Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
vrijdag 20 februari 2009 om 22:28
quote:Mevrouwdekees schreef op 20 februari 2009 @ 22:26:
En als we Moosey's place niet genoeg poetsen bij 'Het spijt me'? Of doen we volgend jaar mee aan de afvallers XXL?
/ Zou het al een bekende aandoening zijn; Serial TV hoppen?Of we gaan met die dames van 'Hoe schoon is jouw huis' naar Moos toe Kunnen zij het mooi poetsen terwijl wij waterfietsen en bier drinken...
En als we Moosey's place niet genoeg poetsen bij 'Het spijt me'? Of doen we volgend jaar mee aan de afvallers XXL?
/ Zou het al een bekende aandoening zijn; Serial TV hoppen?Of we gaan met die dames van 'Hoe schoon is jouw huis' naar Moos toe Kunnen zij het mooi poetsen terwijl wij waterfietsen en bier drinken...
vrijdag 20 februari 2009 om 22:36
Oe! Da's een beter idee! Of we geven haar op voor de verbouwing XXL, als ze haar hut verbouwen leveren ze het vast ook wel schoon op! Is er ook een leuk stylingprogramma dat ons dan make-overT? Een zonder Die-ann die ons alleen in kekke skinnies met een flatje wil heisen? Ik heb daar namelijk een te dikke kont voor en een hakje is als smurf ook wel prettig...
vrijdag 20 februari 2009 om 22:44
vrijdag 20 februari 2009 om 22:49
vrijdag 20 februari 2009 om 22:59
Ik heb ook niet echt iets waarvan ik denk dat het helemaal anders zou moeten maar ik zou het best grappig vinden als iemand anders zijn mening daar eens over zou geven.
Ik heb al jaren hetzelfde kapsel (is ook niet veel anders mee te doen met die krul van mij) en hoewel ik daar eigenlijk best tevreden over ben vraag ik me wel eens af wat een echt goede kapper ervan zou maken. Hier in de buurt tref ik ook alleen maar idioten (de vorige zei tegen me 'in dat haar van jou blijf je maar knippen, volgens mij heb ik er een beetje teveel afgehaald' ).
En qua kleding ga ik eigenlijk ook altijd voor ongeveer dezelfde dingen.
Ik heb al jaren hetzelfde kapsel (is ook niet veel anders mee te doen met die krul van mij) en hoewel ik daar eigenlijk best tevreden over ben vraag ik me wel eens af wat een echt goede kapper ervan zou maken. Hier in de buurt tref ik ook alleen maar idioten (de vorige zei tegen me 'in dat haar van jou blijf je maar knippen, volgens mij heb ik er een beetje teveel afgehaald' ).
En qua kleding ga ik eigenlijk ook altijd voor ongeveer dezelfde dingen.
zaterdag 21 februari 2009 om 00:11
Wat me nou weer overkomt...
Ik heb gespeeddate over de telefoon. Werd gebeld door een goede vriendin met wie ik zondag in A'dam heb afgesproken om even af te spreken hoe laat ik in de trein stap. Ze had een vriend bij en had mij de hele avond zitten ophemelen. Hij wilde weten hoe ik eruit zie en wat ik doe enzo... Hij zei, we zijn gewoon aan het speeddaten
Ze hadden beiden al het nodige gedronken en hebben liedjes van Ramses Shaffy voor me gezongen
Ik ga lekker slapen.
Welterusten!
Ik heb gespeeddate over de telefoon. Werd gebeld door een goede vriendin met wie ik zondag in A'dam heb afgesproken om even af te spreken hoe laat ik in de trein stap. Ze had een vriend bij en had mij de hele avond zitten ophemelen. Hij wilde weten hoe ik eruit zie en wat ik doe enzo... Hij zei, we zijn gewoon aan het speeddaten
Ze hadden beiden al het nodige gedronken en hebben liedjes van Ramses Shaffy voor me gezongen
Ik ga lekker slapen.
Welterusten!
zaterdag 21 februari 2009 om 00:18
kek bolerootje Mdk! Heb er ook nog een paar van, kan ik wel weer eens aantrekken
Jullie eten klinkt goed Tien en Fniel! Heb helaas Vermist gemist
Wat goed dat je eindelijk die spullen naar boven hebt verplaatst Drift!
Oh ja Fniel, pukkeltjes kan ook komen omdat je aan het afvallen bent. Want die afvalstoffen moeten toch ergens heen
Dus wie weet heb je onbewust súpergezond gegeten de laatste weken
Sushi-date was gezellig en eten was ook erg lekker! Wauw, wat hadden we veel gemaakt. Dus heb nu nog een bak thuisstaan
Dit was over:
Dus dat gaat morgen mee naar Leeuwarden
Het was net zo lekker als van de Sushi Kings
Ook lekkere vis en krabsticks en garnalen op de Albert Cuyp gehaald, hmmmm!!
Heb nog garnalen meegenomen voor zondag, die ga ik wokken. En heb peultjes (enorme zak voor ¤ 1,-) en taugé (ook enorme zak voor ¤ 0,50) en een pepertje gehaald. Even kijken welke saus daar lekker bij is.
zaterdag 21 februari 2009 om 00:25
quote:AgentL schreef op 21 februari 2009 @ 00:21:
Mdk, ik duw je die dag gewoon de Kinki in hoor. Daar kunnen ze goeie dingen doen met je haar. En Drift gaat met je mee
Ik ga over twee weken al dus hoef niet mee
Ben benieuwd of je speeddate wat was Drift Het was een beetje een geintje maar ik moest vooral heel hard om hem lachen! Mijn vriendin had gezegd dat ik een klassiek gezicht heb en hij valt op vrouwen met een klassiek gezicht (of zoiets). Anyway, ik heb vreselijke lol met ze gehad terwijl ze ergens in Amsterdam liedjes voor me aan het zingen waren en aan het beschrijven waren wie er zoal voorbij wandelde...
Mdk, ik duw je die dag gewoon de Kinki in hoor. Daar kunnen ze goeie dingen doen met je haar. En Drift gaat met je mee
Ik ga over twee weken al dus hoef niet mee
Ben benieuwd of je speeddate wat was Drift Het was een beetje een geintje maar ik moest vooral heel hard om hem lachen! Mijn vriendin had gezegd dat ik een klassiek gezicht heb en hij valt op vrouwen met een klassiek gezicht (of zoiets). Anyway, ik heb vreselijke lol met ze gehad terwijl ze ergens in Amsterdam liedjes voor me aan het zingen waren en aan het beschrijven waren wie er zoal voorbij wandelde...
zaterdag 21 februari 2009 om 00:35
Leuk zulke telefoontjes
Lijstje voor vandaag:
Melk/Flakes
1 liga biscuit
3 volk boterham, 2 milner en 1 halvajam aardbei
1 grote verse warme stroopwafel op de markt (viel me nog mee want weinig stroop en dunne wafel, ook best droog. Wel heeeeeel lekker!!)
1 pakje Pretz (japanse zoutjes)
verschillende sushi, waaronder ook tofu envelopjes met rijst:
Verder nigiri van zalm en garnaal, en maki met komkommer, avocado, krabsticks, zalm, garnaal.
beker optimel
3 glazen water
1 glas bosvruchtenlimonade
2 glazen roosvicee 50/50
Heb me in de sushi niet belachelijk vol gegeten, gewoon normaal. Whoehoe! Vind het zo goed van mezelf, heb het volgens mij eindelijk geleerd!! 'Vroegâh' waren m'n ogen nog niet vol en at ik rustig door omdat alles zo lekker was.
Wel slecht van die stroopwafel. En ook die Japanse zoutjes zijn niet persé 'fout' (kcal valt geloof ik mee) maar ook niet goed.
Daarnaast heb ik wel heeeeeel veel gefietst vandaag, best wat kilometers gemaakt
Lijstje voor vandaag:
Melk/Flakes
1 liga biscuit
3 volk boterham, 2 milner en 1 halvajam aardbei
1 grote verse warme stroopwafel op de markt (viel me nog mee want weinig stroop en dunne wafel, ook best droog. Wel heeeeeel lekker!!)
1 pakje Pretz (japanse zoutjes)
verschillende sushi, waaronder ook tofu envelopjes met rijst:
Verder nigiri van zalm en garnaal, en maki met komkommer, avocado, krabsticks, zalm, garnaal.
beker optimel
3 glazen water
1 glas bosvruchtenlimonade
2 glazen roosvicee 50/50
Heb me in de sushi niet belachelijk vol gegeten, gewoon normaal. Whoehoe! Vind het zo goed van mezelf, heb het volgens mij eindelijk geleerd!! 'Vroegâh' waren m'n ogen nog niet vol en at ik rustig door omdat alles zo lekker was.
Wel slecht van die stroopwafel. En ook die Japanse zoutjes zijn niet persé 'fout' (kcal valt geloof ik mee) maar ook niet goed.
Daarnaast heb ik wel heeeeeel veel gefietst vandaag, best wat kilometers gemaakt
zaterdag 21 februari 2009 om 09:28
quote:AgentL schreef op 21 februari 2009 @ 00:18:
Oh ja Fniel, pukkeltjes kan ook komen omdat je aan het afvallen bent. Want die afvalstoffen moeten toch ergens heen
I wish... gezond eten doe ik pas vanaf afgelopen maandag weer
Maar goed, het gaat vast weer over. Gisteren weer als een glimworm met uierzalf naar bed gegaan en het wordt al iets rustiger.
Oe, die sushi ziet er lekker uit zeg! Jummie!
I wish... gezond eten doe ik pas vanaf afgelopen maandag weer
Maar goed, het gaat vast weer over. Gisteren weer als een glimworm met uierzalf naar bed gegaan en het wordt al iets rustiger.
Oe, die sushi ziet er lekker uit zeg! Jummie!