Relatiebreuk

18-12-2017 21:14 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!
Ik wil graag even mijn verhaal kwijt..
2 week geleden heeft mijn ex onze relatie van 8 maanden beeindigd.
Voor deze 8 maanden draaiden wij al langer om elkaar heen. Tenminste, hij om mij. Hij deed alles voor me en was helemaal Obsessed met mij. Van bloemen voor mijn deur leggen tot mij om half 7 sochtends op willen halen voor het werk!
Nu ben ik uiteindelijk toch verliefd op hem geworden. Vond hem eerst niks en kwam net uit een andere relatie.
Hij leek een hele leuke en lieve jongen die het beste met mij voorhad.
Het ging al een tijdje niet zo lekker. 2 week geleden heeft hij het uitgemaakt, heel opeens. Hij voelde zich “geclaimd”
Dit probleem heeft hij nog nooit eerder duidelijk aangegeven.
Een dag voor de breuk zag hij nog een toekomst met me en wou hij kindjes enzo. De dag zelf zei die nog hoeveel die van me hield..
Nu gaf hij aan dat het goed met hem gaat. Hij zei doodleuk “ik dacht toevallig nog vandaag aan je”
Nou fijn.. ik ben er namelijk helemaal kapot van. Hij was erg hard en gevoelloos tegen me. Het kwam erop neer dat hij de juiste keuze had gemaakt. Dit is niet de persoon die ik ken. Hij was altijd heel gevoelig en lief en deed alles voor me. Hij zei zovaak dat hij voor altijd bij me wou zijn en een toekomst zag. Wou altijd alles wel uitpraten, en nu lijkt het alsof het hem niks doet. Als dingen even moeilijk worden dan kiest meneer het makkelijke pad.. ik ben erg verdrietig en mis hem. Terwijl hij gewoon doorgaat zonder dat het hem boeit.
Ik dacht dat hij anders in elkaar zat, en had dit niet verwacht..
Hoe kan ik het beste mijn verdriet een beetje verwerken?
Liefs, Milly
Alle reacties Link kopieren
Iedereen zegt: ik wil met je oud worden.
Makkelijke pad? Waarschijnlijk voor hem het juiste.
Hij is nu opgelucht en gaat verder. Wat je kan doen is vragen waar het aan lag. Gedetailleerd. Verder moet je het zien als een leermoment. Werk aan jezelf en het komt goed.
Bam!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven