Niet kunnen slapen
dinsdag 5 december 2017 om 04:00
dinsdag 5 december 2017 om 04:08
dinsdag 5 december 2017 om 06:04
Hoop dat iedereen ondertussen slaapt! Al de hele nacht wakker.. 32 weken zwanger en beebs hield vanaf einde avond een feestje in mijn buik. Kon ook maar geen lekkere houding vinden. Man kon de slaap ook niet vatten. Ben om 4.00 maar naar de bank vertrokken. Hopelijk pakt hij nog een paar uurtjes voordat hij moet werken. Zelf ben ik gelukkig vrij. Dat is dan weer net een gelukje.
dinsdag 5 december 2017 om 06:09
Heb ik ook, lekker op m’n eigen tempo wakker worden terwijl verder iedereen nog slaapt. Vond het vanmorgen alleen wel wat overdreven vroeg, had uurtje later gemogen zeg maar.
Nu verkast naar bad, lekker relax, verder slaapt iedereen nog.
dinsdag 5 december 2017 om 06:23
Jaloers op je bad! Ik wil super graag een bad. Dan had ik er waarschijnlijk ook in gelegen nu.
Ik heb de diertjes al lekker eten gegeven en de verwarming even aan, dan heb ik het straks na douchen en met aankleden enzo niet koud
Internagelaktisch
dinsdag 5 december 2017 om 06:32
Bad is echt heerlijk, nooit meer een huis zonder. Maar ben dan ook lichtelijk verslaafd.
Jomata: gefeliciteerd met je oma! Wel een lange dag voor de boeg zeg.
Hier van 0830-1315 examens. Vorige week griep gehad en loop nog te blaffen als een zeehond dus ben zeer benieuwd. Flesje water mee en gaan!
Dieren hier ook verzorgd, zij waren wel enthousiast dat ik er zo vroeg was.
Jomata: gefeliciteerd met je oma! Wel een lange dag voor de boeg zeg.
Hier van 0830-1315 examens. Vorige week griep gehad en loop nog te blaffen als een zeehond dus ben zeer benieuwd. Flesje water mee en gaan!
Dieren hier ook verzorgd, zij waren wel enthousiast dat ik er zo vroeg was.
dinsdag 5 december 2017 om 07:02
dinsdag 19 december 2017 om 02:40
Nog meer mensen wakker? Ik kan wederom niet slapen. Ik dacht na 2 mislukte relaties waarin alles van mijn kant moest komen en ik eigenlijk gebruikt werd, dat ik nu eindelijk een goeie had getroffen. Blijkt ie toch precies hetzelfde te zijn. Maakt mij echt verdrietig. Nu dus aan het woelen en draaien...
dinsdag 19 december 2017 om 03:08
Jomata, ik leef met je mee en geef je een dikke warme knuffel. Het leven kan zo mooi zijn maar ook zo hard!! Laat je verdriet toe..het kan je wat verlichten.
Ik ben wakker omdat mijn man terug mooie snurkende geluiden aan het produceren is, niet te doen...zo juist was het of er een grote drilboor naast mij bezig was, zo kan je niet slapen hè
Hij ligt vast mooi te dromen...zzzzz
Ik ben wakker omdat mijn man terug mooie snurkende geluiden aan het produceren is, niet te doen...zo juist was het of er een grote drilboor naast mij bezig was, zo kan je niet slapen hè
Hij ligt vast mooi te dromen...zzzzz