Flauwekul klaagtopic
zondag 17 december 2017 om 18:15
nah ik moest nog naar een verjaardag heb me maar vol gegooid met drank maar er was wel ijs
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 17 december 2017 om 20:21
"Ken ik niet/nooit van gehoord" reacties op social media over BN'ers/muzikanten/acteurs/
presentatoren/etc etc.
Moet er bij zeggen dat ik het zelf ook weleens denk. Maar waar ik niet zo goed tegen kan, is de "stelt dus niks voor/kan niks" ondertoon.
Spelfouten in negatieve reacties op social media.
Ergens weet ik dat mijn ergernis nergens op slaat, zolang er te begrijpen valt wat er staat. Taal is een middel om een boodschap over te brengen.
Het kan ook komen door dyslectie van de schrijver/schrijfster.
En ik maak zelf fouten met de "dt" regel (kofschip).
presentatoren/etc etc.
Moet er bij zeggen dat ik het zelf ook weleens denk. Maar waar ik niet zo goed tegen kan, is de "stelt dus niks voor/kan niks" ondertoon.
Spelfouten in negatieve reacties op social media.
Ergens weet ik dat mijn ergernis nergens op slaat, zolang er te begrijpen valt wat er staat. Taal is een middel om een boodschap over te brengen.
Het kan ook komen door dyslectie van de schrijver/schrijfster.
En ik maak zelf fouten met de "dt" regel (kofschip).
zondag 17 december 2017 om 22:48
En heb ik ook nog es niks te mopperen?
Nou ok toch wel maar is niet zo dramatisch:
En wilde ik net behalve mn kerstversieringen en miniboompjes net toch mn kunstkerstboom opzetten, kreeg ik die
Ik heb hem bij de kraak gepl**rd en ga morgen uit wraak ergens een foeilelijke roze boom scoren...
donderdag 21 december 2017 om 06:57
donderdag 21 december 2017 om 07:32
Bloemetjefresia schreef: ↑21-12-2017 07:25Pijn aan mn tieten, pijn aan mn reet, pijn aan mn kut. ‘Maar de bevalling is toch al een week geleden?’ Fuck you!
Nee heeft iemand dat echt gezegd? Wat een domoor zeg...
Inlevingsvermogen van o,o...
Gefeliciteerd trouwens
donderdag 21 december 2017 om 07:35
Dankje! De schoonmoeder zei het...Alicemorgan3 schreef: ↑21-12-2017 07:32![]()
Nee heeft iemand dat echt gezegd? Wat een domoor zeg...
Inlevingsvermogen van o,o...
Gefeliciteerd trouwens![]()
donderdag 21 december 2017 om 08:06
Ik vind dit serieus heel erg...
Wat een domme opmerking...Heb je haar heel gehouden
Een vroeger buurmeisje van mij heeft ooit ook zoiets gezegd, een ander ex buurmeisje was 2 weken geleden bevallen, en dus niet op een feestje was.
Dat snapte ze ook niet, het was toch al 2 weken geleden?
De vrouw (die die opmerking maakte) is arts...
Ik stond echt perplex.
donderdag 21 december 2017 om 22:14
ik moetga voor zaterdag een salade maken met advocado, maar ik aangezien ik graag rijpe wil, ben ik verplicht om morgen extra vroeg op te staan snel naar Appie rennen en dan meteen door naar het werk.
ik ook altijd met mijn goeie ideeen, of ik moet zaterdag ochtend vroeg opstaan naar de groentestal verderop rennen en hopen dat ze rijpe advocado's hebben..
(=nadenken) dat is ook een optie,
oke heb ik mijn kerst-outfit nog niet gepast ben als de dood dat het niet goed is en stiekem durf ik het ook niet.
kortom lekker nutteloos klagen/zeuren op de donderdagavond.
oke heb ik mijn kerst-outfit nog niet gepast ben als de dood dat het niet goed is en stiekem durf ik het ook niet.
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 21 december 2017 om 23:48
Ik heb toch goed aangevoeld dat er iets niet klopt. Maar wat, dat weet ik pas morgen. Gezellig avondje bij schoonouders ging niet door maar schoonvader zei niet waarom, schoonzusje vroeg of ik wilde oppassen maar zei niet waarom (echt nog geen kwartier na elkaar en het ging over dezelfde avond). Gewoon vage dingen en ik kan daar niet tegen. Ik word daar nerveus van. Blijken alle kinderen te zijn opgeroepen voor een serieus gesprek, bij schoonouders thuis. Ik ben echt bang voor wat er is en ik ben er dus niet bij.
donderdag 21 december 2017 om 23:53
Heb is pas morgenavond. Ik word niet buitengesloten hoor, volgens mij gaan alleen de kinderen erheen, dus de andere schoonkinderen ook niet. Ik ben bovendien dol op mijn schoonouders en zij op mij, dus ze zouden me nooit bewust buitensluiten. Ik ben wel blij dat ik iets kan betekenen in de vorm van oppassen op de kinderen, maar ik ben vreselijk nerveus. Man trouwens ook.
vrijdag 22 december 2017 om 08:54
Oww sorry, dat wist ik niet... (was niet helemaal wakker toen ik het las)
Ik snap dat je daar tegenop ziet.
Nou dan dubbel
Ik moet boodschappen doen. Winkel is om de hoek maar geeeeen zin.
Ik stuur de katten wel. (Serieus, kon dat maar... nutteloze beesten..)
vrijdag 22 december 2017 om 10:27
Dan komen ze terug met veertig blikken tonijn. Heb je ook niks aan.Alicemorgan3 schreef: ↑22-12-2017 08:54Ik moet boodschappen doen. Winkel is om de hoek maar geeeeen zin.
En drie keer raden wie ze open mag maken.
vrijdag 22 december 2017 om 11:42
Is hij langs geweest voor een fooi!?Alicemorgan3 schreef: ↑21-12-2017 06:57Ik moet ff mopperen over het jongetje dat sinds kort in mijn wijk de folders rondbrengt.
Hij pleurt ze maar overal in de brievenbussen, terwijl ik een duidelijke sticker heb dat ik dat niet wil..![]()
Ik zag hem een keer lopen, hij kijkt gewoon niet eens.
MAAR IK MOT DIE ZOOI NIET!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 22 december 2017 om 14:02
Geeft niet hoor. Dankjewel.Alicemorgan3 schreef: ↑22-12-2017 08:54Oww sorry, dat wist ik niet... (was niet helemaal wakker toen ik het las)
Ik snap dat je daar tegenop ziet.
Nou dan dubbel![]()
![]()
![]()
Ik moet boodschappen doen. Winkel is om de hoek maar geeeeen zin.
zaterdag 23 december 2017 om 07:29
Ja idd dus ik ben toch maar zelf gegaan
Zou wel handig zijn als dat gassie terugkomt om fooi... Dan kan ik hem al die folders door zn..
woensdag 27 december 2017 om 07:49
Elke dag neem ik de trein. Er reist ook een jongen die ik nog vaag ken van een vorig bedrijf waar ik gewerkt heb. Elke keer wil hij een gesprek beginnen, of zoals nu, ik loop naar poortje om in te checken en komt hij er aan. Dan “wacht” hij zegmaar op mij.
Als hij groet groet ik wel terug maar verder wil ik gewoon geen gesprek met hem. Hij heeft me niks misdaan ofzo maar geen interesse en hij stinkt ook.
Is nu al maanden zo maar hij geeft niet op
Als hij groet groet ik wel terug maar verder wil ik gewoon geen gesprek met hem. Hij heeft me niks misdaan ofzo maar geen interesse en hij stinkt ook.
Is nu al maanden zo maar hij geeft niet op