Help radeloos

02-12-2017 15:05 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag,

İk heb een vraagje.

İn september ben ik begonnen met de pil carezetta wegens menstruatieklachten die nooit op tijd kwamen.
De eerste pil strip ben ik begonnen op de dag dat ik ongesteld werd.
De eerste strip heb ik helemaal opgemaakt door de carezetta neem je geen stopweek het is volgensmij een minipil.ik heb op 21 oktober seks gehad maar hij is niet in me klaargekomen. 4 dagen voor de strip op was heb ik wat gebloedt. (Oktober)
Toen ik was begonnen met de tweedepil strip (november) ben ik in de tweede week wat oud bloed tegengekomen in me inleg kruisje. Doorbraakbloedingen las ik op het internet.
Laatste paar pillen van me tweede pil strip kreeg ik duiziligheidsklachten. En heb met me zelf afgesproken om te stoppen met de pil. Nu ongeveer een week slik ik geen pil meer. Maar word ook niet ongesteld uit angst heb ik meerdere malen zwangerschaps test gedaan gelukkig negatief.

Wat denken jullie wat er mis zou kunnen zijn.
Heb toch twijfels of ik zwanger ben of niet.
Je slikte de pil.
Hij is niet in je klaargekomen.
Meerdere zwangerschapstesten zijn negatief.
Hiervoor was je cyclus al onregelmatig.
Nu ben je weer gestopt met de pil.

Ik zou het nog even aankijken.
Jeetje.
Je had voor nemen van de pil ook al last van verlate menstruatiesDus dat is er nu zeer warschijnlijk wer aan de hand .
Daar komt nog bij dat je na pilgebruik vaak de eerste maanden helemaal niet ongesteld wordt.
Doe af en toe zwangers.test ,en maak je niet zo druk.
We zitten toch met een vergirjzingsgolf
miedo schreef:
02-12-2017 15:19
Je had voor nemen van de pil ook al last van verlate menstruatiesDus dat is er nu zeer warschijnlijk wer aan de hand .
Daar komt nog bij dat je na pilgebruik vaak de eerste maanden helemaal niet ongesteld wordt.
Doe af en toe zwangers.test ,en maak je niet zo druk.
We zitten toch met een vergirjzingsgolf
??
İk heb alleen 21 oktober voor het laatst seks gehad.
İn september ben ik begonnen met de pil carezetta wegens menstruatieklachten die nooit op tijd kwamen.

Watte???
Kirikou schreef:
02-12-2017 15:22

Watte???
:rofl:
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 02-12-2017 15:30
2.27% gewijzigd
Lucifermiauww schreef:
02-12-2017 15:26
Menstruatie die nooit op tijd kwam
En je bent radeloos omdat????
Kirikou schreef:
02-12-2017 15:22

Watte???

:rofl: . Altijd vervelend als de klachten niet op tijd komen! Ik begrijp wel dat je radeloos bent.
pamelacourson schreef:
02-12-2017 15:29
En je bent radeloos omdat????
İk niet ongesteld word en ook niet zwanger wil zijn
Byamanb schreef:
02-12-2017 15:57
Dat laatste ben je dus overduidelijk ook niet aangezien je negatieve testen .. Dus wat is nu het probleem?
Byamanb schreef:
02-12-2017 15:57
Waarom denk je dat je zwanger bent?

Nogmaals:
Hiervoor was je cyclus al onregelmatig.
Je slikte tijdens de seks de pil.
Hij is niet in je klaargekomen.
Meerdere zwangerschapstesten zijn negatief.
Je bent niet zwanger, maar zou wel naar de huisarts gaan. Met de pil beginnen om de redenen die jij noemt lijkt mij niet de beste motivatie. Ik zou eerst willen weten waarom ik maar niet ongesteld werd als ik jou was.
Echt vreemd. Sinds ik ben gestopt met de pil niet ongesteld
Lesje pil& biologie:

Je bent een week gestopt met de pil. Zolang je de pil gebruikt heb je geen menstruatiecyclus met eisprong. Als er geen eisprong is, heb je geen menstruatie. Je kunt wel een onttrekkingsbloeding hebben. Je bent nu dus een week gestopt. Het is nu wachten tot je weer een eisprong hebt, daarna word je weer ongesteld. Als je onregelmatig ongesteld bent komt dat meestal doordat de eisprong de ene keer later komt dan de andere keer. Hoe onregelmatig was je ongesteld? Er kunnen medische oorzaken zijn voor onregelmatig ongesteld zijn.

Gebruik nu een condoom als je seks hebt en niet zwanger wilt raken. Houd bij wanneer je ongesteld wordt om te kijken hoe onregelmatig het is.

Menstruatiecyclus: eerste dag is de dag als je ongesteld bent. De eerste fase duurt van deze dag tot je eisprong. De tweede fase van eisprong tot laatste dag voor je weer ongesteld wordt.

Kort: maak je geen zorgen, het is normaal dat je nog niet ongesteld bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven