Bar Too Much *213*
donderdag 21 december 2017 om 13:37
donderdag 21 december 2017 om 14:44
Ik heb die film nog nooit gezien 
Ik doe de boodschappen voor het kerstavonddiner bij dochter 1 verspreid over 5 dagen. Steeds een beetje anders word ik gek. Moet ik wel vaak de drukte in maar btje uitkienen. In dit dorp hebben de luu vaste eettijden dus ik ga juist op die momenten.
Ik doe de boodschappen voor het kerstavonddiner bij dochter 1 verspreid over 5 dagen. Steeds een beetje anders word ik gek. Moet ik wel vaak de drukte in maar btje uitkienen. In dit dorp hebben de luu vaste eettijden dus ik ga juist op die momenten.
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 16:17
0.69% gewijzigd
vrijdag 22 december 2017 om 08:54
Mogguh Broek.
Ik heb vorige week een vervelend akkefietje gehad met twee van mijn vrijwilligerswerkcollega's, waar ik ook vriendschappelijk mee omga. Ik ga zo met de ene koffie drinken om het even uit te praten. Dat gaat lukken, maar ik hou er niet zo van. Ik zou liever gewoon verdergaan alsof er niks gebeurd was.
Ik heb vorige week een vervelend akkefietje gehad met twee van mijn vrijwilligerswerkcollega's, waar ik ook vriendschappelijk mee omga. Ik ga zo met de ene koffie drinken om het even uit te praten. Dat gaat lukken, maar ik hou er niet zo van. Ik zou liever gewoon verdergaan alsof er niks gebeurd was.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 december 2017 om 09:19
Nou ja, met één van de twee hè. Met die andere ligt het ingewikkelder, dus heb ik dan de neiging om het te negeren en de vriendschap als beëindigd te zien.
Ik ben hier slecht in, hoewel mijn psych vond dat ik het goed aanpakte.
Maar ja, dat is ook de functie van mijn psych: bij twijfel even zeggen dat ik goed bezig ben.
Maybe success just isn't your thing.
vrijdag 22 december 2017 om 09:29
vrijdag 22 december 2017 om 11:42
vrijdag 22 december 2017 om 21:14