Psz stoppen

21-12-2017 11:57 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet geholpen kunnen worden. Verdere discussie niet nodig.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-12-2017 15:59
Reden: op verwijderd, maatregelen zijn genomen
95.55% gewijzigd
Heb meerdere malen gesprek gehad over de bedreigingen, pedofielen die worden toegestaan en dat mijn zoon als boksbal wordt gebruikt.
ik heb zoveel moeite om je verhaal te geloven. Ik zou zo graag de kant van de oudercommissie horen hierin. Dit is wel heel erg ver van mijn ervaringen met de peuterspeelzaal in mijn buurt.
Ik vind het echt een mal verhaal. Als alles waar is wat je zegt en het is geen lastercampagne, waarom vraag je jezelf dan in hemelsnaam af of je goed hebt gehandeld?
Ik neig dus meer naar 'lastercampagne'.
Doreia schreef:
21-12-2017 12:01
ik heb zoveel moeite om je verhaal te geloven. Ik zou zo graag de kant van de oudercommissie horen hierin. Dit is wel heel erg ver van mijn ervaringen met de peuterspeelzaal in mijn buurt.
Ja dit. Ik vind het wel een heel extreem verhaal. Waarom laten al die andere ouders hun kind naar een psz gaan waar ze kinderen geslagen worden, je bedreigd wordt en waar pedofielen werken?
queenarachnia wijzigde dit bericht op 21-12-2017 12:12
1.01% gewijzigd
Het klinkt alsof jij dingen héél als interpreteert dan de mensen om je heen.
Ik zou de naam van de psz even weghalen.
TO komt op mij over als zwakbegaafd. Daarnaast is het een eerste post van een nieuwe TO, dus het zou me ook niet verbazen als het weer een nep-topic is.
Ik kan dit moeilijk geloven, een oudercommissie die bedreigingen uit zonder aanleiding.
En wat een gekke peuterspeelzaal waar de oudercomissie de leiding heeft?...
Ik heb echt geen flauw idee wie wie er in de oudercommissie van de peuterspeelzaal van mijn kind zaten. Dus vreemd dat jj wel steeds door die ouders benaderd wordt.
sugarmiss schreef:
21-12-2017 12:14
Ik heb echt geen flauw idee wie wie er in de oudercommissie van de peuterspeelzaal van mijn kind zaten. Dus vreemd dat jj wel steeds door die ouders benaderd wordt.
En dat je door " hen" weggestuurd kan worden. Waar zijn die leidsters dan? Kan mij ook niet voorstellen dat de oudercomissie daar de hele dag rondhangt. Mag niet eens.
Kortom: fake-topic.
nessemeisje schreef:
21-12-2017 12:18
Kortom: fake-topic.
:high5:
:sarcastic:
Dit is gewoon laster he! De opvang met naam en toenaam noemen en dan beweren dat je kind als boksbal gebruikt wordt en er pedofielen binnenkomen doe je niet om te vragen of jij goed gehandeld hebt. TO is waarschijnlijk een ontslagen medewerker of een zwakbegaafde aso die problemen heeft lopen maken op de opvang en ze nu wil terugpakken.

Leg het er in het vervolg niet zo dik bovenop. :puh:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Aan de manier waarop je schrijft kun je zien dat het verhaal zonder twijfel niet zo is zoals jij schrijft.
Ongeloofwaardig, daarom zal je echt niet gesteund worden in je actie om mensen zwart te maken.
To, je kind is van de psz af. Hij heeft echter wel een achterstand en vve verklaring. Wat ga je hiermee nu verder doen?
Broodje aap. Wat een rijke fantasie weer.
Alsof je je kind daar serieus 1 dag langer zou laten wetende dat hij daar geslagen wordt.
Straks komen er zeker nog sappige maar zeer cruciale details bij die je in je OP voor het gemak maar achterwege liet?!

Vakantie begint morgen pas toch?
Staat het hek weer open?
Noem even de naam van de pedofiel, die mis ik nog :popcorn:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er helaas niks aan.
Angela90 schreef:
21-12-2017 13:59
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er helaas niks aan.
Waar was je naar op zoek?
Angela, waarom heb je niets aan de antwoorden? Laten we even wel wezen: het is een vreemd verhaal. Ouderraad heeft doorgaans echt niet zoveel invloed en peuters slaan, schoppen, bijten en krabben vaak. Dat jouw kind geslagen wordt door een collegapeuter zegt niet direct dat er mishandeling plaats vindt.

Je hebt het over je kind dat een ontwikkelingsachterstand heeft. Hoe uit die achterstand zich?
Vaag verhaal. Het lijkt me eerder een manier om die peuterspeelzaal zwart te maken.
Ik was op zoek naar mensen die het zelfde ervaren hebben en hun kind thuis laten voor de schoolperiode. Ik heb het over 1 jongetje dat andere kindjes waaronder mijn zoontje. En de bedreigingen van uit de oudercommisie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven