Bar Too Much *213*
zaterdag 16 december 2017 om 10:18
Goeiemorgen barrers...... Colin Firth.... mjammie, daar wil ik best wel een beschuitje mee eten!!!
Mir, hij speelde een prachtige rol in Tht King's speech !!
Wisten jullie, dat hij vroeger ook nog gescharreld heeft met Silvia Millecam ??
Maar ja, dat beschuitje eet ik maar nu op, want ik heb ook trek zonder Colin
in beschuit dus !!!!
Mir, hij speelde een prachtige rol in Tht King's speech !!
Wisten jullie, dat hij vroeger ook nog gescharreld heeft met Silvia Millecam ??
Maar ja, dat beschuitje eet ik maar nu op, want ik heb ook trek zonder Colin
anoniem_25170 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 10:25
3.64% gewijzigd
zaterdag 16 december 2017 om 10:22
Ah, ook al niet gezien.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 december 2017 om 10:40
Of van Love actually. 
https://youtu.be/ZmUaH-n_wbA
https://youtu.be/ZmUaH-n_wbA
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 10:43
31.91% gewijzigd
zaterdag 16 december 2017 om 11:40
zaterdag 16 december 2017 om 13:34
Ken ik alleen van naam.
Maybe success just isn't your thing.
zaterdag 16 december 2017 om 14:42
Mijn telefoon gaat al dagen steeds uit.
En dan gaat ze 325.000 keer een halve seconde aan voordat ze ècht helemaal aan gaat. Bzzz .... bzzz ... bzzz ...
En ik loop tussendoor wanhopig te ijsberen.
Ik doe dus àlles op dat ding!!! Automatisch inloggen bij m'n mail. Mijn agenda. Aanvalskalender. Medicijnenalarm. Ze weet al mijn wachtwoorden - en ik niet.
De Vader wil een nieuwe bestellen.
Maar ik wil haar!!! Ik wil niet dat ze dood gaat en dat ik moet wennen aan iets nieuws
Ben ik nu een suf wijf? Voelt wel zo.
En dan gaat ze 325.000 keer een halve seconde aan voordat ze ècht helemaal aan gaat. Bzzz .... bzzz ... bzzz ...
En ik loop tussendoor wanhopig te ijsberen.
Ik doe dus àlles op dat ding!!! Automatisch inloggen bij m'n mail. Mijn agenda. Aanvalskalender. Medicijnenalarm. Ze weet al mijn wachtwoorden - en ik niet.
De Vader wil een nieuwe bestellen.
Maar ik wil haar!!! Ik wil niet dat ze dood gaat en dat ik moet wennen aan iets nieuws
Ben ik nu een suf wijf? Voelt wel zo.
zaterdag 16 december 2017 om 15:00
Nou Wies, voor veel geldt dat wel. Maar voor bijvoorbeeld de onmisbare aanvalskalender nt. De daarin opgeslagen informatie is dan weg.
Bovendien leer ik door mijn TEA niet meer zo snel (zeg maar amper - van nieuwe info slaan TEA patiënten gemiddeld 20% op) dus het kost me veel moeite en tijd om een nieuwe foon te leren kennen. Beetje autistisch soms.
Bovendien leer ik door mijn TEA niet meer zo snel (zeg maar amper - van nieuwe info slaan TEA patiënten gemiddeld 20% op) dus het kost me veel moeite en tijd om een nieuwe foon te leren kennen. Beetje autistisch soms.
zaterdag 16 december 2017 om 15:31
zaterdag 16 december 2017 om 18:05
Ik gebruik mijn Google kalender op de computer. Dus inloggen op Google account en die synchroniseert automatisch met die op de telefoon.
Wachtwoorden in LastPass en inloggen in Chrome voor alle websites. Niet afhankelijk van welke telefoon dan ook.
En alle contacten ook in Gmail dus dan hoef je met een nieuwe telefoon alleen maar in te loggen en alles is er weer. Heerlijk simpel.
Wachtwoorden in LastPass en inloggen in Chrome voor alle websites. Niet afhankelijk van welke telefoon dan ook.
En alle contacten ook in Gmail dus dan hoef je met een nieuwe telefoon alleen maar in te loggen en alles is er weer. Heerlijk simpel.