Knutseltips gezocht
dinsdag 5 december 2017 om 17:14
Hallo allemaal,
Mijn hobby is om creatief bezig te zijn en er dan een beetje aan bij verdienen, denk aan een 25%/30%. Aangezien ik zelf maar 21 uur werk + 8 uur school, vind ik dit een leuke bezigheid ernaast. Veel informatie om te knutselen haal ik van pinterest!
De afgelopen 2 jaren ben ik veel naar kringloopwinkels geweest en kocht daar oude meubeltjes om op te knappen. Ook kocht ik vaasjes en andere prulletjes en maakte daar leuke setjes van in betonlook met leuke deco erbij.
Nu de kerst er aan komt maak ik leuke kerststukken en leuke kerstspullen voor in huis.
Maar straks is het weer januari... Ik wil iets nieuws gaan bedenken, maar wat? De meubeltjes opknappen en de betonlook setjes maken beginnen me nu wel aardig te vervelen. Ik ben toe aan iets nieuws! Hebben jullie nog ideeën voor een creatief persoon? Of maken en verkopen jullie zelf ook iets?
Ik heb inspiratie nodig.
Mijn hobby is om creatief bezig te zijn en er dan een beetje aan bij verdienen, denk aan een 25%/30%. Aangezien ik zelf maar 21 uur werk + 8 uur school, vind ik dit een leuke bezigheid ernaast. Veel informatie om te knutselen haal ik van pinterest!
De afgelopen 2 jaren ben ik veel naar kringloopwinkels geweest en kocht daar oude meubeltjes om op te knappen. Ook kocht ik vaasjes en andere prulletjes en maakte daar leuke setjes van in betonlook met leuke deco erbij.
Nu de kerst er aan komt maak ik leuke kerststukken en leuke kerstspullen voor in huis.
Maar straks is het weer januari... Ik wil iets nieuws gaan bedenken, maar wat? De meubeltjes opknappen en de betonlook setjes maken beginnen me nu wel aardig te vervelen. Ik ben toe aan iets nieuws! Hebben jullie nog ideeën voor een creatief persoon? Of maken en verkopen jullie zelf ook iets?
Ik heb inspiratie nodig.
dinsdag 5 december 2017 om 17:20
Luiertaarten lijkt me erg leuk!dropfruitje schreef: ↑05-12-2017 17:17Luiertaarten, lieve dekentjes/lapjes haken, mooie dingen maken voor Valentijnsdag, pottenbakken. Dat iets?
dinsdag 5 december 2017 om 17:39
Ik deed vroeger wel veel, maar nu te veel met andere dingen bezig.
Origami vouwde ik veel.
Mijn moeder deed vanalles met vrije school creatief. Dus poppen maken, vilten, spinnen, wol verven dat soort dingen. En die verkocht ze, want uiteindelijk staat het huis vol. Ze gaf er ook cursussen in. Dat kun je ook nog doen natuurlijk.
Nu kleur ik weleens wat, maar ik ga sowieso niks verkopen.
Origami vouwde ik veel.
Mijn moeder deed vanalles met vrije school creatief. Dus poppen maken, vilten, spinnen, wol verven dat soort dingen. En die verkocht ze, want uiteindelijk staat het huis vol. Ze gaf er ook cursussen in. Dat kun je ook nog doen natuurlijk.
Nu kleur ik weleens wat, maar ik ga sowieso niks verkopen.
dinsdag 5 december 2017 om 17:44
Gehaakte poef, grof gehaakte / gebreide dekens , armbanden , kettingen, tassenhangers ( of hoe heten die dingen ) , dingen om uit te delen in de klas, bedankjes voor juffen en meesters, traktaties voor kinderen die de avondvierdaagse lopen,vaderdag en moederdagkado's .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 december 2017 om 19:01
Ik heb een tijdje beeldjes die saaie bruine kleuren hadden geschilderd in leuke moderne kleuren, waardoor de beeldjes een heel andere feel kregen. Heb er nog een paar staan, maar de meeste weggedaan door ze aan te bieden in de ruilwinkel en daar vlogen ze de deur uit, dus populair.
Misschien iets voor jou?
Misschien iets voor jou?