Kerstdiner op school
woensdag 13 december 2017 om 08:55
donderdag 14 december 2017 om 13:30
Boogschutter, er waren nog regeltjes open voor met name de hoofdgerechten, maar ook voor voorgerecht en toetje. Daarbij hoeft iedereen maar iets voor 8 personen te maken i.p.v. voor de hele klas.
Ik heb dus nog niks opgeschreven naast die pakken sap, ik wacht eerst even af wat andere ouders gaan doen.
Wat over blijft heb ik tot nu toe nog altijd gewoon mee naar huis genomen. De collega's van mijn man konden de appelflapjes zeer waarderen bij de koffie.
Ik heb dus nog niks opgeschreven naast die pakken sap, ik wacht eerst even af wat andere ouders gaan doen.
Wat over blijft heb ik tot nu toe nog altijd gewoon mee naar huis genomen. De collega's van mijn man konden de appelflapjes zeer waarderen bij de koffie.
vrijdag 15 december 2017 om 13:29
late reactie maar thnx! bespaar ik me de moeite van aardbeien halen en ga ik voor baan. Leuk prikkertje erin, poedersuiker erover en klaarvrouwjagersma schreef: ↑13-12-2017 10:46Aardbeien in december zijn duur en smakeloos. Het enige fruit dat nu betaalbaar en lekker is, zijn bananen, mandarijnen en appels (al vind ik die dit jaar ook best duur). Voor een kerstdiner kun je best wat duurder fruit kopen, maar het is zonde als het niet lekker is.
vrijdag 15 december 2017 om 17:02
Ik vind het altijd hartstikke leuk en de kinderen ook. In je mooie kleren in het donker naar school. Er is dan altijd een pad gemaakt van waxinelichtjes dus dat is al heel mooi. En de klas is gezellig aangekleed, na afloop komen de ouders in de klas en worden er nog liedjes gezongen en dan is er kerstmarkt op het plein. Beetje jammer alleen dat de kinderen dit jaar op 2 verschillende locaties zitten en ik dus van de een naar de ander moet sjeesen want manlief is dan nog niet thuis uit zijn werk.
Ik overleg altijd met de kinderen wat ze willen en hou het vaak simpel. Dit jaar vroeg zoon of ik wilde intekenen op kleine pannenkoekjes. En dochter wilde pizzapunten. Prima!
Ik overleg altijd met de kinderen wat ze willen en hou het vaak simpel. Dit jaar vroeg zoon of ik wilde intekenen op kleine pannenkoekjes. En dochter wilde pizzapunten. Prima!