Zwangerschapsstring
zaterdag 2 december 2017 om 14:29
Misschien ben ik wel heel erg scheef, maar ik kan dus geen zwangerschapsstring vinden. Mijn strings van nu zitten niet lekker meer en ik dacht: ik koop zo even een paar zwangerschapsstrings en dan bij voorkeur van die die over de buik heen gaan. Ik ben al bij de prenatal en de Noppies geweest en ook op hun websites kan ik niks meer vinden. (er zijn er online nog een paar van Noppies, maar dat is maat xs en ik heb xl, dus dat is vrij onmogelijk)
Nu is dus de vraag: Weet misschien iemand van jullie waar je deze kunt kopen? alvast bedankt.
Nu is dus de vraag: Weet misschien iemand van jullie waar je deze kunt kopen? alvast bedankt.
zaterdag 2 december 2017 om 14:34
Één seconde zoeken op Google
https://www.debijenkorf.nl/noppies-naad ... 3225090015
https://www.debijenkorf.nl/noppies-naad ... 3225090015
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 2 december 2017 om 14:35
zaterdag 2 december 2017 om 14:37
@ madamejean: als je de link van EvyBlissy kijkt, dat is het model wat ik graag wil. maar dus nergens in mijn maat te krijgen.
Het hoeft wat mij betreft niet per se speciaal ondergoed te zijn, maar ik vind dat over mijn buik gewoon makkelijk en ik ben bang als je dat shapewear ondergoed koopt, dat het veel te strak zit en pijn gaat doen.
Het hoeft wat mij betreft niet per se speciaal ondergoed te zijn, maar ik vind dat over mijn buik gewoon makkelijk en ik ben bang als je dat shapewear ondergoed koopt, dat het veel te strak zit en pijn gaat doen.
zaterdag 2 december 2017 om 14:37
MadameJean schreef: ↑02-12-2017 14:34Ik kocht ook gewoon een grotere maat. Die viel nog steeds gewoon onder de buik. Als je m tot boven je buik wilt heb je toch een whale tail op je bovenrug zitten?
zaterdag 2 december 2017 om 14:43
zaterdag 2 december 2017 om 14:52
zaterdag 2 december 2017 om 14:57
BahcoBarbie schreef: ↑02-12-2017 14:31Bonprix? Ik ga er zelf niet kijken want dan achtervolgen ze mij op de rest van het internet![]()
Haha, en mij hebben ze gewoon geblokkeerd.
Kan er niet meer bestellen.
zaterdag 2 december 2017 om 15:07
Ik ook, die zitten lekker. En dan een maat groter dan normaal. Dat ziet er tenminste ook nog normaal uit, zo’n ding over je buik en aan de achterkant niks is toch geen porum. Of je moet je man heel hard willen wegjagen, dan zou ik nog even verder zoeken naar zo’n ding.
zaterdag 2 december 2017 om 15:40
pamelacourson schreef: ↑02-12-2017 15:07Ik ook, die zitten lekker. En dan een maat groter dan normaal. Dat ziet er tenminste ook nog normaal uit, zo’n ding over je buik en aan de achterkant niks is toch geen porum. Of je moet je man heel hard willen wegjagen, dan zou ik nog even verder zoeken naar zo’n ding.