Chocoladeletters
vrijdag 1 december 2017 om 09:27
Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe het bij anderen gaat 
Voor de gezinnen met kleine kinderen: als er voor jezelf een chocoladeletter in de zak zit, neem je dan de eerste letter van je naam, de M van mama en de P van papa, of neem je gewoon een letter die voorradig is?
Ik kocht altijd gewoon de eerste letter van mijn naam. Bij mijn schoonfamilie krijg je gewoon een willekeurige letter. Vind ik niet zo leuk, niet persoonlijk. Maar zij zijn dat zo gewend.
Nu hebben we een kind en koop ik de M van mama en de P van papa.
En jullie?
Oh en dan ben ik ook wel benieuwd naar welk merk jullie kopen en welke smaak favoriet is!
Voor de gezinnen met kleine kinderen: als er voor jezelf een chocoladeletter in de zak zit, neem je dan de eerste letter van je naam, de M van mama en de P van papa, of neem je gewoon een letter die voorradig is?
Ik kocht altijd gewoon de eerste letter van mijn naam. Bij mijn schoonfamilie krijg je gewoon een willekeurige letter. Vind ik niet zo leuk, niet persoonlijk. Maar zij zijn dat zo gewend.
Nu hebben we een kind en koop ik de M van mama en de P van papa.
En jullie?
Oh en dan ben ik ook wel benieuwd naar welk merk jullie kopen en welke smaak favoriet is!
vrijdag 1 december 2017 om 09:46
vrijdag 1 december 2017 om 09:50
Een willekeurige letter vind ik raar.. Ik probeerde altijd de eerste letter van de voornaam te doen. Als ik echt heeeel erg laat was met chocoladeletters kopen dan kreeg iedereen een S, van Sinterklaas. Die zijn vaak het langst voorradig.
verder vind ik voor kleine kinderen de P van papa en de M van mama best heel begrijpelijk..
verder vind ik voor kleine kinderen de P van papa en de M van mama best heel begrijpelijk..
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 09:51
16.17% gewijzigd
vrijdag 1 december 2017 om 09:50
vrijdag 1 december 2017 om 09:52
Ja idd.. Alsof je qua individu verandert in "mama van" ipv dat je Marietje bentninanoname schreef: ↑01-12-2017 09:46De letters van onze voornamen. Ik ben toch niet de moeder van Sinterklaas? En dan nog. Ik vind het net zo infantiel als volwassenen die naar elkaar refereren als papa en mama.
vrijdag 1 december 2017 om 09:55
In het geval van Marietje maakt het weinig uit natuurlijk. Of je nou de M van mama koopt of de M van Marietje, dat maakt geen verschil.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
vrijdag 1 december 2017 om 10:04
De eerste letter van onze naam.
De opa's en oma's komen ook en ook voor hun de eerste letter van hun naam. Dus niet 4x een O.
Dochter de eerste letter van haar naam
En voor zoon heb ik de eerste letter van zijn naam in kaas.
En daar ben ik zo blij mee. Iedere keer teleurgesteld omdat hij geen letter had, vind chocolade vies.
De opa's en oma's komen ook en ook voor hun de eerste letter van hun naam. Dus niet 4x een O.
Dochter de eerste letter van haar naam
En voor zoon heb ik de eerste letter van zijn naam in kaas.
En daar ben ik zo blij mee. Iedere keer teleurgesteld omdat hij geen letter had, vind chocolade vies.
gatti wijzigde dit bericht op 01-12-2017 17:50
0.46% gewijzigd
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
vrijdag 1 december 2017 om 10:15
vrijdag 1 december 2017 om 10:19
In principe de letter van de voornaam, maar soms als die er niet meer is, kies ik voor de S en de P van sint en piet. Die 2 letters zijn namelijk altijd verkrijgbaar.
Dit jaar heb ik al in oktober de letters gehaald, heb dus alle voornaamletters kunnen krijgen.
Vader en jongste eten melk, oudste en moeder eten puur.
Dit jaar heb ik al in oktober de letters gehaald, heb dus alle voornaamletters kunnen krijgen.
Vader en jongste eten melk, oudste en moeder eten puur.
vrijdag 1 december 2017 om 10:45
Meestal gewoon de letters van onze voornamen. Maar de smaak die je wil is soms wel eens niet beschikbaar in je letter, dan wijken we uit naar M of P (ik heb ook wel het idee dat er daar sowieso meer van zijn). Liever een pure M dan een witte eigen voorletter of een pure Q. Maar we kopen er meestal maar 1 of 2 per jaar, dus we laten er verder geen filosofie op los.
Van mijn schoonouders kregen we wel een M en P...
Van mijn schoonouders kregen we wel een M en P...