om 12:30
Ach, het is af en toe wat lachwekkend. Een groot probleem vind ik het nou niet. Je kunt ze negeren of wegklikken.
Misschien kun je ze ook wel uitzetten, dat weet ik niet eens.
Lijkt me een kleine technische kwestie.
nounou