Moeder Confessions
dinsdag 5 december 2017 om 11:26
dinsdag 5 december 2017 om 12:17
Sappige bekentenissen van een moeder?
Ik heb geen confessions. En al helemaal geen sappige. Ik ben gewoon een moedertje dat haar kinderen voedt, laaft en van en naar school brengt.
Oh, wat ik wel eens heb gedaan: Nee zeggen tegen een afspraakje. Ik vond het desbetreffende kind niet leuk en ik heb gejokt dat we niet konden.
Zooo, deze confessie van mama lucht op!
YOLO!
Ik heb geen confessions. En al helemaal geen sappige. Ik ben gewoon een moedertje dat haar kinderen voedt, laaft en van en naar school brengt.
Oh, wat ik wel eens heb gedaan: Nee zeggen tegen een afspraakje. Ik vond het desbetreffende kind niet leuk en ik heb gejokt dat we niet konden.
YOLO!
dinsdag 5 december 2017 om 12:35
zazamaenade schreef: ↑05-12-2017 12:23Confessions ? confectionary ken ik wel, dat is 'zoetwaren' ofwel : snoep
![]()
Of in het Vlaams: confiserie
dinsdag 5 december 2017 om 12:36
Pfff, dat doe ik wel vaker. ik heb vaak ook gewoon geen zin in vreemde kinderen over de vloer dus dan zeg ik ook gewoon dat het niet uitkomt. bij de ander kan altijd....Mejuffrouwmuis schreef: ↑05-12-2017 12:17Sappige bekentenissen van een moeder?
YOLO!
Ik vind dit op zich een leuk idee voor een topic maar bij deze openingspost ligt het er wel heel dik bovenop dat het om een artikel of opdracht ofzo gaat...
Don't cry, buy a bag and move on.
dinsdag 5 december 2017 om 12:42
Ik zeg ook afspraakjes af als ik de moeder niet leuk vind.
Dan bedoel ik moeders die het brengen/halen beschouwen als een sociale activiteit. 't Is niet omdat onze kinderen bevriend zijn dat moeder mijn vriendin moet worden, heb vaak geen tijd/zin in 2 keer een uur kletsen met moeders.
Ik vraag daarentegen dan wel het kind mee na school en laat mijn man het kind thuisbrengen - man kletst graag met iedereen, dus dat komt dan goed uit zo
Dan bedoel ik moeders die het brengen/halen beschouwen als een sociale activiteit. 't Is niet omdat onze kinderen bevriend zijn dat moeder mijn vriendin moet worden, heb vaak geen tijd/zin in 2 keer een uur kletsen met moeders.
Ik vraag daarentegen dan wel het kind mee na school en laat mijn man het kind thuisbrengen - man kletst graag met iedereen, dus dat komt dan goed uit zo
dinsdag 5 december 2017 om 13:07
Ik vind het ook een leuk idee idd maar niet zo.daenerys79 schreef: ↑05-12-2017 12:36Pfff, dat doe ik wel vaker. ik heb vaak ook gewoon geen zin in vreemde kinderen over de vloer dus dan zeg ik ook gewoon dat het niet uitkomt. bij de ander kan altijd....
Ik vind dit op zich een leuk idee voor een topic maar bij deze openingspost ligt het er wel heel dik bovenop dat het om een artikel of opdracht ofzo gaat...