Zwangerschapsstring

02-12-2017 14:29 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik wel heel erg scheef, maar ik kan dus geen zwangerschapsstring vinden. Mijn strings van nu zitten niet lekker meer en ik dacht: ik koop zo even een paar zwangerschapsstrings en dan bij voorkeur van die die over de buik heen gaan. Ik ben al bij de prenatal en de Noppies geweest en ook op hun websites kan ik niks meer vinden. (er zijn er online nog een paar van Noppies, maar dat is maat xs en ik heb xl, dus dat is vrij onmogelijk)

Nu is dus de vraag: Weet misschien iemand van jullie waar je deze kunt kopen? alvast bedankt.
Sorry ik kan me hier even helemaal niets bij voorstellen.. er zijn toch ook geen normale onderbroeken die over je buik heen gaan?
je string zit toch nog onder je buik? Als het knelt misschien een maatje groter nenmen?
Bonprix? Ik ga er zelf niet kijken want dan achtervolgen ze mij op de rest van het internet :)
Zelfs bij bonprix kan ik het niet vinden...

en waarom over mijn buik: omdat mijn strings van nu naar beneden rollen over mijn buik.
Één seconde zoeken op Google

https://www.debijenkorf.nl/noppies-naad ... 3225090015
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik kocht ook gewoon een grotere maat. Die viel nog steeds gewoon onder de buik. Als je m tot boven je buik wilt heb je toch een whale tail op je bovenrug zitten?
Gewoon ondergoed een maatje groter nemen, waarom speciaal zwangerschapsondergoed?
EvyBlissy: heb je ook gekeken naar de maten die ze hebben? Alles bij de Bijenkorf uitverkocht of alleen nog maat xs.
Ik zou dus voor een superlaag model gaan en dan buik dr boven.
Iets te snel gereageerd, zag het al voor me met die touwtjes :hyper: maar ze zien er meer uit als corrigerend ondergoed.

Online zie ik bij veel verschillende aanbieders wel die strings,
Bijenkorf, bol.com, mooienzwanger.nl. Gewoon even googlen denk ik!
@ madamejean: als je de link van EvyBlissy kijkt, dat is het model wat ik graag wil. maar dus nergens in mijn maat te krijgen.

Het hoeft wat mij betreft niet per se speciaal ondergoed te zijn, maar ik vind dat over mijn buik gewoon makkelijk en ik ben bang als je dat shapewear ondergoed koopt, dat het veel te strak zit en pijn gaat doen.
MadameJean schreef:
02-12-2017 14:34
Ik kocht ook gewoon een grotere maat. Die viel nog steeds gewoon onder de buik. Als je m tot boven je buik wilt heb je toch een whale tail op je bovenrug zitten?
:rofl: ik ben een beelddenker
en die strings van noppies hebben ze overal, maar alleen in maat XS, ik heb geloof ik al wel een hele dag gegoogeld :@@:
Wat is precies het voordeel van: aan de voorkant een oma onderbroek en aan de achterkant een touwtje tussen je billen?
Ik draag gewoon liever een string dan een onderbroek. Het maakt me op het moment vrij weinig uit dat het eruit ziet als een oma onderbroek aan de voorkant.

Ik vrees alleen dat ik toch gewoon uitkom op een maat groter bestellen van normaal ondergoed.
Ik heb trouwens de hele zwangerschap lage kanten strings van de Hönkenmuller gedragen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
ik koop mijn ondergoed gewoon een maatje groter. Dus dat zou bij strings ook moeten lukken. Alleen vallen ze dan onder je buik.

Ik heb bij Mn eerste zwangerschaps , zwangerschaps ondergoed gekocht. En dat beviel dus totaal niet ( viel wel over Mn buik, maar dat vond ik dus ontzettend onprettig)
Ik denk dat ik dan inderdaad maar op zoek ga naar lage strings in een maatje groter. Bedankt allemaal.
Ligt er ook maar aan hoe laag je buik zit en hoe dik je word. Ik vond dat oprollen van normaal ondergoed in grotere maat erg irritant. Maar ik snap ook niet waarom je per se zwanger een string aan moet niet.
BahcoBarbie schreef:
02-12-2017 14:31
Bonprix? Ik ga er zelf niet kijken want dan achtervolgen ze mij op de rest van het internet :)

Haha, en mij hebben ze gewoon geblokkeerd.
Kan er niet meer bestellen.
EvyBlissy schreef:
02-12-2017 14:47
Ik heb trouwens de hele zwangerschap lage kanten strings van de Hönkenmuller gedragen.
Ik ook, die zitten lekker. En dan een maat groter dan normaal. Dat ziet er tenminste ook nog normaal uit, zo’n ding over je buik en aan de achterkant niks is toch geen porum. Of je moet je man heel hard willen wegjagen, dan zou ik nog even verder zoeken naar zo’n ding.
pamelacourson schreef:
02-12-2017 15:07
Ik ook, die zitten lekker. En dan een maat groter dan normaal. Dat ziet er tenminste ook nog normaal uit, zo’n ding over je buik en aan de achterkant niks is toch geen porum. Of je moet je man heel hard willen wegjagen, dan zou ik nog even verder zoeken naar zo’n ding.
:HA:
Je bent scheef?

Misschien ben ik mosterd maar waarom wel een lap stof over je buik maar niet over je billen?
Heeft de Hema dat niet meer? Zit wel lekker, als het over je buik gaat indd.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Tjee wat zijn sommige reacties hard, mag je opeens geen string meer dragen als je zwanger bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven