Priveberichten
donderdag 14 december 2017 om 16:13

donderdag 14 december 2017 om 16:34

donderdag 14 december 2017 om 16:40
Yggdrasil- schreef: ↑14-12-2017 16:33Die berichtenbox van viva is een grote grap. Sinds dat viva verandert is doet dat ding het niet meer bij mij. Al honderd keer over gemaild. Ik heb het opgegeven.
+1
Behalve het mailen, dat heb ik ook allang opgegeven. Maar ik weet dat er berichten rondzwerven die aan mij gericht zijn, alleen geen idee waar en/of bij wie ze zijn gebleven.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
vrijdag 15 december 2017 om 14:06

zaterdag 16 december 2017 om 11:31
Echt he. En het is ook niet echt handig om gelijk je mailadres neer te zetten. Of je moet er speciaal 1 aanmaken hiervoor.
zaterdag 16 december 2017 om 11:34

zaterdag 16 december 2017 om 12:56
Volgens TO dus niet.doornroosje9 schreef: ↑16-12-2017 11:34Als je een bestaand lijntje open hebt staan, kan je gewoon PB's sturen. Dus antwoorden op een PB zou wel moeten aankomen.
Voor het eerst een PB naar iemand sturen is puur gokken. Soms komt het aan, soms niet.
zaterdag 16 december 2017 om 13:06

zaterdag 16 december 2017 om 13:16
Bij verzonden berichten staan ze idd allemaal, maar soms staat er een cijfer in 'postvak uit' als je een pb verstuurd. Soms niet. Ik heb er momenteel cijfer 1 staan, al een paar weken. Ik vermoed dat dat de PB's zijn die niet aankomen. Maar zeker weet ik het niet natuurlijk. Dit was een nieuwe PB.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 16 december 2017 om 13:28
Dat klopt, ik heb dat een keer uitgezocht toen ik de software bekeek waar dit forum op draait. Zo lang een bericht in jouw Postvak Uit staat is die nog niet "bezorgd" bij de ontvanger. Pas op het moment dat de ontvanger het bericht opent wordt die bij jou verplaatst naar Verzonden berichten. Ik vind het niet logisch maar blijkbaar hebben de makers dat zo bedacht.
De vraag is natuurlijk wel: heeft de ontvanger het bericht gewoon nog niet geopend of staat het überhaupt niet in diens Postvak In?
De vraag is natuurlijk wel: heeft de ontvanger het bericht gewoon nog niet geopend of staat het überhaupt niet in diens Postvak In?