Curettage

01-12-2017 14:35 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste
Ik heb op 5 oktober 2017 een curettage gehad emotioneel was ik gebroken😭😭😭 nu gaat het al veel beter maar ik heb sinds dien nog altijd geen menstruatie gehad maar wel al enkel weken pijnlijke borsten.... kan ik zwanger worden ook al heb ik geen menstruatie gehad
Had je een curretage i.v.m. een miskraam? En ja, dat kan... als je het eitje van je eerste eisprong na de curretage direct bevrucht is, blijft een menstruatie uit. En volgens mij ben je juist na een curretage extra vruchtbaar. Ik zou dus zeker een test doen.
Je kan na een miskraam zeker zwanger worden zonder een menstruatie te hebben gehad! Overigens gaat het extra vruchtbaar zijn na een curretage niet altijd op, 1 op de zoveel houd juist verklevingen (niet om je bang te maken verder, komt niet veel voor, kans is er wel).
kimmaxim, vervelend dat je een curettage hebt gehad. Nog veel sterkte!

Ik heb zelf op 25 juli een curettage gehad. Mijn 1e menstruatie had ik pas op 2 oktober. Het kan idd zijn dat je zwanger bent, je kunt altijd een test doen. Als je het niet vertrouwt, kun je ook altijd een afspraak maken bij je gyneacoloog.
Dat kan zeker, ken vrouwen die dit hebben gehad. Maar waar je ook rekening mee moet houden is dat het soms 6 tot 9 weken kan duren voordat de menstruatie weer op gang komt. Dat hebben ze mij toen verteld tijdens mijn miskraam.
Enige manier om er achter te komen of je zwanger bent is een test te doen. Hoef je daar in ieder geval niet over te stressen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven