Sneeuw!!!
vrijdag 8 december 2017 om 11:17
zondag 10 december 2017 om 14:00
Stoere kat. Hier liggen de drie haarballen prinsheerlijk binnen te pitten. De watjes
Het nu nóg harder gaan sneeuwen en ik loop met een gelukzalige glimlach door huis. Wat geniet ik hiervan!
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
zondag 10 december 2017 om 14:01
Het komt jouw kant op hoor, nog even geduldfrancieneke schreef: ↑10-12-2017 13:57Hier in Groningen stad ligt nog niks. Echt balen, ik houd van sneeuw!
zondag 10 december 2017 om 14:03
Dat zou je denken, maar ik heb hier op het kruispunt voor mijn huis toch echt al meerdere aanrijdingen gezien. En dacht net zelf toch maar even weg te gaan, en was het na tig keer heen en weer glijden zat en ben weer naar huis gegaan. Ik reed echt heel rustig, maar het is niet heel leuk als je de bocht om wilt (nogmaals: stapvoets), maar je auto glijdt gewoon rechtdoor. Blijkbaar zijn ze daar beter voorzien of zo.Alicemorgan3 schreef: ↑10-12-2017 13:21Hier in regio 026 sneeuwt het inmiddels behoorlijk.
Niet praktisch maar wel erg mooi.
Ik snap alleen niet waarom er om een beetje sneeuw meteen met allerlei codes en maatregelen gestrooid moet worden.
Echt, in Rusland en Canada liggen ze waarschijnlijk op de grond van het lachen..
(Overigens hangt het in Canada ook van de locatie af, ben ooit in een vergelijkbare sneeuwbui in Vancouver aangekomen, vliegtuig gleed door op de landingsbaan, hele verkeer zat vast ivm 5 mm sneeuw. En de rest van de week vroeg echt iedere Canadees me of ik de 'blizzard' ook meegemaakt had).
zondag 10 december 2017 om 14:04
Ah, dat geeft de burger moed. Ik hoop wel dat het gaat vriezen dan, want het dooit hier. Er zijn wel een paar kleine sneeuwvlokjes, maar die dooien meteen weer weg.
zondag 10 december 2017 om 14:04
Hier vinden ze er ook weinig aan, mevrouwtje 1 is al een paar weken in wandel-staking, e mijn andere kat is van haar geloof af..Calamitycat schreef: ↑10-12-2017 14:00Stoere kat. Hier liggen de drie haarballen prinsheerlijk binnen te pitten. De watjes![]()
Het nu nóg harder gaan sneeuwen en ik loop met een gelukzalige glimlach door huis. Wat geniet ik hiervan!
zondag 10 december 2017 om 14:08
Wat schattigAlicemorgan3 schreef: ↑10-12-2017 14:04Hier vinden ze er ook weinig aan, mevrouwtje 1 is al een paar weken in wandel-staking, e mijn andere kat is van haar geloof af..![]()
. Ze vond sneeuw altijd magisch maar dat is echt over, ze vindt het koud en vertikt het om in de sneeuw te gaan spelen...
zondag 10 december 2017 om 14:09
zondag 10 december 2017 om 14:13
Zo'n warm droog dak boven je hoofd is natuurlijk ook wel heel aantrekkelijkAlicemorgan3 schreef: ↑10-12-2017 14:04Hier vinden ze er ook weinig aan, mevrouwtje 1 is al een paar weken in wandel-staking, e mijn andere kat is van haar geloof af..![]()
. Ze vond sneeuw altijd magisch maar dat is echt over, ze vindt het koud en vertikt het om in de sneeuw te gaan spelen...
zondag 10 december 2017 om 14:20
Prachtig!!
Bij ons ligt er ook ongeveer zoveel sneeuw.
Niet echt goede sneeuwpoppen/ballen sneeuw helaas
zondag 10 december 2017 om 14:22
Nee dat niet jammer genoeg, het is geen plaksneeuw.bagheera91 schreef: ↑10-12-2017 14:20Prachtig!!
Bij ons ligt er ook ongeveer zoveel sneeuw.
Niet echt goede sneeuwpoppen/ballen sneeuw helaas
De heesters/struiken beginnen inmiddels aardig te bezwijken onder het gewicht van de sneeuw.
Net brak er een enorme tak van de vlinderstruik af
zondag 10 december 2017 om 14:53
Het begint hier net een beetje te sneeuwen, blijft nog niet echt liggen. Als de bussen vanavond rijden vind ik het best. (Partner moet met ov naar het werk). Door de waarschuwingen wel al winter voorbereiding gedaan. Beneden bij de deur staat de kist met zout. De ijzers voor om de schoenen bij ijzel, naast de deur gehangen. De sjaals, mutsen en handschoenen schoon en afgewerkt in de bakken naast de kapstok.
De kerstsfeer is erin. De oven draait overuren, straks stamppot mous. Heerlijk.
De kerstsfeer is erin. De oven draait overuren, straks stamppot mous. Heerlijk.
Doe ik niet aan....
zondag 10 december 2017 om 14:57
zondag 10 december 2017 om 15:00
Nee joh, lekker doen. Het is prachtig hier, nu 5 cm en het sneeuwt nog steeds heel hard. Zit er ook aan te denken om nog een rondje te gaan maken. Maar jas is nog nat. De sneeuw blijft maar vallen en het plakt ook. Zie al kinderen sneeuwpoppen maken en sleeën.