Bar Too Much *213*
zaterdag 16 december 2017 om 18:17
Meestal staat het wel op je simkaart, maar het kan idd ook in het geheugen van je telefoon staan. Dat kan je zelf bepalen.wiesje123 schreef: ↑16-12-2017 15:31Broekie en Yetje, ik word echt wel oud nu hoor, ik snap niet meer wat wel en niet op een simkaart staat en of het wel of niet in het geheugen van de telefoon staat !!!
Wat ik dan wel weer heel goed weet, dat het niet in MIJN geheugen staat.
Vroegah had ik geweaun een telraam !!!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 december 2017 om 18:22
zaterdag 16 december 2017 om 20:31
Val dood.
Hele reactie getikt, gaat die foon weer uit.
Anyway, ik heb meer planborden dan wie dan ook - huis ziet eruit als een kantoor ivm mijn revalidatie. Tig alarmbellen op mijn foon. Mijn man zegt dat ik Keep en een wachtwoordsafe heb - wow!- maar die vergeet ik en ik verander voortdurend wachtwoorden als ik ze niet meer weet.
Sorry, ben een beetje hyper. Sinds 14.00 aanvallen geteld - half op app Eppy, half op papier (als foon dood was). Een uur geleden de ambulance uitgezwaaid - De Zoon kon thuis behandeld. Dat werd dus diepvriespizza.
En nu begint hij sinds 5 minuten weer
Hele reactie getikt, gaat die foon weer uit.
Anyway, ik heb meer planborden dan wie dan ook - huis ziet eruit als een kantoor ivm mijn revalidatie. Tig alarmbellen op mijn foon. Mijn man zegt dat ik Keep en een wachtwoordsafe heb - wow!- maar die vergeet ik en ik verander voortdurend wachtwoorden als ik ze niet meer weet.
Sorry, ben een beetje hyper. Sinds 14.00 aanvallen geteld - half op app Eppy, half op papier (als foon dood was). Een uur geleden de ambulance uitgezwaaid - De Zoon kon thuis behandeld. Dat werd dus diepvriespizza.
En nu begint hij sinds 5 minuten weer
zaterdag 16 december 2017 om 20:48
zondag 17 december 2017 om 00:00
Yeah!
zondag 17 december 2017 om 00:01
zondag 17 december 2017 om 00:17
zondag 17 december 2017 om 00:20
Zo mooi dit.
Goede keus Roosje
zondag 17 december 2017 om 00:24