Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
zondag 22 februari 2009 om 09:24
Goedemorgen
Klinkt goed Vinyl! En als je er maar van genoten hebt inderdaad
Tien, hoe gaat het met jou vandaag? Lekker geslapen?
Ik ben net mijn bed uit en ga het vanmorgen heerlijk rustig aan doen. Heb gisteravond de stofzuiger beneden gezet in de hoop dat ik daar nu wat mee ga doen
En dan vanmiddag lekker naar Amsterdam, en daar heb ik veel zin in!
Klinkt goed Vinyl! En als je er maar van genoten hebt inderdaad
Tien, hoe gaat het met jou vandaag? Lekker geslapen?
Ik ben net mijn bed uit en ga het vanmorgen heerlijk rustig aan doen. Heb gisteravond de stofzuiger beneden gezet in de hoop dat ik daar nu wat mee ga doen
En dan vanmiddag lekker naar Amsterdam, en daar heb ik veel zin in!
zondag 22 februari 2009 om 09:35
Goedemorgen!
Eerste was zit al in de wasmachine, ontbijt al achter de kiezen, wat een activiteit op de vroege ochtend..
Heb vannacht enorm gedroomd, maar hoe hinderlijk, heb niet onthouden waar het nu over ging. Weet alleen maar dat het heel erg leuk was. Reuze geinig, maar waar gíng het nu over??
Het is wel een beetje treurig weer he? Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Eerste was zit al in de wasmachine, ontbijt al achter de kiezen, wat een activiteit op de vroege ochtend..
Heb vannacht enorm gedroomd, maar hoe hinderlijk, heb niet onthouden waar het nu over ging. Weet alleen maar dat het heel erg leuk was. Reuze geinig, maar waar gíng het nu over??
Het is wel een beetje treurig weer he? Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
zondag 22 februari 2009 om 09:38
zondag 22 februari 2009 om 09:48
zondag 22 februari 2009 om 09:54
Actief binnen grenzen hoor, hang nu weer op de bank!
En jouw middagje klinkt goed! Dat vind ik het leukst aan volwassen en single zijn, dat je gewoon in de kroeg kan hangen tot je er uitgezet wordt of gewoon geen zin meer hebt. Niemand die er wat van zegt!
Ik ga zo maar even onder mijn zonnehemel liggen, volgens mij is dat heel goed voor je humeur (en een lekker kleurtje!) en energie. Eerst maar eens wachten tot de was klaar is. Heb een heel lijstje van dingen die ik moet doen, maar heb niet echt de fut, dus ik laat het maar even... Misschien na een half uurtje zonnebaden?!
En jouw middagje klinkt goed! Dat vind ik het leukst aan volwassen en single zijn, dat je gewoon in de kroeg kan hangen tot je er uitgezet wordt of gewoon geen zin meer hebt. Niemand die er wat van zegt!
Ik ga zo maar even onder mijn zonnehemel liggen, volgens mij is dat heel goed voor je humeur (en een lekker kleurtje!) en energie. Eerst maar eens wachten tot de was klaar is. Heb een heel lijstje van dingen die ik moet doen, maar heb niet echt de fut, dus ik laat het maar even... Misschien na een half uurtje zonnebaden?!
zondag 22 februari 2009 om 10:19
Niet lijn - verantwoord waren bij elkaar:
- Romige wilde paddestoelen soep
- Hartige taart (=bladerdeeg) van pompoen, gerookte zalm en noten
- toetje was slagroomijs met een brownie en nootjes
- bij de koffie zelfgemaakte soort noten-kletskoppen met chocolade.
Zij kwamen met opgemaakte borden op tafel, dus je kunt niet minder opscheppen
Maar goed, die ene avond in de week moet kunnen.
Wat me meer dwars zit is dat ik een week keurig heb gegeten en op gisteren na dan niks heb gesnoept en er is geen gram af.... Dat vind ik wel zeer frustrerend. Nog maar een week proberen dan, hopen dat het dan wel werkt...?
- Romige wilde paddestoelen soep
- Hartige taart (=bladerdeeg) van pompoen, gerookte zalm en noten
- toetje was slagroomijs met een brownie en nootjes
- bij de koffie zelfgemaakte soort noten-kletskoppen met chocolade.
Zij kwamen met opgemaakte borden op tafel, dus je kunt niet minder opscheppen
Maar goed, die ene avond in de week moet kunnen.
Wat me meer dwars zit is dat ik een week keurig heb gegeten en op gisteren na dan niks heb gesnoept en er is geen gram af.... Dat vind ik wel zeer frustrerend. Nog maar een week proberen dan, hopen dat het dan wel werkt...?
zondag 22 februari 2009 om 11:01
Dat klinkt wel heel lekker allemaal Vinyl!
Balen dat je niet afgevallen bent. Lastig hoor, want je doet zo je best!
Tien, gewoon maar rustig aan vandaag. Steeds iets doen en dan weer de bank op ofzo.
Ik ga zo maar eens douchen. Heb inmiddels wel mijn huiskamer gestofzuigd en ook de trap even gedaan. Snap er niks van, dat is echt een enorm stofnest
Kan het lekker rustig aan doen nog, Hoef pas rond half 2 de deur uit.
Balen dat je niet afgevallen bent. Lastig hoor, want je doet zo je best!
Tien, gewoon maar rustig aan vandaag. Steeds iets doen en dan weer de bank op ofzo.
Ik ga zo maar eens douchen. Heb inmiddels wel mijn huiskamer gestofzuigd en ook de trap even gedaan. Snap er niks van, dat is echt een enorm stofnest
Kan het lekker rustig aan doen nog, Hoef pas rond half 2 de deur uit.
zondag 22 februari 2009 om 12:19
Hoi allen, ik heb gister lekker met vriendjes gezwommen in het Tropicana , daarna even de kroeg in geweest en daarna heul onverantwoorde BurgerKing meuk gegeten. Was wel heel gezellig en al die trappen naar de glijbanen moeten de hamburger maar compenseren. Was in 2008 voor het laatst dat ik echt gesnacked had! Wel opvallend hoeveel trek in snaai je krijgt van zulk soort voer trouwens.
Voor Vinyl; wist je dat 1 kilo ongeveer 7000 kcal vertegenwoordigd? Stel dat je met keurig eten elke dag op 1500 calorieeen uitkomt= 500 kc 'tekort'x7 dagen nog steeds maar een halve kilo! Kortom geduld hebben, gaat die weegschaal vanzelf meedoen.
Drift veel plezier in A'dam en beterschap voor Tientje!
Voor Vinyl; wist je dat 1 kilo ongeveer 7000 kcal vertegenwoordigd? Stel dat je met keurig eten elke dag op 1500 calorieeen uitkomt= 500 kc 'tekort'x7 dagen nog steeds maar een halve kilo! Kortom geduld hebben, gaat die weegschaal vanzelf meedoen.
Drift veel plezier in A'dam en beterschap voor Tientje!
zondag 22 februari 2009 om 12:24
zondag 22 februari 2009 om 15:08
Ik heb de laatste paar pagina's even gescand, dus helaas voor Yoels kan ik geloof ik geen goeie samenvatting geven .
Brugge was leuk !!
Het was zaterdag heel mooi weer, mét zon! Vrijdag al lekker door mooi verlichte stad geslenterd, lekker gegeten, gerelaxed, gezellig samen. Zaterdag lekker ontbijten, door de stad bij daglicht, leuke winkeltjes kijken, nog even naar de zee gereden, gegeten en s avonds naar de bioscoop (Valkyrie, met 'onze' Carice en Halina). Vanochtend lekker rustig aan gedaan, uitgebreid ontbeten en langzaamaan vertrokken, want het was toch te vies en druilerig om nog rond te lopen. Was heel geslaagd!
Heb echt schandelijk veel gegeten en gesnoept (lees: veel wijn, patatjes, snoep, chocola, borrelnootjes, veel snoep in bioscoop, flensjes, etc....). Deze week maar flink compenseren en hopen dat de weegschaal aankomend weekend in ieder geval een gelijke score geeft... dat zou al heel mooi zijn
Tien nog niet helemaal fit zie ik? Vervelend!
Yoels, operatie dus goed gegaan, fijn!
Vinyl weer te veel lekkere dineetjes her en der
Age zag ik weinig voorbij komen volgens mij? Wel met lekkere sushifoto's!
Ik ga nog wel even uitgebreider bijlezen, maar nu eerst even relaxen.
Ook even googlen waar er een AH open is, want geen eten in huis en wil eigenlijk een maaltijdsalade scoren ter compensatie van die vreselijk veel calorieën
Brugge was leuk !!
Het was zaterdag heel mooi weer, mét zon! Vrijdag al lekker door mooi verlichte stad geslenterd, lekker gegeten, gerelaxed, gezellig samen. Zaterdag lekker ontbijten, door de stad bij daglicht, leuke winkeltjes kijken, nog even naar de zee gereden, gegeten en s avonds naar de bioscoop (Valkyrie, met 'onze' Carice en Halina). Vanochtend lekker rustig aan gedaan, uitgebreid ontbeten en langzaamaan vertrokken, want het was toch te vies en druilerig om nog rond te lopen. Was heel geslaagd!
Heb echt schandelijk veel gegeten en gesnoept (lees: veel wijn, patatjes, snoep, chocola, borrelnootjes, veel snoep in bioscoop, flensjes, etc....). Deze week maar flink compenseren en hopen dat de weegschaal aankomend weekend in ieder geval een gelijke score geeft... dat zou al heel mooi zijn
Tien nog niet helemaal fit zie ik? Vervelend!
Yoels, operatie dus goed gegaan, fijn!
Age zag ik weinig voorbij komen volgens mij? Wel met lekkere sushifoto's!
Ik ga nog wel even uitgebreider bijlezen, maar nu eerst even relaxen.
Ook even googlen waar er een AH open is, want geen eten in huis en wil eigenlijk een maaltijdsalade scoren ter compensatie van die vreselijk veel calorieën
Peas on earth!
zondag 22 februari 2009 om 15:56
Even snel een tussen werken, slapen, werken, feestje, even slapen en werken door (wel lijntechnisch handig, zoveel werken, dan zuip ik tenminste niet zo omdat ik dan op feestjes 's nachts nog terugrij), moet zo alweer aan de bak en wil nog even de huiskamer opruimen, want dat stond op mijn lijstje.
Fijn dat het leuk was in Brugge, PodE! En MdK, dat heb ik ook heel erg, als ik eenmaal iets slechts eet (zoals op afgelopen feestje een paar stukjes stokbrood met lekkers) dan krijg ik daar alleen maar meer snaaizin van. Ik hou het ook op suikerspiegels enzo.
Had trouwens net maar weer eens mijn taille gemeten: (die ik haast niet heb, ben nogal recht gebouwd) 90 cm De laatste keer dat ik 'm mat woog ik nog 90 kilo en toen was-ie echt tegen de 100 cm. Nog 2 cm d'raf en ik heb volgens de regeltjes een gezonde omtrek, ook weer best fijn.
Fijn dat het leuk was in Brugge, PodE! En MdK, dat heb ik ook heel erg, als ik eenmaal iets slechts eet (zoals op afgelopen feestje een paar stukjes stokbrood met lekkers) dan krijg ik daar alleen maar meer snaaizin van. Ik hou het ook op suikerspiegels enzo.
Had trouwens net maar weer eens mijn taille gemeten: (die ik haast niet heb, ben nogal recht gebouwd) 90 cm De laatste keer dat ik 'm mat woog ik nog 90 kilo en toen was-ie echt tegen de 100 cm. Nog 2 cm d'raf en ik heb volgens de regeltjes een gezonde omtrek, ook weer best fijn.
zondag 22 februari 2009 om 17:02
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 februari 2009 @ 15:08:
He PodE, wat goed dat het zo leuk was!!!
Heb je nog veel van het carnaval meegekregen?
Ik heb me deze week keurig gedragen, zelfs bij Tien keurig gegeten, dus de enige uitspatting was gisteravond (en het ergste was dan nog maar een brownie-driehoekje met ijs).
Dus tsja, als dat alles is van deze week, dan moet er verdorie toch wel eens wat af zou je denken?
@ Moosey: wat goed van je taille! We gaan echt goed hier met z'n allen zeg!
He PodE, wat goed dat het zo leuk was!!!
Heb je nog veel van het carnaval meegekregen?
Ik heb me deze week keurig gedragen, zelfs bij Tien keurig gegeten, dus de enige uitspatting was gisteravond (en het ergste was dan nog maar een brownie-driehoekje met ijs).
Dus tsja, als dat alles is van deze week, dan moet er verdorie toch wel eens wat af zou je denken?
@ Moosey: wat goed van je taille! We gaan echt goed hier met z'n allen zeg!
zondag 22 februari 2009 om 18:14
Moos, hier hetzelfde probleem met snaaien... daar wordt de snaaizin dus alleen maar groter van. Zucht... heb écht veel gesnoept dit weekend (zojuist nog heel veel m&M's die we nog overhadden). Ga nu zo een maaltijdsalade eten en de rest van de week écht niet snoepen, want anders komt het niet goed met de weehschaal, aankomend weekend....
Oh Vinyl, dat lekkere eten van gisteren was dus de enige uitzondering, das dus best goed!
Oh Vinyl, dat lekkere eten van gisteren was dus de enige uitzondering, das dus best goed!
Peas on earth!
zondag 22 februari 2009 om 18:18
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Erwt
En komop, tijdens een weekendje in België móet je toch lekker eten?
Vinyl, ik herinner me nog wel dat de eerste week bij mij ook geen verschil gaf. Als ik jou was zou ik pas over 2 weken op de weegschaal gaan staan.
Yoels! Fijn dat de operatie geslaagd is en je weer zo snel thuis bent!
Hè Tien, even lekker uitzieken misschien? Anders blijf je maar door modderen...
Drift, ben benieuwd hoe het in A'dam was! En hoe je telefoonspeeddate er op de foto uit ziet!
voor de taille van Moos!!!
Ik heb me vanmiddag weer schandelijk misdragen in de stad
Twee hippe shirtjes gekocht (à ¤ 25,- per stuk ), een stel laarzen en twee bh's.
Terwijl het helemaal niet de bedoeling was dat ik ging shoppen! Werd gebeld door een vriendinnetje die wilde afspreken met een leuk iemand, en dat ben ik natuurlijk We zijn de Haarlemmer door gelopen, en ja... dan moet ik wel naar Mono natuurlijk (die heeft hippe tassen en shirtjes: www.teez.nl)
En daarna hebben vriendin en ik allebei dezelfde laarzen gehaald, zij grijze en ik witte. En we hebben allebei dezelfde bh's van Hema, 2 voor een tientje.
Ook nog een broodje gegeten bij Hema.
Gisteren ook een leuke dag gehad. Eet-technisch wel slecht... Maar ja, dat had ik ook wel verwacht. Toen ik aankwam stond het witte stokbrood met brie en joppiesaus al klaar Verder uit eten geweest en runderstoofpotje met gebakken aardappels en witlof met ham/kaas gehad. Ook nog 1 chocolade-eitje en een mini-appeltaart-koek van AH.
Maar het was wel weer heeeel gezellig! En dochtertje van vriendin is zóóóóó leuk! Zo een wil ik ook wel!