Sneeuw!!

10-12-2017 09:53 41 berichten
Vandaag is er Sneeuw voorspeld! Maar het ligt (nog) niet overal... word jouw huis al bedolven onder een lawine? Of zitten de musjes nog fluitend op je zonnepanelen?
Komt code oranje er bij jou al aan? En wat ga je doen als er wel/geen sneeuw valt?

Gezellig kleppen over Sneeuw! :proud:

TO trapt af: hier bij ons (vlakbij de rivieren) ligt een klein laagje poedersneeuw en wat ijs op de auto’s. Nog geen vlokje te zien verder. Mocht het pak nog vallen dan staan de snowboots klaar voor een wandeltocht! En tot die tijd gaan we fijn de kerstboom opzetten en het huis kerstklaar maken :D
Alle reacties Link kopieren
overig/sneeuw/list_messages/397049/2
Waar sneeuw hier helemaal niks wel veel regen.
overig/sneeuw/list_messages/397049
Hier een heel klein laagje op de daken maar verder nog niks helaas. Er wordt hier ook vooral regen voorspelt. Jammer. Vandaag en morgen vrij dus zou het wel gezellig vinden. Hoef toch nergens heen. Ben gek op sneeuw.
Hier komt nu een heel klein beetje sneeuw naar beneden. Vannacht ook, maar dat laagje was alweer gesmolten.
Helemaal niks hier (Randstad/A'dam). Ik wil ook.
Star² schreef:
10-12-2017 10:03
Helemaal niks hier (Randstad/A'dam). Ik wil ook.
Ik zit in de redelijke buurt van Amsterdam, dus weest gerust, ook bij jou is het weldra wit.
Ik wacht nog steeds.... :whut:
Mevrouw75 schreef:
10-12-2017 10:07
Ik zit in de redelijke buurt van Amsterdam, dus weest gerust, ook bij jou is het weldra wit.

:cheer2:
Goed lezen van berichtgeving blijkt lastig, pas vanaf 10.00 uur komt het het sneeuwgebied ons land binnen, het trekt van zuid naar noord. In het zuiden lopen de temperaturen vrij snel op en is de sneeuw in de loop van de middag weg. De sneeuw gaat daar vrij snel over in regen. Meer naar het noorden zijn de temperaturen lager en blijft de sneeuw wat langer ligen.
Niet gezien, bedankt!!
Dahlia74 schreef:
10-12-2017 10:11
Goed lezen van berichtgeving blijkt lastig, pas vanaf 10.00 uur komt het het sneeuwgebied ons land binnen, het trekt van zuid naar noord. In het zuiden lopen de temperaturen vrij snel op en is de sneeuw in de loop van de middag weg. De sneeuw gaat daar vrij snel over in regen. Meer naar het noorden zijn de temperaturen lager en blijft de sneeuw wat langer ligen.

Jij wint de award voor de hoogste zuurgraad vandaag; van harte!
Hier worden de sneeuwvlokjes nu langzaam wat groter. Ik had al helemaal bedacht hoe ik de kinderen warm ga inpakken en voor het eerst met ze ga sleeën op de slee die ze voor sinterklaas hebben gekregen. Dus ben benieuwd of er daarvoor genoeg sneeuw blijft liggen.

Zijn er trouwens meer mensen zo onhandig met sneeuw en gladheid? Bij 3 vlokjes sneeuw lig ik altijd al op mijn snufferd zodra ik buiten kom (in verse sneeuw niet, maar wel zodra het wat is aangestampt). Sommige mensen zie ik dan door de sneeuw fietsen alsof het er niet ligt, maar als ik op mijn fiets stap lig ik er na 2 meter altijd al naast :|
Hier ook net begonnen, maar blijft nog niet liggen. Ten westen van Rotterdam.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Hier in het oosten ligt veel sneeuw! Vind het best leuk, alleen kwam het vandaag minder uit. Had een babyshower georganiseerd voor vandaag. Maar degene waar het om gaat, moet een uur heen en uur terug. Dat gaat heel lastig worden, dus helaas besloten af te zeggen.
In het noorden is nog niks gevallen.
Wij zijn als het laatst aan de beurt.
Vanavond moet mijn man voor zijn werk 300 km rijden.
Vind ik persoonlijk niet heel prettig.
Gelukkig wel net sinds vrijdag de winterbanden onder de auto.
Dahlia74 schreef:
10-12-2017 10:11
Ja alsof ik niks beters te doen heb dan het hele weerbericht zitten lezen. Op de app op mijn telefoon gaf hij aan dat het al vroeg in de morgen zou gaan sneeuwen hier dus waarom verder gaan zoeken. Hier trouwens nu lichte sneeuw maar blijft niet echt liggen nog. Kleine vlokjes.
Hier sneeuw het en ligt er al een dun laagje !
marcellav schreef:
10-12-2017 10:18
Hier ook net begonnen, maar blijft nog niet liggen. Ten westen van Rotterdam.
En hier ten noorden van Rotterdam wordt de regen nu ook sneeuw! :cheer2:
Madrid87 schreef:
10-12-2017 10:32
Ja alsof ik niks beters te doen heb dan het hele weerbericht zitten lezen.
Geen tijd voor een weerbericht van 4 regels, maar wel tijd om een heel topic door te lezen en te reageren?
:HA:
Maartje2016 schreef:
10-12-2017 10:35
En hier ten noorden van Rotterdam wordt de regen nu ook sneeuw! :cheer2:
In Capelle begint het ook sneeuw te worden.
Kwartel123 schreef:
10-12-2017 10:35
Geen tijd voor een weerbericht van 4 regels, maar wel tijd om een heel topic door te lezen en te reageren?
:HA:
Ja was ook zoveel werk met die vier posts die er stonden. Weerbericht check ik trouwens bijna nooit. Mijn App is prima. Meer sneeuw hier nu maar zie nog niet echt dat het blijft liggen. Het is niet koud genoeg denk ik ( vlakbij Amsterdam ).
Labalade schreef:
10-12-2017 10:12
Niet gezien, bedankt!!
Huh? Hier heb je gisteren toch ook zelf meegeschreven?
Ik vind het een beetje verwarrend twee sneeuwtopics, het topic van Anna voldeed prima toch?
Maar goed, ook in dit topic geen sneeuw in het Westen.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Hier in Brabant al een tijdje dikke sneeuwvlokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven