Flauwekul klaagtopic
woensdag 6 december 2017 om 14:31
Op het werk, maar geen werk meer...
woensdag 6 december 2017 om 14:44
Als je dat nummer (of enig ander nummer) uit je hoofd wilt hebben dan raad ik je aan op deze link te klikken:
https://www.youtube.com/watch?v=9ytei6bu7kQ
(klikken op eigen risico
woensdag 6 december 2017 om 15:29
Deze is leuker!https://m.youtube.com/watch?v=vZnlz-b2NnYRikM schreef: ↑06-12-2017 14:44Als je dat nummer (of enig ander nummer) uit je hoofd wilt hebben dan raad ik je aan op deze link te klikken:
https://www.youtube.com/watch?v=9ytei6bu7kQ
(klikken op eigen risico)
woensdag 6 december 2017 om 17:52
.Alicemorgan3 schreef: ↑06-12-2017 08:07Mijn katten zijn irritant...
Ik hoef vanmiddag pas te werken dus lig nog in mn nest...
Zijn poezels het niet mee eens... snertbeesten...![]()
.
Poezen ook in de erwtensoep ?
Niet geschoten is altijd mis
woensdag 6 december 2017 om 18:56
Oww gelukkig...
Geen werk meer, geen zin meer bedoel je gok ik...
Bitje: poezen ook in soep, goed idee.
Nee non nein njet ik klik nergens op, ik vertrouw jullie niet
Meuh, ik heb het koud en ik ben moeoeoehh...
woensdag 6 december 2017 om 18:59
Toch geklikt 
Nog meer gemekker:
ik zit in een hardnekkige ontkenning dat ik iemand een beetje leuk vind..
Ik wil dat nieiehiet.... ik wil hem niet leuk vinden...
Ik ben tegen nutteloos-leuk vinden, grrrrrrrr ikwilnietikwilnietikwilniehiehiet..
(Ben overigens niet 100% zeker dat het nutteloos is maar daar ga ik gemakshalve vanuit)
Nog meer gemekker:
Ik wil dat nieiehiet.... ik wil hem niet leuk vinden...
Ik ben tegen nutteloos-leuk vinden, grrrrrrrr ikwilnietikwilnietikwilniehiehiet..
woensdag 6 december 2017 om 19:20
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
woensdag 6 december 2017 om 19:45
Behalve dat ik ervan uit ga dat het nutteloos is en dat het niet wederzijds is? (Weet ik allebei niet, ik kan niet in andermans hoofd kijken)
Eeehhh... geen idee....
En toch, ik wil niet..
Ik blijf wel vrijgezel, scheelt me een hoop gezeik...
woensdag 6 december 2017 om 21:33
Heb je mijn pb ontvangen?Alicemorgan3 schreef: ↑06-12-2017 19:45Behalve dat ik ervan uit ga dat het nutteloos is en dat het niet wederzijds is? (Weet ik allebei niet, ik kan niet in andermans hoofd kijken)
Eeehhh... geen idee....![]()
En toch, ik wil niet..![]()
Ik blijf wel vrijgezel, scheelt me een hoop gezeik...
woensdag 6 december 2017 om 21:59
Jep! Ik krijg ineens een briljant idee, zal je ff terug pben. (Gaat wel zweverig worden, je bent gewaarschuwd
woensdag 6 december 2017 om 22:24
.Alicemorgan3 schreef: ↑06-12-2017 19:45Behalve dat ik ervan uit ga dat het nutteloos is en dat het niet wederzijds is? (Weet ik allebei niet, ik kan niet in andermans hoofd kijken)
.
Nodig hem uit om erwtensoep te komen eten.
Niet geschoten is altijd mis
woensdag 6 december 2017 om 22:35
Ik lust dat niet, ga je weg met je erwtensoep, anders ga ik het hele topic vol trollen met Flappie teksten..
Bovendien kan dat niet.. ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen moeite meer doe of initiatieven meer neem tegenover mannen. Ik vertik het, nu zijn zij aan de beurt en anders kunnen ze het bekijken. Ook knappe collega's...
woensdag 6 december 2017 om 22:46
woensdag 6 december 2017 om 23:00
Ag dan zou ik het lekker laten en wel zien waar het schip strandt.
Drackie dikke
snap hoe je je voelt ken het gevoel maar al te goed al heb ik meer bij sommige vriendinnen. wordt soms ook enorm boos op mezelf dat ik mezelf die negativiteit aanpraat.
mijn oma zei altijd als je moet niet jaloers zijn op andere want je bent ook niet jaloers op hun problemen of op wat ze wakker houdt nachts. en puinhopen zijn om op te ruimen, hoe uitzichtloos het ook lijkt het komt altijd goed.
Drackie dikke
mijn oma zei altijd als je moet niet jaloers zijn op andere want je bent ook niet jaloers op hun problemen of op wat ze wakker houdt nachts. en puinhopen zijn om op te ruimen, hoe uitzichtloos het ook lijkt het komt altijd goed.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 6 december 2017 om 23:26
Drackie schreef: ↑06-12-2017 22:46Ik word zo moe van het feit dat ik mezelf steeds verdrietig praat. Ik ben jaloers op mijn zus en ik kan het niet uitstaan, maar ik zou zo graag met haar willen ruilen. Mijn leven is een puinhoop en zij heeft alles zo goed voor elkaar (en zo is het eigenlijk altijd al geweest).
Jouw tijd komt ook nog wel.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
donderdag 7 december 2017 om 07:18
Drackie: zo lijkt het, geen enkel leven is alleen maar rozegeur en manenschijn. 
Ik heb besloten dat ik de strijd opgeef
, mevrouw de zweefmiep is wakker.. ik accepteer maar gewoon dat ik een, waarschijnlijk onbereikbaar en complex, persoon leuk vind..
Kan ik ook ontopic blijven
:
Waarom vind ik altijd mensen leuk die ik, vermoedelijk, niet krijgen kan?
En nu ga ik echt die straatklussers killen.. mn hele huis trilt gewoon..
Ze motten oprotten, opzouten en opsodemieteren...
Ik heb besloten dat ik de strijd opgeef
Kan ik ook ontopic blijven
Waarom vind ik altijd mensen leuk die ik, vermoedelijk, niet krijgen kan?
En nu ga ik echt die straatklussers killen.. mn hele huis trilt gewoon..
Ze motten oprotten, opzouten en opsodemieteren...
donderdag 7 december 2017 om 15:40
Dankjulliewel. Ik zou trouwens met liefde ook haar shit overnemen. Zij is echt gelukkig, zegt ze zelf. Ik ben dat eigenlijk nog nooit geweest. Ik denk dus dat haar verdriet en pijn een stuk minder heftig zijn (zonder het te willen bagataliseren hoor!). Dit valt niet echt meer onder flauwekul hè? 
Goed, wel flauwekul: het regent en ik moet zo de deur uit.
Goed, wel flauwekul: het regent en ik moet zo de deur uit.
donderdag 7 december 2017 om 17:26
Nee zeker geen flauwekul maar is niet erg...Drackie schreef: ↑07-12-2017 15:40Dankjulliewel. Ik zou trouwens met liefde ook haar shit overnemen. Zij is echt gelukkig, zegt ze zelf. Ik ben dat eigenlijk nog nooit geweest. Ik denk dus dat haar verdriet en pijn een stuk minder heftig zijn (zonder het te willen bagataliseren hoor!). Dit valt niet echt meer onder flauwekul hè?
Goed, wel flauwekul: het regent en ik moet zo de deur uit.![]()
Nogmaals ik snap echt dat dit lastig voor je is... misschien handig om je wat minder op haar te focussen en wat meer op jezelf?
Dit bedoel ik niet verwijtend hoor...ik heb ook een zus die alles voor de wind gaat, haar hele leven al. Ik heb me daar wel eens minder door gevoeld, maar niet jaloers. (Ik ben in mn hele leven nog nooit jaloers geweest. Ik bedoel dit niet superieur hoor maar ik ken dat niet, jaloezie. Dus ik weet niet of ik me helemaal in jou in kan leven..)
Het is idd echt rotweer... meuh...
Ik hoef gelukkig niet meer de deur uit..
Ik ga zo soufflées in mekaar proberen te flansen, et nomine patris, et filli et spiritus sangtus amen, hopen dat dat goed gaat..
(ik ben dol op prutsen in de keuken en van alles uitproberen)
vrijdag 8 december 2017 om 19:25
Sabeltandcavia schreef: ↑07-12-2017 15:04Op woensdagmiddag, marktdag bovendien, naar de Action gaan was niet mijn beste idee ever.![]()
In januari naar de Action gaan is ook geen goed idee, kwam ik dit jaar achter.
Was een week na oud&nieuw, wilde bij de Action wat grote bakken halen om alles in te kunnen doen. Ik heb het geweten. Wilde 'even' gauw naar binnen. Alle kassa's waren open, topdrukte. 3 kwartier later kwam ik pas naar buiten.
@RikM al geprobeerd om 3 keer achter elkaar te slikken?