Seks met getrouwde man
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
zondag 22 oktober 2017 om 22:05
Zijn huwelijk was al stuk, anders ging hij niet scheefpoepen (excuus voor de Vlaamse uitdrukking
) met een ander. Wat dat betreft treft jou geen schuld, anders vindt hij wel een ander. Zelf zou ik het niet doen met een getrouwde man omdat zulke figuren me degouteren met hun vreemdgaan. Ik wil daar niks mee te maken hebben. Maar als jou dat allemaal niks kan schelen, waarom open je dan dit topic? Wat maakt het uit wat een ander denkt als je je er toch goed bij voelt?
maandag 23 oktober 2017 om 19:07
Dan moet je je afspraken en relatie met de ander herzien. Als jij behoeftes hebt binnen je relatie en die botsen met de behoeftes van de ander moet je dat samen oplossen. Kom je er niet uit dan moet je bij jezelf kijken waar je prioriteiten liggen en daarnaar handelen. Het kan zijn dat je dan uit elkaar gaat, omdat je behoeftes niet aansluiten op die van je partner.
Zo moeilijk is dit toch niet? Het is gewoon fatsoenlijk.
Er is geen enkel excuus om iemand zo te bedriegen en te kwetsen.
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 23-10-2017 19:09
5.16% gewijzigd
maandag 23 oktober 2017 om 19:08
Dat zou ik persoonlijk zeer zeker wel doen. Ik zou nooit mee willen werken aan het bedriegen en kwetsen van een ander persoon. Vind ik walgelijk gedrag.Chattybetty schreef: ↑22-10-2017 21:35Klopt helemaal, maar dat is de taak van de man die vreemd gaat. TO hoeft zich daar niet druk over te maken.
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:42
Waarom zo vaak "tja"
Je moet het zelf weten. Het zal mij een enorme tot zorg zijn dat je seks hebt met een getrouwde man.
Maar als je straks volwassen bent en stapel verliefd bent en dan gaat trouwen en kindjes krijgt en dan blijkt dat je lieve man waar je zo dol op bent op internet loopt te verkondigen dat hij geen seks krijgt. Waardoor hij anderen neukt moet je goed begrijpen dat je zelf ooit de tweede vrouw was.
Ik vind jullie allebei fout bezig.
Tenzij zijn vrouw er van af weet.
Je moet het zelf weten. Het zal mij een enorme tot zorg zijn dat je seks hebt met een getrouwde man.
Maar als je straks volwassen bent en stapel verliefd bent en dan gaat trouwen en kindjes krijgt en dan blijkt dat je lieve man waar je zo dol op bent op internet loopt te verkondigen dat hij geen seks krijgt. Waardoor hij anderen neukt moet je goed begrijpen dat je zelf ooit de tweede vrouw was.
Ik vind jullie allebei fout bezig.
Tenzij zijn vrouw er van af weet.
woensdag 25 oktober 2017 om 21:15
De situatie lijkt me alleszins niet houdbaar zo. Zowel voor hem, die elke dag wat te verbergen heeft voor zijn vrouw en alles binnen de kortste keren uitkomt, als voor TO die op termijn zijn vluggertjes liever omzet naar normale seks en geile nachten... En precies daarvoor is een single man zoveel handiger.
woensdag 25 oktober 2017 om 22:25
Hahahaha sorry, moest hier even enorm om lachen! Alsof een single man staat voor normale seks en geile nachten en per definitie een gebonden/ getrouwde man dus nietCharles_Gentle28 schreef: ↑25-10-2017 21:15De situatie lijkt me alleszins niet houdbaar zo. Zowel voor hem, die elke dag wat te verbergen heeft voor zijn vrouw en alles binnen de kortste keren uitkomt, als voor TO die op termijn zijn vluggertjes liever omzet naar normale seks en geile nachten... En precies daarvoor is een single man zoveel handiger.
donderdag 26 oktober 2017 om 13:53
Charles_Gentle28 schreef: ↑26-10-2017 08:39Die getrouwde man slaapt bij nader inzien toch nog steeds bij zijn eigen vrouw veronderstel ik, waardoor TO aangewezen is tot korte, geplande beurten... en dat maakt wel degelijk een verschil met iemand ongebonden die zich langer kan vrijmaken.
aha, jij gaat ervan uit dat iedereen (zowel mannen als vrouwen overigens) een 9-5 baan heeft, dat verklaard een hoop
Er zijn ook echt banen waarbij personen voor hun werk vaak in het buitenland verblijven hoor of avond-/nachtdiensten draaien, ik noem maar ff wat..........
donderdag 26 oktober 2017 om 14:04
Ik begrijp nog steeds niet dat sommige mensen het normaal/oké vinden dat mensen vreemdgaan als ze niet zoveel seks hebben naar behoefte.
Ik snap dat als je niet gelukkig bent, iets anders kan willen, maar waarom dan niet dit met je partner willen oplossen ipv de liefde van je leven te kwetsen... Het komt op mij gewoon zwak over om gelijk toe te geven aan een ander.
Ik snap dat als je niet gelukkig bent, iets anders kan willen, maar waarom dan niet dit met je partner willen oplossen ipv de liefde van je leven te kwetsen... Het komt op mij gewoon zwak over om gelijk toe te geven aan een ander.
zondag 29 oktober 2017 om 17:29
Als de ander niet mee wil/kan werken aan een oplossing en afhankelijk is wordt jouw advies erg lastig.KeaAlpine schreef: ↑23-10-2017 19:07Dan moet je je afspraken en relatie met de ander herzien. Als jij behoeftes hebt binnen je relatie en die botsen met de behoeftes van de ander moet je dat samen oplossen. Kom je er niet uit dan moet je bij jezelf kijken waar je prioriteiten liggen en daarnaar handelen. Het kan zijn dat je dan uit elkaar gaat, omdat je behoeftes niet aansluiten op die van je partner.
Zo moeilijk is dit toch niet? Het is gewoon fatsoenlijk.
Er is geen enkel excuus om iemand zo te bedriegen en te kwetsen.
Ik ben het met je eens maar er is ook een andere kant, helaas heb ik ook geen passend antwoord.
maandag 30 oktober 2017 om 12:06
Jij bedriegt en kwetst zijn vrouw toch niet, je kent haar niet eens. Jij hebt geen afspraak met haar gemaakt, hij wel. En je weet niet eens welke afspraak. En misschien vindt zijn vrouw het helemaal niet zo erg. Misschien heeft ze zelf ook een affaire buiten de deur. Misschien is ze blij dat hij geen seks meer met haar wil. Je weet het niet.
zondag 12 november 2017 om 10:36
Walgelijk dat je er zo over denkt. Behoorlijk egoïstisch als je het mij vraagthumanista schreef: ↑30-10-2017 12:06Jij bedriegt en kwetst zijn vrouw toch niet, je kent haar niet eens. Jij hebt geen afspraak met haar gemaakt, hij wel. En je weet niet eens welke afspraak. En misschien vindt zijn vrouw het helemaal niet zo erg. Misschien heeft ze zelf ook een affaire buiten de deur. Misschien is ze blij dat hij geen seks meer met haar wil. Je weet het niet.
zondag 12 november 2017 om 10:41
Tim heeft er iets over te zeggen. Draai het om van man-vrouw etc.
https://www.youtube.com/watch?v=VnAsU1KMmd4
https://www.youtube.com/watch?v=VnAsU1KMmd4